Mango - Nekvalitatīvas drēbes
Nopirku veikalā Mango tuniku no jaunās kolekcijas. Audums 100% viskoze, tādēļ cerēju, ka nebūs problēmas ar pūkošanos utt. Pēc pirmās mazgāšanas garumā sarāvās par 10 cm. Iesaku nopirktās drēbes (jebkurā veikalā) censties pavalkāt un izmazgāt pirmajās 2 nedēļās, lai ir kāda iespēja atgriezt, jo ražošanas brāķi un nekvalitatīvs audums ir ļoti daudzos veikalos.
Комментарии (3)
Vairums dreebju tiek ievestas no Kjiinas un ir razhotas masveidaa un aatrumaa, liidz ar to ari shaads no konveijera darba izrietosh rezultaats.
Nemāku spriest par Mango kvalitāti un arī negribu.
Bet vai tu aizietu uz Rimī, nopirktu, piemēram, ābolus, mājas iekostos, Tev negaršotu un nestu atpakaļ pēc tām 2 nedēļām?
Visam ir savas robežas. Un arī nosacījumi garantijai - atgriest preci var tikai saglabājot orģināliepakojumus, birkas un visu pārējo, kas nāk līdzi.
Šausmas ne patērātāji!
Protams, saprotu arī par to, ka daudzkur vēlas iesmērēt nekvalitātīvas lietas, bet nu vienala, tik gudrs padoms..
Drēbes nav āboli, salīdzinājums pilnīgi nevietā. Neatbalstu nest atpakaļ uz veikalu kaut ko tikai tāpēc ka nepatīk vai negaršo. Runa ir par to ka apģērbs pēc pirmas mazgāšanas krasi maina formu. Katrai lietai taču ir kaut kāds derīguma termiņš, ja arī nav norādīts. Citādi sanāk, ka pērkam vienreizējās drēbes.
Ražošanas brāķus var nest atpakaļ uz veikalu pat pēc 2 nedēļām, protams, tas prasīs laiku un nervus, jo neviens veikals neko labprātīgi negrib ņemt atpakaļ.
Pirms vairāk kā gada man bija tieši tāda pati situācija ar citā veikalā pirkto apģērbu. Pēc mazgāšanas deformējās trikotāžas kleita līdz nepazīšanai. Pirkta bija par 45 Ls. Neuzskatu, ka par tādu naudu pirkts apģērbs domāts vienai reizei. Toreiz bija čeks un devos uz veikalu. Protams, pagāja pāris nedēļas, kamēr beidzās "ekspertīze" un izskatīja iesniegumu. Bet tomēr veikals atzina, ka ir ražošanas brāķis un varēju izvēlēties citu preci. Tādēļ čekus tiešām vērts saglabāt.