Bolt Food, Bolt Market Ģertrūdes - Slikts serviss, slikta komunikācija
Neiesaku neko sūtīt no Bolt Market Ģertrūdes.
Sūtīju divas reizes un abās reizēs pasūtījums neatnāca līdz manis pilnā sastāvā. Lai vai cik smieklīgi tas nebūtu, bet abās reizēs neatnāca tas, ko sūtīju primāri. Respektīvi, pārējais pirkuma grozs bez šīm precēm bija mazsvarīgs.
Pats interesantākais, ka pārdevējs nevienā brīdī man nepaziņoja par šo situāciju. Es saprotu, ka ja nav kāda no pozīcijām, tad atceļot pasūtījumu, veikalam vai kādam restorānam krītas reitings. Bet es neesmu vainīga, ka darbinieks nevar izsekot līdzi pieejamām precēm un laicīgi tās aizvērt. Taču šajā pasūtījumā iztrūkstošā prece (ūdens) bija pat atzīmēts uz maisiņa. Tāpēc rodas jautājums, KUR TAS PAZUDA?
Naudu, protams, neviens neatgrieza. Boltā atbild boti, vai arī ja uzrodas kaut kāds mistiskais “Reinis”, tad raksta man angļu valodā. Man nekas nav pret angļu valodu, bet es nevienā brīdī nenorādīju to, kā savu valodu.
Serviss — 0, attieksme — 0
Комментарии (1)
Pilnīgi piekrītu! Man bija līdzīga pieredze ar Bolt – arī vairākkārt pasūtījumi atnāca nepilnā sastāvā. Manā gadījumā tieši tas pats – trūka primārās preces, kamēr pārējais sīkums, ko pasūtīju tikai kā papildinājumu, atnāca. Un, protams, naudu neviens neatgrieza, čatā atbild tikai boti, un, ja kāds “cilvēks” vispār uzrodas, tad viņš raksta angliski to pašu ko bots, lai gan pasūtījums veikts latviešu valodā. Un pats labākais – arī man Bolt Market pasūtījumā trūkstošā prece bija atzīmēta uz maisiņa, bet pie manis tā tā arī nenonāca. Kur tā pazuda? Pie kurjera? Pie veikala darbinieka? Tā jau vairs nav nolaidība, tas ir reāls zagšanas modelis. Bolt strauji kļūst par sliktāko pakalpojumu tirgū, bet viņiem tas, acīmredzot, ir vienalga.