Aibe - Nekorekta pārdevējas uzvedība
Vakar iepirkšanās man tuvajā, mazajā veikaliņā Aibe beidzās ar to, kad tur vairs neatgriezīšos. Veikalā nopirku preci, par kuru godprātīgi samaksāju pie vienas no kasēm ( ļoti interesanti, kad mazā veikaliņā ir divas kases, kas turklāt ir nepārredzami izvietotas. Izejot no veikala, salīdzinoši lēnā solī devos mājās, paejot kādu aptuveni 100 metrus, kad biju jau nonākusi neapgaismotā ielas pusē ap 22 mani aiz rokas saķēra pārdevēja MAIJA DANČE, augstā balss tonī prasot "Par ko es neesmu samaksājusi ?" Ir grūti pat raksturot izjūtas, kad no mugurpuses tumšā diennakts laikā Tevi nepamatoti sagrābj un runā kā ar zagli, izbīlis, rokas trīcēja un paātrināta sirds darbība, tāds sestdienas vakars man bija pirmo reizi. Es savu veselību un nervu sistēmu pasargāšu un šo veikalu vairs nedošos.
Комментарии (7)
Tur īpašniece tam veicim jauna skuķene, un sen jau bardaks darās.Arī uzcenojumu skua draugs lieks ka ienak prātā.dažai precei pat 50%
...kā ražotājs kādreiz sadarbojos ar šo firmu AIBE tā īpašnieks Taukulis, neko labu nevaru teikt...vienmēr centās manu piegādāto produkciju apšmaukt pieņemot un sverot uz saviem svariem, kaut gan vienmēr bija jāatstāj lieka produkcija lai tikai to paņemtu no ražotāja.
Tas veikals ietilpst Latvijas tirgotaju asociacija.AIBE ir reali katra veikalā sava firma:)
Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955
Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.
Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?
MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.
Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:
informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.
"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955
Egil.Aibe nav firma, bet gan kooperaacija un katram aibes veikalam ir savs iipasnieks...
Ivo, tu nu gan esi gudrs... Ja nezini, labaak nerunaa...
sveiki! vakar 14.11.16 gada veikala Aibe salaspili miera 24 pardevela Natalja pisavinaja pasi ar naudu iepaidiga naudas summa 180 eiro! vis kaunigakais ir tas ka ta naudina un pase pieder cilvekam kas ir invalids un tas bija uz doto menesi vis istikas lidzeklis tam cilvekam!