Villa Alberta - Slikta klientu apkalopšana
Villā Albera biju rezervējus konferenču zāli, 1 mēnesi pirms gaidāmā semināra. Vispirms jau sludinājumu serverī www.ss. lv viņi bija nepereizi ievietojuši īres maksu. 5 Ls dienā izrādījās 5Ls stundā. Divas dienas pirms semināra sazvanījāmies, un tikāmies, lai izrunātu organizātoriskos jautājumus. Telpas bija ļoti aukstas un adminitratores nelabi smakoja pēc cigaretēm (sagaidīja mani pie durvīm pīpējot).
It kā par visu vienojāmies. Taču vakarā saņēmu e-pastu, ka telpas nebūs pieejamas, jo tās pēkšņi rezervējis kāds klients. Man gan nevien nekādu avansu neprasīja! Pēc tam sazvanījāmies. Villai Albertai klientu apkalpošanas kultūras nekādas. Reāli izbojāja man mēnesi organizētu pasākumu, radīja man zaudējumus! Uz viņiem nevar paļauties! Apdomājeit labi, ar ko draudzēties!
Комментарии (3)
nepiekritisu gan!!biju tur atpusties un viss bija ideaali!
Redz, kā! Izrādās šai mājai tā ir tradīcija. Arī mūs nupat uzmeta! Bijām rezervējuši numuriņu. Attieksme bija ļoti pretimnākoša un laba. Ļoti priecājāmies. Pēc mēneša zvanīja un prasīja, vai rezervācija vēl spēkā, ko apstiprinājām. Tad pāris dienas pirms paredzētā pasākuma administratore zvana un saka, ka esot aizņemts viss viesu nams! Jauki, vai ne? Solīja mums sameklēt, kaut ko līdzvērtīgu, bet tā vēl šodien meklē.
Ak, jā un NEVIENS neteica, ka vajadzīga drošības nauda!
Ļoti žēl, ka daudziem uzņēmējiem ir īstermiņa domāšana. Es varu saprast, ka viens rezervēts numuriņš nav tas pats, kas rezervēts viss viesu nams, bet varēja jau kaut kā cilvēcīgāk iziet no tās situācijas. Mums pat neatvainojās! Tas ir ļoti skumji.
Mūs kā klientus šī viesu mājā ir zaudējusi. Un, diemžēl, kā vietu, kur labi pavadīt laiku, šo vietu arī nevarēsim.