Viesu nams Mauriņi - Slikts serviss
Viesu nams Mauriņi
Dalos ar savu pieredzi viesu namā un šoreiz ar negatīvo, jo pozitīvā vairs nav tik būtiska, bet nesaku ka tādas arī nebija. Plānojot kāzas, izvēlējāmies skaistos Mauriņus un devāmies uz pirmreizējo apskati, jo mums bija vīzija par skaistu ballīti šķūnī, kā arī lai tiktos ar Māru. Pirmajā reizē tikām cienāti ar siltiem pīrādziņiem un to tik vien dzirdējām cik svarīgs ir katrs viesis, serviss, cik garšīgi ēdieni un, ka Reaton blakus nestāvot. Priecājāmies arī par jauno guļbūves ēku, kura tika plānota celt un par jaunākajām bioloģiskajām attīrīšanas iekārtām – vai tas neskan jauki un daudzsološi?
Otrajā reizē tikāmies, lai izrunātu ēdienkarti – Māras nostāja ēdiena izvēlē bija diezgan kategoriska- tiek dota plaša izvēlē, bet mazākās izmaiņas “Lāča ķepā” liekas ir liels pārbaudījums Māras virtuvei. Ar ilgām debatēm un jūtamiem ironiskiem komentāriem no saimnieces, vienojamies par konkrētiem ēdieniem un pozīcijām. Jāpiemin, ka katrā tikšanās reizē Mārai šķiet korekti komentēt bijušo klientu/līgavu izdarības un neapmierinātība – dodu garantiju, ka arī mūsu komentāri un izdarības tiks pieminētas vēl nākamos 20 gadus, par ko arī nebēdāju.
Tad nu centīšos īsi un konkrēti par rezultātu, bet pēc pilnas programmas:
• Ierodoties dienu iepriekš uz šķūņa sagatavošanu, konstatēju ka šķūņa stūros ir netīrība. Vidus gan bija izmazgāts, bet stūrus slaucīju pats.. ko tur, tas jau tikai šķūnis.. nav jau Rundāles pils.. Negribi šampanieša korķus šķūnī no iepriekšējiem viesiem – slauki pats.
• Gan iepriekšējā dienā dekorējot šķūni, gan pašā kāzu dienā visā viesu nama teritorijā bija LABI jūtama kanalizācijas smaka. Uz jautājumiem kādēļ tā, Māra varēja vien noraustīt plecus un teikt “te taču ir lauki”. Māra laikam nav bijusi laukos, kur ir kūts. Laikam bioloģiskā attīrīšana nozīmē, nesakopta kanalizācijas sistēma. Arī par šo faktu mūs brīdināt Māra neuzskatīja par vajadzīgu. Kā uzzināju arī pēc tam, kanalizācijas smaka bija jūtama jaunās ēkas 2,. stāva numuriņā.
• Ar Māru vienojāmies par konkrētiem ēdieniem piemēram lasi, bet tā vietā, uz atsevišķiem galdiem, parādās cepta vista par ko nav bijusi runa un akcepta. Māra šo paskaidroja – “Uzsauc šefs”. Laikam tā bija ironija.. Uz atsevišķiem galdiem tie paši laši bija daudz mazāk kā viesi un uz cita vispār netiek uzlikts (10 personas). Sāku saprast, kādēļ Mārai bija tik neērti mūsu izvēlētie apaļie galdi, par kuriem informējām pirmajās tikšanās reizēs. Atsevišķas ēdienu pozīcijas, par kurām vienojāmies un samaksājām, vispār nebija. Māras skaidrojums “viesi melo”. Par ne īpaši dekorētu ēdienu cena vienai personai bija aptuveni 35 Eur.
• Nākamā rītā uz galdiem stāv netīras nemazgātas glāzes, tukšas pudeles... Prasot paskaidrojumus Mārai, atbilde ir aptuveni šāda “Tās nebija mūsu glāzes. Kāds viesis esot izteicis komentāru, lai nenes projām mērci, tad nu domājām ka glāzes arī nevajag aiztikt..” :)
• Mauriņi spēj atrisināt savas problēmas – uzlīst lietus (lielāks vai mazāks tas nav būtiski) un šķūņa priekšā pie ieejas ir milzīga peļķe. Tā vietā, lai laicīgi izveidotu nelielu uzbērumu, izrakstu ūdens novadīšanas renes un pieliktu teknes pie šķūņa jumta, Mauriņi no Eiropaletēm uzliek laipiņu. Vai tas ir viesu nama cienīgi viesiem laipot pa paletēm? “Ne par velti Jūsu kāzās lija lietus” šādus vārdus Māra atļaujās teikt saviem klientiem, pēc klientu aizrādījuma par peļķi un pārējām problēmām…
• Jaunajā 2016. gada guļbūves mājā dušā, ūdens ne tikai netek prom un līst pāri dušas malai, bet tek arī istabā – šis “serviss” ir iekļauts numuriņam ap 70 EUR bez PVN! Un jā, dušas aizkars uzlikts uz slotas kāta, kurš gāžas nost! Varbūt māja vēl nav paspēta nodot ekspluatācijā.
• Teritorija neapgaismota - kā rezultātā kāds viesis arī krita. Uz jautājumu Mārai kādēļ tā? Atbilde bija “prožektori taču bija!” Jauki, prožektori esot, vienīgi viesi redz nemāk sameklēt kur tos ieslēgt.
• Kopējās labierīcībās divas dienas (arī kāzu dienā) stāv tukša šķidro ziepju pudele.
Par ko liecina katrs šis punkts un tie visi kopā?
Šīs, iespējams mazās, nebūšanas un kādam varbūt arī nepamanītās vai nesvarīgās situācijas, kopā veido vienu spilgtu un skaidru bildi par Māras piedāvāto servisu. Man, kā pasūtītājam un maksātājam bija kauns viesu priekšā, jo lolotās cerības par to lielisko servisu izplēnēja. Jā, iespējams viesi dažas lietas nemanīja un viņiem tās nešķita svarīgas, bet man tās bija svarīgas. Manā izpratnē, jebkura no iepriekš minētām situācijām ir nepieņemama. Es varētu pievērt acis uz vienu vai otru, bet ne tik daudz. Bija arī pozitīvie aspekti, bet par tiem tad lai izsakās citi Māras klienti. Viesu nama personāls restaurēja kāzu torti, par to paldies, bet brokastu galdā siera plates netika pasniegtas, par kurām bijām vienojušies. Kad par šo tika prasīti paskaidrojumi, atbilde bija “uzskatiet, ka tortei izmantotais saldais krējums un maskarpone siers ir siera plates vietā”
Šo visu prasījām paskaidrot Mārai, bet saņēmām vien strupas atbildes un vēlmi vispār ar mums vairs nekomunicēt. Kā Māra teica ”Iespējams problēma ir kur citur”. Jā, iespējams problēma ir manī un kārtējā līgavā… :)
Ieteikumi:
• Pirms viesu nama rezervācijas sastādīt ēdienkarti un vienoties par cenu.
• Potenciālajām ietiepīgajām un šausmīgi prasīgajām līgavām, lūgums tomēr slēgt līgumu, lūgums nokontrolēt vismaz manis iepriekš minēto, un nesabojājiet sev svētkus zinot cik daudz laika, pūļu, emocijas un nauda ir ieguldīta visā pārējā.
• Nemaksājiet visu naudu pirms neesat pārliecinājušies no saviem viesiem vai tiešām viss ir bijis kā vienojāties ar Māru, jo ballītes laikā Jums nebūs laika un vēlēšanās kaut ko pārbaudīt un risināt šādus jautājumus.
Semināram Mauriņi varbūt der, bet ar kāzām neiesaku riskēt.
Комментарии (1)
Mums bija līdzīgi. Pirmajā reizē laipnības kalngals, kad iemaksājām naudu, attieksme krasi mainījās. Palika rupja, sāka diktēt savus noteikumus. Arī tas viņas vīrs līdzīgi uzvedās. Nākamajā dienā pieprasījām naudu atpakaļ, nosvinējām Baltezera viesnīcā. Manam kursabiedram, kam bija sarunāta foto sesija pirms kāzām un iemaksāta nauda - viesu nams bija aizslēgts, uz zvaniem vispār neatbildēja.