Neatliekamās Medicīniskās Palīdzības Dienests - Nekompetenta rīcība
Bērnu rotaļu laukumā sieviete pamanīja, ka kāds no tajā esošajiem bērniem spēlējoties nokrita, sāka skaļi raudāt un nespēja piecelties. Sieviete pieskrēja palīgā, pamanīja asiņošanu un centās izsaukt neatliekamo palīdzību. Izskaidrojot situāciju krievu valodā (tā kā sieviete runāja krieviski) , dispečeris atbildēja, ka nesaprot sacīto un nometa klausuli. Vai tiešām tā ir pareizā rīcība šāda situācijā? Nomest klausuli? ! Būtu vismaz pajautājuši, vai sieviete varētu pamēģināt izskaidrot latviešu valodā, ja jau tāda problēma ir valodā. Cik zemu šī valsts ir kritusi, ja tā ir jārīkojas?
Pateicamies, ka sniedzāt informāciju, bet lai varētu izvērtēt minēto gadījumu, nepieciešamas precīzākas ziņas, tāpēc Jums nosūtīts privāts e-pasts.
Комментарии (8)
Jāmācās valsts valoda! Pietiek krieviem pakaļas laizīt!
Kāds sakars
Atkal bērnu nīdēja parādījās. Šeit nacionālismam nav vietas.
Ja protat latviski jums nenāca prātā pārzvanīt un izskaidrot situāciju?
Domāju, drīzāk šajā situācijā, dispečeram vajadzēja jautāt, vai zvanītājs var mējģināt izskaidrot latviski, nevis vienkārši nomest klausuli. Tas ir ārpus visiem rāmjiem.
Un pričom valsts? Arābs piezvanīs un ko teiks. Arī jāsaprot?
Nav jāiet no vienas galējības otrā.
Pieņemu, ja kādam ārzemniekam nepieciešama būtu neatliekamā palīdzība, viņš runātu angliski, kas ir tīri saprotami, ka dispečerim vajadzētu pārvaldīt šīs valodas.
Drīzak stāsts ir par to kā šeit neieredz krievvalodigos. Un tas ir viss. Uzpūsta istorija.