РешеноN1 HOME SIA - Krāpšana

15.11.2023 tika pasūtīta prece, kura netika piegādāta veikala mājaslapā norādītajā termiņā (5-7 darba dienas), sazinoties ar veikala pārstāvi, es nesaņēmu atvainošanos par kavētu piegādes termiņu un no veikala puses netika piedāvāta alternatīva situācijas risināšanai, to nācās darīt pašai. Veikala pārstāvis paziņoja, ka prece būs gatava izsūtīšanai uz Latviju tikai 15.12.23 un ir nepieciešamas 3 dienas lai to piegādātu man - šajā brīdī veikals pārkāpj pats savu un PTAC likumu, proti, izņēmuma gadījumos komersants ir tiesīgs piegādāt preci 30 kalendāra dienu laikā.
20.12.23 atkārtoti sazinājos ar veikala pārstāvi ar lūgumu atcelt pasūtījumu un atgriezt naudu, jo prece vairs nav nepieciešama piegādes ilguma dēļ, uz ko man tika solīts, ka līdz 22.12.23 tiks atmaksāta nauda. Protams, norādītajā datumā nauda netika atgriezta un sazinājos ar veikalu atkārtoti, uz ko tika teikts, ka naudu atgriezīs pēc svētkiem, 26.12.23 (kaut arī šī ir brīvdiena, bet man tika noteikts tieši šis datums).
Uz doto brīdi ar mani neviens nav sazinājies un nauda nav atgriezta, secinājums - neskatoties uz pirmo pozitīvo iespaidu par veikalu, tomēr esmu uzķērusies uz krāpniekiem.

Жалоба успешно разрешена kristiina.m 26.12.2023

ATJAUNOTS -
Situācija tika atrisināta, veikals veica naudas atmaksu.

K

Комментарии (1)

M ms.melnaa 21.02.2024

Veicu pasūtījumu 11.01.2024, mājaslapā www.n1home.lv kurā norādīta piegāde 3-5 dienas. Gaidīju divas nedēļas zvanu. Sazinoties ar veikala pārdevējiem 25.01. piegāde tika solīta nākamās nedēļas laikā. Diemžēl ne piegāde, ne veikala pārdevēja zvans netika saņemts. Atkārtoti zvanīju 31.01. un ATKAL tika solīta piegāde nākamajā nedēļā. Protams, atkal nekāds zvans par piegādi netika saņemts. Atkārtots zvans 07.02. šoreiz gan pateicu, ka atteikšos no pasūtījuma ja piegāde netiks veikta nākamās nedēļas laikā. Man vairākkārtīgi apliecināja, ka piegāde tiks veikta ŠOREIZ NOTEIKTI. Atkal zvanu uz veikalu – šoreiz gatava atteikties jau, bet šeit konsultanti saka, nē, viss ir ok, prece būs 20-21.02. Pieprasīju šo informāciju rakstiski – saņēmu e-pastu jauki, bet prece norādītajā datumā netika saņemta!
21.02 sekoja zvans veikalam un šoreiz atkal kārtējais solījumus, ka nākamnedēļ NOTEIKTI būs! Bet uz jautājumiem kur ir prece, atrodas ceļā, veikalā, noliktavā, konteinerī? – atbildi es nesaņēmu.

Atteicos no preces un ļoti ceru, ka atgriezīs naudu. NEIESAKU ŠO INTERNETVEIKALU NEVIENAM.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы