РешеноN1 HOME SIA - Krāpšana
15.11.2023 tika pasūtīta prece, kura netika piegādāta veikala mājaslapā norādītajā termiņā (5-7 darba dienas), sazinoties ar veikala pārstāvi, es nesaņēmu atvainošanos par kavētu piegādes termiņu un no veikala puses netika piedāvāta alternatīva situācijas risināšanai, to nācās darīt pašai. Veikala pārstāvis paziņoja, ka prece būs gatava izsūtīšanai uz Latviju tikai 15.12.23 un ir nepieciešamas 3 dienas lai to piegādātu man - šajā brīdī veikals pārkāpj pats savu un PTAC likumu, proti, izņēmuma gadījumos komersants ir tiesīgs piegādāt preci 30 kalendāra dienu laikā.
20.12.23 atkārtoti sazinājos ar veikala pārstāvi ar lūgumu atcelt pasūtījumu un atgriezt naudu, jo prece vairs nav nepieciešama piegādes ilguma dēļ, uz ko man tika solīts, ka līdz 22.12.23 tiks atmaksāta nauda. Protams, norādītajā datumā nauda netika atgriezta un sazinājos ar veikalu atkārtoti, uz ko tika teikts, ka naudu atgriezīs pēc svētkiem, 26.12.23 (kaut arī šī ir brīvdiena, bet man tika noteikts tieši šis datums).
Uz doto brīdi ar mani neviens nav sazinājies un nauda nav atgriezta, secinājums - neskatoties uz pirmo pozitīvo iespaidu par veikalu, tomēr esmu uzķērusies uz krāpniekiem.
ATJAUNOTS -
Situācija tika atrisināta, veikals veica naudas atmaksu.
Комментарии (7)
Veicu pasūtījumu 11.01.2024, mājaslapā www.n1home.lv kurā norādīta piegāde 3-5 dienas. Gaidīju divas nedēļas zvanu. Sazinoties ar veikala pārdevējiem 25.01. piegāde tika solīta nākamās nedēļas laikā. Diemžēl ne piegāde, ne veikala pārdevēja zvans netika saņemts. Atkārtoti zvanīju 31.01. un ATKAL tika solīta piegāde nākamajā nedēļā. Protams, atkal nekāds zvans par piegādi netika saņemts. Atkārtots zvans 07.02. šoreiz gan pateicu, ka atteikšos no pasūtījuma ja piegāde netiks veikta nākamās nedēļas laikā. Man vairākkārtīgi apliecināja, ka piegāde tiks veikta ŠOREIZ NOTEIKTI. Atkal zvanu uz veikalu – šoreiz gatava atteikties jau, bet šeit konsultanti saka, nē, viss ir ok, prece būs 20-21.02. Pieprasīju šo informāciju rakstiski – saņēmu e-pastu jauki, bet prece norādītajā datumā netika saņemta!
21.02 sekoja zvans veikalam un šoreiz atkal kārtējais solījumus, ka nākamnedēļ NOTEIKTI būs! Bet uz jautājumiem kur ir prece, atrodas ceļā, veikalā, noliktavā, konteinerī? – atbildi es nesaņēmu.
Atteicos no preces un ļoti ceru, ka atgriezīs naudu. NEIESAKU ŠO INTERNETVEIKALU NEVIENAM.
Ложь, c N1home.Iv не бывает никаких проблем! Мы уже 2 раза заказывали мебель (кровать и шкаф) и никаких проблем не было. Всё в точности как и обещают или как указано на сайте!👍
Мы много раз здесь заказывали и всё было всегда здорово! Поэтому эта жалоба скорее всего от конкурентов!☝️ Отличный магазин и всем советуем!
Lieliska pieredze iepērkoties N1home.lv
Nesen iegādājos mēbeles N1home.lv un esmu ļoti apmierināts ar apkalpošanu un produkcijas kvalitāti. Mani patīkami pārsteidza plašais mēbeļu klāsts, kas ne tikai ir stilīgas, bet arī ļoti kvalitatīvas. Veikala mājaslapa ir ērta un viegli lietojama, un pasūtījuma noformēšanas process noritēja bez problēmām.
Vēlos īpaši izcelt veikala darbinieku uzmanīgo attieksmi. Kad uzdevu jautājumu par konkrētu dīvāna modeli, konsultants ātri atbildēja un sniedza visu nepieciešamo informāciju, kas palīdzēja man izdarīt pareizo izvēli. Arī piegāde bija nevainojama – piegādāja laikā, un mēbeles bija rūpīgi iepakotas.
Cenas ir konkurētspējīgas, īpaši ņemot vērā periodiskās akcijas un atlaides. Mēbeļu iegāde šeit ir veiksmīga cenas un kvalitātes kombinācija.
Iespējams, citiem var rasties sarežģījumi, bet mana pieredze ar N1home.lv bija izcila. Iesaku šo veikalu visiem, kas meklē kvalitatīvas un stilīgas mēbeles savām mājām!
Полная чушь! Покупали, покупаем мебель и будем покупать! Магазин супер и товара много!
I see that I was not the only one who was deceived. We ordered the dresser through the n1home.lv electronic store. Delivery times were approx. 1-2 weeks. After 1 month, we asked the seller to inform us about the terms of delivery, and then they wrote to me that our order should be here in Riga next week, because our product was manufactured. After 11 days of silence, we inquired about the situation again. They then informed me that they are awaiting delivery from the manufacturer and should reach us on Monday/Tuesday. After the lie we again informed N1Home that our order should reach us within a week... And asked their manufacturer to inform us of the exact delivery date. Also, we saw on the N1Home website that it is available for pickup and can be ready in ~5 days. We have been waiting since September 16. We asked for a quick response and a quick solution of the problem but they are ignoring us. Later they sent the tracking number of Raben where we saw that the shipment was not collected 3 times. Unfortunately, it was disappointing, and I believe it’s essential to highlight certain issues to help others make informed decisions. Communication has been inadequate. Updates were minimal, and reaching customer support has been difficult. Additionally, the company provided misleading information about the shipment date, which caused unnecessary delays and frustration. After almost 2 months waiting shipment was not delivered. Awful.
Brīnišķīga pieredze ar N1home.lv! Mēbeles esam pirkuši vairākkārt, un katru reizi viss bija ideāli. Lieliska kvalitāte, vienmēr laikā, un nekāda neskaidrība. Ļoti priecājamies, ka atradām tik uzticamu veikalu!