Medicīnas centrs Pulss 5 - Slikts serviss, apkalpošana
Andris Siliņš, sāksim ar to, ka vizītes sākumā spaidīja savu telefonu un skaļi bļaustījās lamuvārdos: p**ets, kā viņam viss esot noriebies. Ļoti 'patīkami' kā klientam ieiet pie tāda ārsta. Gribējās aizbēgt prom jau pašā sākumā, bet paliku, jo tomēr par vizīti bija samaksāts un vajadzēja dabūt slimības lapu. Bija ļoti ilgi jāgaida, lai viņš beigtu spaidīt savu telefonu un bļaustīties, un lai pievērstos man.
Tad, kad viņam pateicu, kas kaiš, diagnosticēja man no zila gaisa uzreiz, ka man esot deguna blakusdobuma iekaisums un sāka pārmest, ka es neesmu gājusi pie ģimenes ārsta, kā man neesot kauna nākt pie viņa, ka es esot briesmīgs cilvēks. , šausmonis. Pazemoja ar vārdiem. Nekādu pazīmju man šai slimībai nav, izņemot to, ka bija temperatūra un mazliet iesnas. Nav man nekāda blakusdobuma iekaisuma, viņš burtiski to no zila gaisa izrāva.
Aizgāju pie viņa, jo bija vajadzīga slimības lapa, jo ģimenes ārste ir ārpus Rīgas. Tas cilvēks burtiski mani centās pazemot, runājot pretīgā tonī un sakot man nepatiesas lietas.
Комментарии (5)
Ģimenes ārsts var atvērt slimības lapu attālināti .vai arī tiešām nebija iemesla atvērt lapu un kāda gribēja apiet sistēmu
Intresanti uz kāda pamata ārsts attālināti atver lapu neredzot pacientu? :)
Tieši tā iemesla dēļ, ka attālināti nebija iespējams atvērt lapu, es gāju pie tā āksta, ne cilvēka.
es arī kaut kad biju pie viņa, nav tik traki, vismaz man toreiz likās smieklīgs, bet ta jau viss bija ok.
Visi cilvēki ar deguna blakusdobuma iekaisumu ir briesmīgi un šausmoņi. Es to ārstu labi saprotu