РешеноLabai majai - Slikts serviss
Sveiki! Gribu pabrīdināt tos, kas plāno pasūtīt ārdurvis, lai ņemtu vērā mūsu slikto pieredzi ar firmu Labai Mājai / Sia Home Solutions lv. Firma uzrunā ar savu zolīdu mājaslapu, sākotnējo komunikāciju, bet faktiski, kad saņem avansu - sākas ņirgāšanās! Mēs pasūtījām pie viņiem 2 durvis - ārdurvis un durvis starp garāžu un māju. Abos gadījumos maldināja par izpildes termiņu, ārdurvis apmaksājām augustā, bija solīta izpilde 45-55 darba dienās, bet montāža faktiski notikusi tikai decembra beigās. Ar garāžas durvīm vispār - apmaksa no mūsu puses bija veikta, bet atkal izpildes termiņu kavējumi, solījumi ka tūlīt būs un mēli, ka process top, bet beigās izrādās, ka durvis vispār netiek ražotas, jo ir noticis misunderstanding ar ražotni un durvis nemaz neesot vēl pasūtītas. Paskaidrošu, ka pasūtījumu kopsumma ir ap 4k eiro, nav 400 eiro tomēr. Bet pats trakākais ir tas, ka komunikācija reāli ir kā ņirgāšanās, katru nedēļu mēs rakstījām, zvanījām ar jautājumu - kad būs un kas vispār notiek, saprātīgas atbildes netiek sniegtas, tikai tukši solījumi. Un tas ir gadījumā, ja vispār paveiksies saņemt vismaz kaut kādu atbildi, jo lielākoties klausuli neceļ un whats appā pārsvarā neatbild, jo vai nu slimoja, vai nu visi ir aizņemti.
Nu un beigās par pašu pasūtījumu - ārdurvis nestrādā atbilstoši, durvis taisās ciet/vaļā ar lielu piepūli, krakšķ tik skaļi, ka viss ciemats to dzird, un kad taisās ciet, tad ir sajūta, ka durvis nokrita, nevis pievilkas. To visu 100% var salabot, bet nu sazvanīt meistaru nav iespējams, savukārt ofiss Sola, ka viņš tūlīt atzvanīs, bet nezvana, un tas ilgst jau ļoti ilgi. Tika brīdināts arī par to, ka rakstīšu sūdzību - bet arī tam nav jēgas.
Rezultātā neesam apmierināti, nav nekādas garantijas, nav apkopes, nav arī adekvātas komunikācijas. Garāžas durvis nav uztaisītas pēc mūsu izmēriem, slēdzis, kurš taisa durvis ciet/vaļā, ir garāžas pusē, nevis mājas pusē, kā tam būtu bijis jābūt. Kas ir pilnīgs absurds. Atkartošu - runāt ar pašu firmu ir mēģināts jau vairākkārt - jēgas nav, Sola, ka meistars sazināsies, bet reāli - klausuli neceļ, ņirgāšanās.
Ņemot vērā mūsu pieredzi - iesaku izvelēties citu firmu, lai nav tāda paša situācija kā mums.
Labdien!
Lūdzu nekavējoties īzlabot sudzības adresātu no "Labā Māja" uz "Labai Mājai", jo tie ir divi pilnīgi atšķirīgi uzņēmumi!
Šobrīd sūdzība atrodas uz SIA "Labā Māja" konta, kas ir nekorekti.
Mana sūdzība ir pret citu firmu, ar līdzīgo nosaukumu. Ar pakalpojumiem, ko sniedz SIA LABA MĀJA esmu ļoti apmierināta!
Комментарии (1)
Mums arī līdzīga pieredze ar uzņēmumu Labai mājai.
Durvis gan uzstādīja ar salīdzinoši nelielu nokavēšanos, jo iemaksāta avansā bija tikai puse summas (no nepilniem 6 tūkstošiem), bet tā riktīgi vienas durvis nestrādā joprojām - automātiskā slēdzene nav strādājusi kopš pirmās dienas. Jau apaļu gadu tiek “labots” , pasūtītas jaunas daļas, bet komunikācija līdzugi ks minēts augstāk - nav vispār vai ir tukši solījumi un ņirgāšanās. :(
Neiesaku!
Toties manas durvis rotā vairākus uzņēmuma sludinājumus un reklāmas- uz to gan naski!