www.sudzibas.lv Colorfall Slikts serviss - preci neizsūta noteiktajā laikā

Colorfall - Slikts serviss - preci neizsūta noteiktajā laikā

Jūlija beigās pasūtīju 2 lietus mētelīšus. Tagad ir jau septembra sākums, bet no tiem ne vēsts, kaut arī solija preci atsūtīt 2 nedēļu laikā. Uz e-pastiem neatbild. Uz mesendžera ziņām atbild, bet bez jebkādas atvainošanās, vai citāda problēmas izskaidrojuma. Pēc pirmās sarakstes atsūtīja džemperīšus, kuri bija kā dāvana pasūtījumam (kvalitāte ne jau par 50 eur, kā to Cena ir norādīta) , pēc nākamās sarakstes atnāca viens no mēteļiem bez jebkādas informācijas kāpēc nav un kad būs otrs mētelis. Arī atsūtītais mētelis nebija tas, kurš bija pasūtīts, bet cits modelis. Vienojāmies, ka to sūtu atpakaļ un viņi atsūta īsto. Aizsūtīju. Nu jau nedēļu kā ne ziņas, ne miņas. Nav neviena no abiem mēteļiem.

Комментарии (49)

A Anna7777 08.09.2020

Identiska situācija! Ignorē, nesaka nekādu konkrētu laiku kad būs gatavs, bet priekšapmaksu protams paņem! Sniegšu tālāk attiecīgajās iestādēs.

L Lilly 29.09.2020

Colorfall - Slikts serviss - uz ziņām atbild pēc ļoti ilga laika vai neatbild vispār, priekšapmaksu paņem uzreiz! Tā bija vienīgā zibenīgā atbilde no viņiem, lai atsūtu epastu, izsūtīs rēķinu! Rēķins uzreiz tika apmaksāts uz atbildi, kad būs prece nu jau 2 nedēļas pagājušas atbildes nav! Mētelīši skaisti, bet ar klientiem strādāt neprot!

Z Ziemelvejsh 03.10.2020

Diemžēl,esmu tāda pašā situācijā,mēteli pasūtīju 01.09.2020,rēķinu apmaksāju tajā pašā dienā. Solija atsūtīt 14 darba dienu laikā. Šobrīd,03.10.2020.nekas nav piegādāts. Sazinoties nedēļas sākumā,teica ka ir izsūtīts,tomēr nekas nav atnācis. Nav arī ticības,ka kaut kas pienāks. Uzrakstīju e-pastu,lūdzot atgriezt samaksāto naudu. Ja nereaģēs-vērsīšos tālāk atbildīgajās iestādēs. Ļoti žēl,jo mēteli sūtīju,lai varu staigār ar zīdaini arī lietainā laikā-nepatīkami.

S Saule_22 06.10.2020

Situācija identiska! 21. jūlijā pasūtīju kleitu, vēl joprojām pasūtījums nav atnācis. E-pastus, ziņas ignorē. Pēc aptuveni pusotra mēneša no pasūtījuma veikšanas brīža, saņēmu ziņu, ka kleitu tuvākajās dienās izsūtīs. Jau atkal pagājis mēnesis un nekādu ziņu. Līdz šim biju apmierināta gan ar Colorfall mētelīšiem un kleitām, bet šis gadījums man ir ļoti pievīlis.

K Katriiiiine 06.10.2020

Arī man ir nepatīkama pieredze ar colorfall. Vairākkārt teica, ka pasūtījums ir/vai tiks izsūtīts, bet tā arī nesagaidīju. Uz vēstulēm atbildēja tikai tad, kad rakstīju vairākārt. Kad pieprasīju atpakaļ naudu, tad atskatīja nekavējoties, kas vēl vairāk lika domāt, ka viss iepriekšējais ko solīja bija meli un pasūtījums nevienā brīdī nebija gatavs izsūtīšanai. Vienā no vēstulēm pat izlikās, ka omniva vainīga.

M Madara 14.10.2020

Līdzīga situācija. Gaidīju lietusmēteli 25 darba dienas solīto 14 darba dienu vietā. Visbeidzot Saņēmu Omniva pakomātā ieliktu atvērtā Maxima maisiņā, ietūcītu plēves kulītē. Rodas jautājums par preces vērtības atbilstību! Izmērs nav īstais, solītās iekškabatas nav. Cena neatbilst kvalitātei. ;(

Z Ziemelvejsh 19.10.2020

Varu papildināt Jūsu rakstīto-kad beidzot pēc pusotra mēneša gaidīšana, melošanas no uzņēmuma,ka mētelis,jau ir izsūtīts,lai gan pēc izsekošanas koda bija skaidrs,ka izsūtīšana nenotika kad bija teikts,kad saņēmu mēteli,tas ne tuvu neatbilda norādītajam izmēram mājaslapā,pēc kuras vadoties es to sūtīju. Nosūtīju mēteli atpakaļ un pieprasīju naudas atgriešanu. Uz ko man atbildēja,ka naudu atgriezīs nedēļas laikā no saņemšanas,tomēr arī tas netika izdarīts. Rakstīju atkārtotu epastu-un arī tad man atbildēja,ka mētelis nav saņemts un tikai norādot to,ka pēc izsekošanas koda es redzu ka mētelis ir nokļuvis atpakaļ pie Colorfall-momentāli tika ieskaitīta nauda. Ļoti pretīga sajūta,saņemt šādu attieksmi no "vietējiem uzņēmējiem".

A Agita 25.10.2020

Diemžēl ļoti līdzīga, ja ne identiska situācija jau divreiz (!) gadījusies man. Pirmo reizi tas pie tam notika, kad vīrs man kā dāvanu sūtīja parku uz Ziemassvētkiem. To reizi arī "piedevu", jo Ziemassvētku laiks šādam mazuzņēmumam gan jau tiešām stresains... Bet pavasarī vairāk nekā mēneša kavēšanās ar lietusmēteli :(
Diemžēl citu Colorfall produktu manā skapī vairs nebūs :(

S Signe 03.12.2020

Nesaprotu kāpēc nepalasīju atsauksmes pirms pasūtīju preci. Identiska situācija. Colorfall meitenes neprot komunicēt ar klientu. Pasūtīju ziemas mēteli un lietus mēteli 12.11. pagājušas jau 3 ned., bet nekādu ziņu. Uz ziņām neatbild, sazvanīt nevar. Esmu vīlusies Colorfall komandā.

J JojoKiki 04.02.2021

Es arī nesaprotu kāpēc nebiju tik tālredzīga un neiedomājos palasīt atsauksmes. Bēdīgi! Lai cik loti mēginu atbalstīt vietējos ražotājus - šobrīd skaidrs, ka no Colorfall vairs neko neiegādāšos. Žēl, bet tāda nu skarbā patiesība un realitāte.

J JeteJete 09.12.2020

Man arī bija līdzīga situācija - pasūtīto preci saņēmu pēc teju 2 mēnešu sarakstes (lielākoties, vienpersoniskas, jo uz zvaniem neatbild, neatzvana, uz sms 9 gadījumos no 10 neatbild)... bija jau sagatavota sūdzība Ekonomikas policijai un Patērētāju tiesību aizsardzības centram, kad beidzot atbildēja. Atsūtīja ne tuvu to, kas bija pasūtīts. Un viss atkal sākās no jauna... Drausmīgs serviss. Ja laiku pa laikam ienāk prātā doma - kāpēc maksāt D&G, ja var atbalstīt savējos? Tad pēc šādas saskares gribas novēlēt, kaut jūsu bizness nosprāgtu, līdz iemācaties normālu klientu servisu. Jo nekas vairāk par laika, enerģijas un nervu patērēšanu + gana iespaidīgu summu tas nav. Prece gan jāatzīst - nav slikta. Taču ne tuvu tāda kā foto.

L Līga Š.. 09.12.2021

Pilnīgi piekrītu, ka ne preces izskats, ne kavlitāte neatbilst foto, kas ir mājas lapā, bet viss skumīgāk ir tas, ka neatbilsts pat krāsa :(

E Ervīns Šmatčenko 19.01.2021

Tieši tas pats. Pasūtīju sievai ziemas mēteli, bijām uz vietas veikalā, vēl pirms ierobežojumiem. Apsolīja, ka būs uz 12.01.2021. Samaksāju uzreiz pēc rēķina saņemšanas pilnu summu. Vairākas dienas jau mēģinu sazvanīt un saprast kas notiek ar pasūtījumu. Uz e-pastu neatbild, uz facebook messenger vēstulēm neatbild, telefonu n-tās reizes neceļ ! Tādiem tempiem tas ziemas mētelis tā arī nenoderēs :))) Rītdien būs pēdējā diena, kad mēģināšu šo "atbildīgo" uzņēmēju sazvanīt, ja nesanāks tad sveiki PTCA !

P Perfekcioniste 21.01.2021

Vai izdevās sazināties?

A Anda Ķīvīte-Urtāne 21.01.2021

Diemžēl pieredze līdzīga. Pasūtīju ziemas jaku. Rēķins atnāca zibenīgi. Tas arī vienīgais zibenīgums no uzņēmuma puses. Apmaksu veicu uzreiz. Be neatnāca nekāda ziņa, kad jaku varu gaidīt. Pēc 2 ned.sāku interesēties, kad būs. Norādīja datumu. Tajā neatnāca. Tad bija sajaukta pilsēta, uz kuru jaka aizsūtīta. Kamēr beidzot tiku pie jakas, tā atnāca ielikta tikai papīra maisiņā, kuram bija izplīsis caurums, apdraudot jakas kvalitāti. Visa komunikācija lēna, bez pārdzīvojumiem un atvainošanās no viņu puses. Jaka par lielu. Sūtīju atpakaļ. Tagad pagājis jau mēnesis kopš atpakaļsūtīšanas, nauda par jaku (180 eur) joprojām nav atgriezta. Arī par šo nekādas atvainošanās. Šobrīd jau rakstu PTAC iesniegumu. Nekad neko vairs nepasūtīšu. Ļoti slikts serviss. Gribēju atbalstīt vietējos ražotājus, bet nācās palikt pie pārbaudītiem zīmoliem un Amazon.de.

A Anda Ķīvīte-Urtāne 23.01.2021

Paldies! Naudu nule kā saņēmu atpakaļ. 🙏

K Karīna Vēgnere 16.03.2021

Ar mani notika identiski, pasūtīju lietus mēteli 10.02.2021., rēķinu atsūtija zibenīgi. Norādīja, ka pasūtijums gatavs būs pēc 14 darba dienām. Nu jau ir 16.03.2021. un neesmu saņemusi ne metelīti, ne atbildes uz 2 e-pastiem. Rakstīšu patērētāju tiesību aizsardzības centram.

D deizja 25.03.2021

Ņu jau 2 mēnešus gaidu mētelīt kaut gan solīja nosūtīt 14. dienu laikā.
Tajā pašā laikā Jaunus pasūtījumus pieņem uz urrā! ĻOooooti slikts serviss!

K Karīna Vēgnere 25.03.2021

Rakstiet uz patērētāju tiesību aizsardzības centru, tas strādā.

S Santa Li. 07.04.2021

Man ir tieši tāda paša situācija. Pasūtīju janvāra baeigās, bet joprojām neesu saņēmusi. Uz e-pastiem neatbild, messengeri atbild, bet tukši solījumi. Esmu ļoti vīlusies šajā Latvijas zīmola firmā!

S Santaar 27.04.2021

Identiska situācija notika ar mani 2020. gada septembrī.
Uzņēmumam savi uzskati/ sava matemātika, kā tos piegādes datumus aprēķina. Uzskatu, ka par mani un manu vīru klaji ņirgājās - meloja acīs skatīdamās, solot jauno piegādes datumu, ignorējot ziņas un zvanus. Vai tiešām nevar pateikt atklāti: Liels pieprasījums, mētelis būs jāgaida ilgi, piemēram, 4-5 mēneši. Es gaidītu.

Nesoliet, ja nespējat to nodrošināt un īstenot!

A Anete T 09.04.2021

Tieši tāda pati situācija! Pasūtījumu veicu 19. Janvārī, mēteli piegādāja šodien, 9. Aprīlī! Kad interesējos šo mēnešu laikā, kad notiks piegāda, vai mētelis izsūtīts, saņēmu atrunas, ka “audums nāk no Itālijas un kavējas”, tad nākošā sarakstē uz jautājumu “vai izsūtīt” atbildēju apstiprinoši, jo samaksāts taču ir! Pēc mēneša nav ne mēteļa, ne atbildes uz 100 epastiem! Kad pēdējā epastā pieminēju sudzibas.lv un Ptac, mētelis tika izsūtīts! Vai tiešām tā tagad strādā uzņēmumi?

K Kingcup 07.05.2021

Pasūtīju ziemas sākumā lietusmetelīti ar cerību pavasarī jai nēsāt :D.
Cerības nepiepildījās.
Īstenībā, ja man pirms maksāšanas būtu teikts jāgaida 2 mēneši, jo... Respektīvi izskaidrotu kāpēc tā - teorētiski man nebūtu problēmas gaidīt, bet nepatīk ja pašam vairākkārt jājautā kā noris process. Diemžēl jā - komunikācija varētu būt labāka.
Kad tomēr mētelīti sagaidīju tomēr bija par šauru. Tgd gaidu naudiņu.
Pieņemu ja būtu iespēja doties klātienē "apčamdīt" un piemērīt būtu cita sajūta par uzņēmumu. Metelīši skaisti un stilīgi!

A Agnese Ozoliņa 13.04.2021

Arī pasūtīju mētelīti jau pagājis mēnesis mētelīša nav, kad ar viņiem sazinājos. Viņiem uz vietas nēesot audums un gaidot, kad to piegādās. Ļoti esmu vīlusies...
Naudu gan iekasē ļoti ātri. Tagad pieprasīju, lai atgriež naudu, ceru ka to nebūs ilgi jāgaida...

A Arita Kā. 26.10.2021

Cik ilgi gaidījāt naudu beigās?

J Justīne Justīne 18.05.2021

Mētelīti gaidu jau no marta vidus. Divas reizes jautāju kad būs. Pirmo reizi teica,, ka līdz 3 ned. Jāgaida, bet nu jau 2 men. Pagājuši. Lūdzu, lai naudu atskaita atpakaļ vai sūdzēsies. Gaidu naudu.

K Kristīne Strode 18.05.2021

Var tikai pievienoties. Pasūtīju lietusmēteli kad bija atlaides februārī. Gaidīju mēnesi, divus. Visu laiku atrunājās ka problēmas ar audumu apdruku, lai gan mājaslapā ir pieejams šis mētelis par pilno cenu. Beigās pēc trim mēnešiem naudu atmaksāja, bet solīja, tiklīdz būs pieejams audums mēteli uzšūs un dos ziņu. Vēl nesen apvaicājos vai mētelis top, bet man atbildēja, ka vēljoprojām problēmas ar auduma piegādi un naudu atmaksās (lai gan naudu man jau sen atmaksāja). Manuprāt tur standarta frāzes visiem tiek sūtītas neskatoties vai ir atmaksāts vai nav un esmu 100% pārliecināta ka pie mēteļa netikšu. Esmu ļoti vīlusies, jo tajā pašā laikā tirgo uz urrā... bet laikam es kā biju iegādājusies mēteli uz atlaidēm vairs nēesmu intetesanta, labāk tirgot pa pilno cenu... drausmīga attieksme, pretīga...

I Ilze Strēle 28.09.2021

nu tagad problēmas ar galvenās šuvējas veselību.

A AnetteK 08.07.2021

Man arī bija problēma! Preces, kuras itkā bija uz vietas, izsūtīja 3 nedēļas vēlāk. Kaut arī pati teica, ka pārbaudīs, kas noticis, prece pat nebija izsūtīta. Bez atvainošanās vai situācijas apraksta.
Tagad beidzot to esmu saņēmusi, bet vairs pat nav vēlme atbalstīt Colorfall iegādājoties un velkājot viņu preces.. Skumji.

A AnetteK 16.07.2021

Pietam vēl vienai no precēm bija nepareizais izmērs..

G Grib Ģemperi 16.07.2021

Ļoti slikts serviss. Neatbild uz klientu e-pastiem, termiņus neievēro. Apšaubu vai maz saņemšu pasūtīto preci. Neiesaku, noteikti neiesaku.

G Grib Ģemperi 16.07.2021

Iesniedzu sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram.

S Svetlana Dmitrijeva 23.07.2021

Man pašlaik notiek tāda pat epopeja. Pasūtīju klietu 03.06. Solīja 10 darba dienu laikā uzšūt un izsūtīt. Lieki piebilst, ka kleitas joprojām nav pie manis. un šodien ir 23.07. :D

Uz ziņām whatsapp neatbildot - sakot, ka tagad veikals ir slēgts, tāpēc arī telefons ir izslēgts. :D
tādus batonus sprauž ausīs. Ar interesi gaidu, kā šis viss beigsies. Cerams līdz Ziemassvētkiem savu vasaras kleitu dabūšu.

M Mrs. Cage 05.08.2021

Identisks stāsts un - kā jau te arī iepriekš tika minēts - brīnos pati par sevi, ka iepriekš i-netā nepameklēju atsauksmes par Colorfall. Ne ar vienu citu LV "zīmolu" šāda ķēpa nav bijusi. Savu pasūtījumu veicu jūnija vidū, atgādināju par sevi tieši 14.darba dienā pēc pasūtījuma veikšanas, uz ko saņēmu ļoti strupu atbildi "Mums izgatavošanas laiks ir 14x darba dienas. Kad tas būs gatavs saņemsiet epastu ar izsekošanas nr." Domāju - o.k., mazums, tuvākajās dienās pabeigs. Pagaidīju vēl kādu brīdi, bet, kad kopš pasūtījuma veikšanas bija pagājis jau mēnesis, rakstīju atkal. Pārbaudīja info "sistēmā" un atrakstīja "rīt būs klāt". Nopriecājos, bet cik liels bija mans pārsteigums, kad nevis rīt, bet parīt saņēmu pakomātā miniatūru paciņu. Nodomāju - tas tak nevar būt džemperis, kura regulārā cena ir 50 EUR! Un, atverot paciņu konstatēju, ka tas tiešām NAV džemperis, bet gan T krekls krāsā, kādu nekad sev neizvēlētos ar izšuvumu, kādu arī nekad sev neizvēlētos... Rakstu jautājumu, vai viņa joko? Visu dienu ziņa rādījās kā neizlasīta, bet vakarā saņemu atbildi, ka tā esot dāvaniņa par kavēto pasūtījumu... Nu... kā lai pasaka - it kā jau dāvinātam zirgam zobos neskatās un tā, BET... bija laiks izšūt to vienu drausmīgo dinozauru uz tā superīsā T krekla, tad būtu vienkārši mazliet ilgāk pasēdējusi un uzšuvusi vēl vienu zvēru uz džempera! Es vienkārši nesaprotu šo komunikāciju un modeli - tā vietā, lai vienkārši izpildītu pasūtījumu, tērē resursus dāvaniņām (tad būtu kaut krāsu izvēlējusies tādu pašu kā pasūtītajam...), kurām pat nepieliek "sorry" zīmīti vai kādu citu signālu, ka tā ir atvainošanās. Man radās priekšstats, ka pasūtījumi vienkārši sajaukti pilnai laimei un tekstu par dāvaniņu izdomāja vēlāk... Pēc šī incidenta (pirmdienā) solīja, ka džemperis būs gatavs nākamajā pirmdienā... Lieki teikt, ka šodien ir jau ceturtdiena, bet džempera joprojām nav un ziņas whatsapp arī nelasa. Tiešām vilšanās, ka šim košumam apakšā ir šāda ķēpa...

M Me-šokā 09.08.2021

Precīzi mana situācija. Pirmā un pēdējā reize sadarbojoties ar šo ražotāju. Esmu dusmīga.

M Me-šokā 10.08.2021

Šodien ar viņiem sazinos caur e-pastu. Atbild ātri. Saka, ka viss izsūtīts vai nesaņemu T kreklu? Atbildi saņemu, bet sapratu ka tā dāvana par sūtijuma kavēšanos. Vēlreiz izstāstu ko un kad sūtīju, tad man atbild ka par mani aizmirsuši. Vot blin uzņēmums.

Piedāvāja šodien izsūtīt džemperi vai atgriezt naudu. Tagad gaidu kad atgriezīs naudu, jo džemperi vairs negribu.

I Ilze Strēle 28.09.2021

Es arī brīnos pati par sevi, ka iepriekš i-netā nepameklēju atsauksmes par Colorfall.Pasūtīju lietusmēteli 26.augustā,viņu mājaslapā skaidrā angļu valodā rakstīts ,ka izgatavo 14 darba dienu laikā un tad izsūta,šodien jau 28.septembris...vēl nav.Pēc maniem aprēķiniem 14 darba dienas pasūtījuma izpildei ir 15.septembris.Par šo sāku interesēties jau no 21.septembra,bet atrunas ,atrunas ,atrunas..."Ļoti atvainojos, ka vakar neesmu atbildējusi 🙁Jūsu sūtījums ir izgatavotsTūlīt pievienošu izsekošanas Nr. 😉
Ļoti atvainojamies par kavējumu, mums smagi slimo galvenā šuvēja "šis rakstīts 21.septembrī..
Līdz šim brīdim neesmu saņēmusi ne izsekošanas kodu ne arī kādu atbildi.Turklāt norādītasi telefona Nr +371 27303348 neatbild,bet rakstot e pastā [slēpt]@gmail.com atnāk ziņa,ka
$Adresāta iesūtnē pilna
Nevarēja piegādāt jūsu ziņojumu uz e-pasta adresi [slēpt]@gmail.com. Adresāta iesūtne ir pilna, vai šobrīd viņš saņem pārāk daudz vēstuļu.
UZZINĀT VAIRĀK
27.septembrī jautāju -kur tad ir mans izsekošanas Nr,saņe'mu atbildi mesendžerī,ka nākošās dienas rītā pārbaudīs un atbildēs,Ir jau nākamās dienas pusdienlaiksmbet atbildes nav.Esmu ļoti dusmīga un domāju,ka rakstīšu PATC un varbūt arī Bez Tabu.

Tādas nu interesantas lietas.Nav jau runa par iemaksātajiem 135 eiro un nesaņemto preci -par to arī protams,bet ir runa par atteiksmi.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы