LV RU
www.sudzibas.lv Colorfall Slikts serviss - preci neizsūta noteiktajā laikā

Colorfall - Slikts serviss - preci neizsūta noteiktajā laikā

Jūlija beigās pasūtīju 2 lietus mētelīšus. Tagad ir jau septembra sākums, bet no tiem ne vēsts, kaut arī solija preci atsūtīt 2 nedēļu laikā. Uz e-pastiem neatbild. Uz mesendžera ziņām atbild, bet bez jebkādas atvainošanās, vai citāda problēmas izskaidrojuma. Pēc pirmās sarakstes atsūtīja džemperīšus, kuri bija kā dāvana pasūtījumam (kvalitāte ne jau par 50 eur, kā to Cena ir norādīta) , pēc nākamās sarakstes atnāca viens no mēteļiem bez jebkādas informācijas kāpēc nav un kad būs otrs mētelis. Arī atsūtītais mētelis nebija tas, kurš bija pasūtīts, bet cits modelis. Vienojāmies, ka to sūtu atpakaļ un viņi atsūta īsto. Aizsūtīju. Nu jau nedēļu kā ne ziņas, ne miņas. Nav neviena no abiem mēteļiem.

Комментарии (15)

A Anna7777 08.09.2020

Identiska situācija! Ignorē, nesaka nekādu konkrētu laiku kad būs gatavs, bet priekšapmaksu protams paņem! Sniegšu tālāk attiecīgajās iestādēs.

L Lilly 29.09.2020

Colorfall - Slikts serviss - uz ziņām atbild pēc ļoti ilga laika vai neatbild vispār, priekšapmaksu paņem uzreiz! Tā bija vienīgā zibenīgā atbilde no viņiem, lai atsūtu epastu, izsūtīs rēķinu! Rēķins uzreiz tika apmaksāts uz atbildi, kad būs prece nu jau 2 nedēļas pagājušas atbildes nav! Mētelīši skaisti, bet ar klientiem strādāt neprot!

Z Ziemelvejsh 03.10.2020

Diemžēl,esmu tāda pašā situācijā,mēteli pasūtīju 01.09.2020,rēķinu apmaksāju tajā pašā dienā. Solija atsūtīt 14 darba dienu laikā. Šobrīd,03.10.2020.nekas nav piegādāts. Sazinoties nedēļas sākumā,teica ka ir izsūtīts,tomēr nekas nav atnācis. Nav arī ticības,ka kaut kas pienāks. Uzrakstīju e-pastu,lūdzot atgriezt samaksāto naudu. Ja nereaģēs-vērsīšos tālāk atbildīgajās iestādēs. Ļoti žēl,jo mēteli sūtīju,lai varu staigār ar zīdaini arī lietainā laikā-nepatīkami.

S Saule_22 06.10.2020

Situācija identiska! 21. jūlijā pasūtīju kleitu, vēl joprojām pasūtījums nav atnācis. E-pastus, ziņas ignorē. Pēc aptuveni pusotra mēneša no pasūtījuma veikšanas brīža, saņēmu ziņu, ka kleitu tuvākajās dienās izsūtīs. Jau atkal pagājis mēnesis un nekādu ziņu. Līdz šim biju apmierināta gan ar Colorfall mētelīšiem un kleitām, bet šis gadījums man ir ļoti pievīlis.

K Katriiiiine 06.10.2020

Arī man ir nepatīkama pieredze ar colorfall. Vairākkārt teica, ka pasūtījums ir/vai tiks izsūtīts, bet tā arī nesagaidīju. Uz vēstulēm atbildēja tikai tad, kad rakstīju vairākārt. Kad pieprasīju atpakaļ naudu, tad atskatīja nekavējoties, kas vēl vairāk lika domāt, ka viss iepriekšējais ko solīja bija meli un pasūtījums nevienā brīdī nebija gatavs izsūtīšanai. Vienā no vēstulēm pat izlikās, ka omniva vainīga.

M Madara 14.10.2020

Līdzīga situācija. Gaidīju lietusmēteli 25 darba dienas solīto 14 darba dienu vietā. Visbeidzot Saņēmu Omniva pakomātā ieliktu atvērtā Maxima maisiņā, ietūcītu plēves kulītē. Rodas jautājums par preces vērtības atbilstību! Izmērs nav īstais, solītās iekškabatas nav. Cena neatbilst kvalitātei. ;(

Z Ziemelvejsh 19.10.2020

Varu papildināt Jūsu rakstīto-kad beidzot pēc pusotra mēneša gaidīšana, melošanas no uzņēmuma,ka mētelis,jau ir izsūtīts,lai gan pēc izsekošanas koda bija skaidrs,ka izsūtīšana nenotika kad bija teikts,kad saņēmu mēteli,tas ne tuvu neatbilda norādītajam izmēram mājaslapā,pēc kuras vadoties es to sūtīju. Nosūtīju mēteli atpakaļ un pieprasīju naudas atgriešanu. Uz ko man atbildēja,ka naudu atgriezīs nedēļas laikā no saņemšanas,tomēr arī tas netika izdarīts. Rakstīju atkārtotu epastu-un arī tad man atbildēja,ka mētelis nav saņemts un tikai norādot to,ka pēc izsekošanas koda es redzu ka mētelis ir nokļuvis atpakaļ pie Colorfall-momentāli tika ieskaitīta nauda. Ļoti pretīga sajūta,saņemt šādu attieksmi no "vietējiem uzņēmējiem".

A Agita 25.10.2020

Diemžēl ļoti līdzīga, ja ne identiska situācija jau divreiz (!) gadījusies man. Pirmo reizi tas pie tam notika, kad vīrs man kā dāvanu sūtīja parku uz Ziemassvētkiem. To reizi arī "piedevu", jo Ziemassvētku laiks šādam mazuzņēmumam gan jau tiešām stresains... Bet pavasarī vairāk nekā mēneša kavēšanās ar lietusmēteli :(
Diemžēl citu Colorfall produktu manā skapī vairs nebūs :(

S Signe 03.12.2020

Nesaprotu kāpēc nepalasīju atsauksmes pirms pasūtīju preci. Identiska situācija. Colorfall meitenes neprot komunicēt ar klientu. Pasūtīju ziemas mēteli un lietus mēteli 12.11. pagājušas jau 3 ned., bet nekādu ziņu. Uz ziņām neatbild, sazvanīt nevar. Esmu vīlusies Colorfall komandā.

J JojoKiki 04.02.2021

Es arī nesaprotu kāpēc nebiju tik tālredzīga un neiedomājos palasīt atsauksmes. Bēdīgi! Lai cik loti mēginu atbalstīt vietējos ražotājus - šobrīd skaidrs, ka no Colorfall vairs neko neiegādāšos. Žēl, bet tāda nu skarbā patiesība un realitāte.

J JeteJete 09.12.2020

Man arī bija līdzīga situācija - pasūtīto preci saņēmu pēc teju 2 mēnešu sarakstes (lielākoties, vienpersoniskas, jo uz zvaniem neatbild, neatzvana, uz sms 9 gadījumos no 10 neatbild)... bija jau sagatavota sūdzība Ekonomikas policijai un Patērētāju tiesību aizsardzības centram, kad beidzot atbildēja. Atsūtīja ne tuvu to, kas bija pasūtīts. Un viss atkal sākās no jauna... Drausmīgs serviss. Ja laiku pa laikam ienāk prātā doma - kāpēc maksāt D&G, ja var atbalstīt savējos? Tad pēc šādas saskares gribas novēlēt, kaut jūsu bizness nosprāgtu, līdz iemācaties normālu klientu servisu. Jo nekas vairāk par laika, enerģijas un nervu patērēšanu + gana iespaidīgu summu tas nav. Prece gan jāatzīst - nav slikta. Taču ne tuvu tāda kā foto.

E Ervīns Šmatčenko 19.01.2021

Tieši tas pats. Pasūtīju sievai ziemas mēteli, bijām uz vietas veikalā, vēl pirms ierobežojumiem. Apsolīja, ka būs uz 12.01.2021. Samaksāju uzreiz pēc rēķina saņemšanas pilnu summu. Vairākas dienas jau mēģinu sazvanīt un saprast kas notiek ar pasūtījumu. Uz e-pastu neatbild, uz facebook messenger vēstulēm neatbild, telefonu n-tās reizes neceļ ! Tādiem tempiem tas ziemas mētelis tā arī nenoderēs :))) Rītdien būs pēdējā diena, kad mēģināšu šo "atbildīgo" uzņēmēju sazvanīt, ja nesanāks tad sveiki PTCA !

P Perfekcioniste 21.01.2021

Vai izdevās sazināties?

A Anda Ķīvīte-Urtāne 21.01.2021

Diemžēl pieredze līdzīga. Pasūtīju ziemas jaku. Rēķins atnāca zibenīgi. Tas arī vienīgais zibenīgums no uzņēmuma puses. Apmaksu veicu uzreiz. Be neatnāca nekāda ziņa, kad jaku varu gaidīt. Pēc 2 ned.sāku interesēties, kad būs. Norādīja datumu. Tajā neatnāca. Tad bija sajaukta pilsēta, uz kuru jaka aizsūtīta. Kamēr beidzot tiku pie jakas, tā atnāca ielikta tikai papīra maisiņā, kuram bija izplīsis caurums, apdraudot jakas kvalitāti. Visa komunikācija lēna, bez pārdzīvojumiem un atvainošanās no viņu puses. Jaka par lielu. Sūtīju atpakaļ. Tagad pagājis jau mēnesis kopš atpakaļsūtīšanas, nauda par jaku (180 eur) joprojām nav atgriezta. Arī par šo nekādas atvainošanās. Šobrīd jau rakstu PTAC iesniegumu. Nekad neko vairs nepasūtīšu. Ļoti slikts serviss. Gribēju atbalstīt vietējos ražotājus, bet nācās palikt pie pārbaudītiem zīmoliem un Amazon.de.

A Anda Ķīvīte-Urtāne 23.01.2021

Paldies! Naudu nule kā saņēmu atpakaļ. 🙏

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы