www.sudzibas.lv Cityparks Sūdzība par SIA Cityparks Latvija agresīvo komercpraksi

Cityparks Latvija - Sūdzība par SIA Cityparks Latvija agresīvo komercpraksi

Ar ģimeni 2025. gada jūlijā apmeklējām Maxima Mūkusalas veikalu un novietojām auto ģimenes stāvvietā. Uzkavējāmies veikalā vairāk nekā 15 minūtes. Septembra vidū pēkšņi saņēmu paziņojumu no inkasso piedzinēja PAUS KONSULTS, ka viņi piedzen Cityparks Latvija uzlikto sodu 35 €, kas jau pieaudzis līdz 50 €.

Ir tikai viens “bet”: pirmreizēju paziņojumu par sodu no Cityparks Latvija es neesmu saņēmis – ne pa pastu, ne e-adresē, ne arī kā paziņojumu uz automašīnas vējstikla. Uzreiz lieta nodota inkasso.

Kāpēc šī situācija ir nepieņemama:
1) Neesmu saņēmis nekādu paziņojumu par it kā pieļautu pārkāpumu. Man netika dota iespēja iepazīties ar pārmetumiem, tos pārsūdzēt vai savlaicīgi samaksāt, ja sods būtu pamatots.
2) Lietas nodošana inkasso bez brīdinājuma ir nesamērīga un rada riskus klienta kredītvēsturei un reputācijai. Turklāt 35 € sods par veikala apmeklējumu ir nesamērīgs – vispirms būtu jābrīdina, nevis jāpiemēro sods.
3) Ar uzņēmumu ir gandrīz neiespējami sazināties – klientu apkalpošanas tālrunis praktiski nedarbojas, komunikācija tikai rakstiski, kas būtiski apgrūtina problēmas risināšanu.
4) Uz manu iesniegumu Cityparks Latvija atbildēja, ka man esot jāmaksā un jāvēršas pie PAUS KONSULTS, pilnībā ignorējot faktu, ka pirmreizēju paziņojumu neesmu saņēmis.

Uzskatu, ka šāda prakse ir nepamatota, agresīva un pretrunā ar patērētāju tiesībām. Esmu jau vērsies PTAC un izvērtēšu tālākas darbības, t.sk. vēršanos tiesā.

Aicinu arī citus, kam bijusi līdzīga pieredze ar Cityparks Latvija, vērsties PTAC vai apvienoties kopīga pieteikuma sagatavošanai tiesā.

P.S. Cityparks Latvija agresīvā pieeja – sodīt, bet nebrīdināt – nomāc jebkādu vēlmi nākotnē apmeklēt Maxima Mūkusalas veikalu, kura stāvvietā sods tika uzlikts.

03.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы