www.sudzibas.lv Captain sushi Klientu krāpšana

Captain sushi - Klientu krāpšana

Vakar, 3.oktobrī, pasūtīju suši no Captain sushi caur Wolt aplikāciju. Kā jau pie piektdienas vakarā, rēķinājos, ka piegādes laiks noteikti varētu būt ilgāks kā parasti (parasti tas ir aptuveni 60-80 minūtes). Pasūtījumu veicu 19.33 un aplikācija uzrādīja, ka piegāde varētu tikt veikta uz 21.15 (aptuveni 100 minūtes). Tuvojoties noteiktajam piegādes laikam, skatījos, ka aplikācijā joprojām uzrādās, ka ēdiens ir gatavošanas procesā. Labi, ņemot vērā, ka tā ir piektdiena, pieņemu, ka tiešām pieprasījums ir liels un biju gatava gaidīt, paralēli gan uzrakstīju Wolt, cik tālu ir pasūtījums, uz ko, protams, ziņu nesaņēmu atpakaļ vairāk nekā stundu. Rakstīju 21.33, man Wolt atbildēja vien 22.44, kas ir vairāk nekā stunda un uzreiz bez jebkāda iemesla pasūtījums tika atcelts. Būtībā piektdienas vakarā paliku bez vakariņām pēc vairāk nekā 3 stundu gaidīšanas. Plkst. 22.50 zvanīju Captain sushi Brīvības ielā 182, neviens telefonu necēla, kaut gan zvanīju 16 reizes. Jāpiemin, ka uzņēmums strādā līdz 23.00. Tā arī paliku bez vakariņām un atbildes, kāpēc pasūtījums tika atcelts. Zvanīju nākošajā rītā uz Captain sushi Brīvības ielā 182, vismaz izdevās sazvanīt. Izstāstīju situāciju, pēc kuras man pat neatvainojās un apmēram pateica - naudu jums atgrieza, ko jūs vēl gribat?! Briesmīga attieksme. Nekad, nekad vairs nepasūtīšu neko konkrēti no šī uzņēmuma Brīvības ielā 182. Tā ir tīrākā klientu maldināšana un krāpšana.

11 ч назад

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (1)

K Krissky 2 ч назад

Tur strādā gana nelaipa Krievuška, tas gan ir fakts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы