Bolt Food - Nožēlojams “Customer Support”
Briesmīgākā klientu apkalpošana, ko esmu piedzīvojis savā dzīvē - nopietni, pat Centrāltirgus zivju paviljons ir zelta standarts salīdzinājumā ar šo miskasti. Jūsu kurjeri indieši ir absolūti nekompetenti radījumi ar nulle valodu zināšanām - ne latviešu, ne krievu, ne angļu. Nemāk braukt, nezina satiksmes noteikumus, rada avārijas katru dienu, un pārvietojas ar pussabrukušiem, dzīvībai bīstamiem lūžņiem, kas izskatās, it kā tos būtu pa taisno izrakuši no Somijas izgāztuves. Reāli atpalikušie mērkaķi ar IQ zemāk par zābaku. Klasiska pieredze ar Bolt Food: restorāns saņem pasūtījumu, sagatavo to ātri un laicīgi, atzīmē “Ready for pickup,” un tad sākas jūsu cirks. Katru reizi tas daunis-kurjers 40-50 minūtes griežas ap restorānu kā idiots (tieši redzu to jūsu aplikācijā), kamēr ēdiens kļūst auksts un pretīgs. Kad viņš to beidzot savāc, viņš velkas līdz manām durvīm vēl pusstundu, un tad sākas nākamais cirks: neprot atrast adresi, nespēj salasīt māju numurus, pat ja GPS pins rāda precīzu lokāciju. Vai arī vēl labāk - viņš uzraksta, ka “ir klāt”, bet patiesībā sēž mašīnā kilometru no vietas un pat nemēģina atrast kāpņu telpu. Rezultātā es saņemu aukstu, pretīgu ēdienu, un ļoti bieži kaut kas trūkst, jo šie atpalikušie brūnie to vienkārši nozog. Un tad mēs nonākam pie jūsu “klientu atbalsta” (jeb sienas, pret kuru dauzīt galvu būtu jēdzīgāk). AI Robots atbild ar tām pašām bezjēdzīgajām, iepriekš sagatavotajām frāzēm, kas pilnīgi neko neatrisina. Tu 99 reizes raksti “savienojiet mani ar reālu cilvēku,” un kad beidzot tas notiek, “cilvēks” tikai atkārto tos pašus idiotiskos tekstus un aizver dialogu, vēl pirms tu vari uz viņu atbildēt. Atver dialogu no jauna? Aplis sākas no sākuma, un beigās varbūt tev atmet vienu eiro. Vienu eiro! Tas nav klientu atbalsts, tā ir ņirgāšanās. Salīdzinājumā ar Wolt un viņu nevainojamo servisu, Bolt Food jūs esat kropļi, pilnīgi bezjēdzīgi un apkaunojoši. Visi mani draugi jau izdzēsa jūsu aplikāciju un kontus, jo viņiem apnika šī smirdīga miskaste. Es cietos līdz pēdējam, tikai tāpēc, ka viens specifisks restorāns nav Woltā. Bet tagad jūs pilnībā esat pelnījuši pazust no tirgus. Es jums novēlu pilnīgu bankrotu. Jūsu attieksme ir pretīga, jūsu serviss ir zem katras kritikas, un jūs esat kauna traips šim gadsimtam ar saviem kurjeriem, nožēlojamiem skuteriem, briesmīgājām algām un attieksmi pret taksistiem. Ēdienu piegādes padauzas.
Комментарии (4)
Gan jau savu pipmpi bāž jūsu kebabos 🫢😀
skill issue
Attaisnoji savu nickname
Kas tad tev atdzisa? Kebabs vai burgers? Restorānu cienītājs...Tu maz restorānā esi bijis un zini ko tur var pasūtīt?