www.sudzibas.lv Balticom Slikts serviss un apmanīšana

Balticom - Slikts serviss un apmanīšana

Sveiki, pagājušo gadu pieslēdzu optisko internetu. Sieviete kura zvanīja, bija laipna utt, ka jābūt. Izteica piedāvājumu uz 2 gadiem un līdz gada beigām lētāka mēneša maksa. Izteicu to, kad tuvākā 1-2mēnešu laikā pārvācos uz citru adresi un jautāju vai pakalpojumu varēs citā adrese pēctam pārslēgt. Protams, kad atbild, jā droši Rīga nebūs problēmu ar interneta pieslēgumu pārslēgšanu. Un nolēmu pieslēgt 2gadu līgumu, kādēļ gan nē, lētāks maksājums un pakalpojums. Viss bija labi, līdz mirklim, kad pārvācos. Zvanu jautāju, lai pārslēdz un jauno adresi, un re pēkšņi šeit nav iespējams, jautāju, kā tas var būt, ja man solīja un teica nebūs problēmu utt. Nākamais vēlos, lai lauž līgumu, jo nevar man sniegt pakalpojumu jeb internetu+tv. Un pieprasa man 160e par līguma laužšanu, kaut es nevēlētos lauzt līgumu, bet esmu spiest, jo man nav pakalpojums kuru maksāju. Jeb precīzāk nevar man sniegt. Zvanījis esmu daudz reizes, viss vienāds. Mēs neko nevaram darīt, varbūt draugaiem/radiem var pārslēgt vai nu arī maksā. Reāli negodīga izstūrēšanās un Sola visu, lai tik iekasētu naudas no cilvēkiem.

Pa lielākam nekāda cilvēcība no balticom puses, un neredz vainu arī savas puses. Kad ne brīdināja ne izteica, kad ir rajoni kuros nevar pieslēgt internetu. Tā vieta būtu slēdzis bez termiņa līgumu un nebūtu problēmas.

08.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

H

Комментарии (1)

A Adidas Madidas 18.05.2024

XD L bozo. Bija jālasa līgums vispirms, hz..

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы