Asia Express - Rīsos ar garnelēm nemaz garneļu nav
Pusdienojot kafejnīcā ASIA Express izvēlējos ēdienu "Rīsi ar garnelēm", manā izpratnē tie būs rīsi, kur iekšā ieceptas būs arī garneles, bet saņemot pasūtījumu un sākot ieturēties atradu tur tikai dārzeņus un rīsus. Atgrižoties pie apkalpotājas ar domu, ka viņi ir ko sajaukuši, bet nekā "tie ir rīsi ar garnelēm, tām tur apakšā jābūt". Paliku tomēr neatlaidīgs un uzstāju, ka tā nav, jo ar dakšiņu tur jau biju paracies, tad apkalpotāja ļoti lauzītā svešvalodā pakomunicēja ar pavāru, kurš sķībi (vārda tiešā un pārnestā nozīmē) uz mani skatījās un kaut ko murmulēja. Kad angliski šim kungam pajautāju vai tur tik tiešām ir garneles, viņš teica, ka ir, bet varot pielikt vēl, paņēma no manis šķīvi un vārda tiešā nozīmē uzmeta tur garneles, tā teikt "aizrijies". Pēc tam manā virzienā tika raidīti smiekli un roku žesti gan no pavāra, gan apklpojošā personāla, tātad lūk;
1. Vai man ejot pusdienās ir jārēķinās un jāpacieš šīs neertās situācijas un jājūtās TĀ...?
2. Vai cilvēkiem pieļaujot kļūdas darbā ar klientiem nebūtu vienkārši jāatvainojas?
3. Vai šādā gadījumā nebija zolīdāk pārtaisīt ēdienu no jauna un uzsaukt dzērienu, kam negadās, tad Jūs to te noteikti nelasītu.
Bet dotajā situācijā es tur vairs neiešu un novēlu šai iestādei pēc iespējas ātrāk aizvērties.
Комментарии (3)
Šoreiz tu baudīji īstu aziātu kultūru!Labi, ka viņi tev garneļu vietā neielika kaltētus skorpionus!
Nu nav jau garantijas, ka tu tās garneles pats neapēdi un tad nesāki sūdzēties..:) Tas tā-humora izpratnē.. Patiesībā viņiem bija jāatvainojas un jāpasniedz tev jauns ēdiens, kādu tu pasūtīji un bez maksas..
nu gan