Sony Center - Slikts serviss
Ļoti vīlos Sony Center klientu apkalpošanā. Biju kā klients, kur vēlējos atgriezt televizoru, jo tas vienkārši neatbilda manām cerībām. It kā jau pieņēma atpakaļ, bet pārdevējs(!) mana priekša acu priekša pateica kā tad es viņu pārdošu tālāk ja kaste ir ieplaisājusī? Es biju pilnība šokā ka uzņēmuma darbinieks vispār var šādi runāt ar mani un vispār ar klientu? Šī situācija parāda, ka uzņēmums vairāk domā par to kā iziet no situācijās nevis par patiesam labu servisu. Ja kaut kas nenotiek pēc viņu plāna, attieksme strauji mainās.
Ja gribat servisu kur jūs patiesam novērtē labāk meklējiet citur ELKOR, RD elektronic.
Комментарии (4)
Risiniet problēmu, bet nereklamējiet citus!
Kas, tad neapmierināja?
Bet ko darīt pārdevējam ar šo preci kas vairāk neskaitās jauna , atnāk tādi 10 cilvēki kuriem “prece neatbilda cerībam “ un beigas tās jāpārdod zem pašizmaksas . Bet nodokli jāmaksā, algas jāmaksā , komunālie jāmaksā . Jūs tiešām domājat kad mūsdienās uzņēmējdarbība ir tik vienkārša lai bezmaksas atbalstītu cilvēkus par pliku paldies ?
Varbūt nākošreiz pirms iegādāties produktu vajadzētu ar viņu kārtīgāk iepazīties , mūsdienās internetā var atrast tik sīku aprakstu un video par katru preci kad tur vairāk jautājumiem nevajadzētu rasties.
Klienta pieredzei ar preces atgriešanu jābūt korektai, saprotamai un cieņpilnai, īpaši gadījumos, kad atgriešana notiek likumā noteiktajā kārtībā. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pantu, patērētājam, iegādājoties preci ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas vai internetā, ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma bez pamatojuma. Arī pirkumiem klātienē pārdevējam ir pienākums izturēties ar cieņu un sniegt vispusīgu informāciju par atgriešanas nosacījumiem, ja tie iepriekš solīti vai rakstiski norādīti.
Ja pārdevējs klienta klātbūtnē izsaka komentārus par preces tālāku pārdošanu, kas faktiski norāda uz neprofesionālu un klientu pazemojošu attieksmi, tas pārkāpj komerciālās ētikas normas, ko nosaka gan Patērētāju likums, gan uzņēmuma iekšējie klientu apkalpošanas standarti. Šāda komunikācija mazina uzticību uzņēmumam un rada pamatu sūdzībai par negodīgu vai rupju attieksmi no pārdevēja puses.
Šādā gadījumā pircējam ir tiesības: – Iesniegt rakstisku sūdzību Sony Center vadībai ar pieprasījumu izvērtēt darbinieka rīcību; – Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), ja attieksme vai atgriešanas procedūra nav atbildusi normatīvo aktu prasībām vai solītajiem noteikumiem.
Serviss sākas ar attieksmi. Ja klientam liek justies kā traucēklim tikai tāpēc, ka viņš izmanto savas tiesības, šāds uzņēmums nav pelnījis klienta lojalitāti. Izvēle vienmēr paliek pircēja pusē.