Nevaru piereģistrēties šajā lapā - man liek mainīt e-pasta adresi !!!
SIA "DELTA SVR" (ir tieša saistība ar SIA "Evor").Nejauši "izdevās" vienu rēķinu samaksāt 2 reizes. Nu jau četrus mēnešus ilgsts sarakste (atbildes saņemu tik drausmīgā latviešu valodā, ka reizēm saturs pat nav saprotams) - raksta man visādas muļķības un neliekas ne zinis par izveidojušos pārmaksu - nu jau man ir skaidrs, ka savu pārmaksāto naudu neredzēšu kā savas ausis. Nekas cits neatliks kā rakstīt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības birojam (kaut tur rakstīt arī nav lielas jēgas - tur daži "speciālisti" arī nespēj izlasīt un saprast iesnieguma būtību (rakstīju sūdzību par vienu banku - man atbildēja ar draudiem, ka banka tūliņ no manis nez ko pieprasīs - bija sajūta, ka vai nu darbinieks, kas rakstīja atbildi ir debīls lasītnepratējs vai arī lobē kobnkrēto banku - Swedbanku).
Добавить ответ