Madara 89 Pasēdnīca Kafeinica Sigulda - Slikts serviss

Apkalpošana briesmīga,komunikācija nekaada… pardevejas/pardeveji rupji un nelaipni….Šodien kartejo reizi nacas saskarties ar nelaipnu atieksmi ,man ka maminai ar zidaini un berniem vienkarsi tas nepienemami! Mes ar berniem velejamies fri kartupelus ,bet tie ka vienmer nav viniem sacepti ,kad jautaju vai var ludzu uzcept jo mums 4 porcijas vajag… atbilde bija nee!jaaed tas kas esot gatavs… bet nu ka jau saprotams berniem garso friskas… un ja nav tad neko citu nevelas… ta atkal kartejo reizi aizgajam prom… Neaaprotu vai tik gruti izcept tos fri ?!ja uz dela viniem ari piedavajuma vienmer rakstits ka ir fri kartupeli tad manuprat viniem janodrosina vini ja klients velas! Katra zina si problema tur ir vienmer ar tiem kartupeliem !

S

Комментарии (13)

K Klēr 10.06.2022

Nu ja jūs savus bērnus ar neko citu nebarojat kā tikai frī kartupeļiem tad nav brīnums ka neko citu negrib viņi ēst. Plusā neviena kafejnīca vai restorāns uz 4 cilvēkiem netaisīs frī kartupeļus ja viņiem tie ir beigušies. Lai vai ēdienkartē būtu tie frī, reizēm ne viss kas ir rakstīts ēdienkartē ir. ( jo tajā dienā piem ir viss izpārdots/ beidzies) Tak nav jau grūti aiziet uz veikalu nopirkt tos frī un uzcept mājas ja tik ļoti vēlās neviss brukt virsū kafejnīcas darbiniekiem.

S SEL 10.06.2022

Es eju uz kafeinicu un izvelos ko gribu ,ja tas ir piedavajuma tad tam ari ir jabut! Tur jau ta lieta ka sii nav pirma reize kad ar to sastopos sini kafeinicaa… Ta tur ir muziga problema! Un darbiniekiem nebruku virsu,darbiniekeiem jabut laipniem ar klientiem,un diemzel tur darbinieki ir loti nelaipni ! Un tas nav man tikai vienai ta gadijies ,daudzi mani pazinas sudzas par nelaipnibu no sis iestaades,un vairs vini vinu neapmekle!Uzkatu ka vadibai ir jaruna ar darbiniekeiem par atieksmi ar klientiem! Pati esmu stradajusi daudzus gadus apkalposanas sfera un neko tamlidzigu nevaru atlauties ,neiet runa par sodienas temu,bet citam reizem!Neprasu jus te man macit ar ko barot bernus !Ja nav gruti majas uztaisit,bet es Aizgaju uz kafeinicu ne ?! … neprasu jus te man komentet ko man darit vai nedarit! Ja eju uz kafeinicu tad edisu to ko velos nevis tas kas ir …. Tapec jau tas kafeinicas domatas !Tad taisat majas !Pilnigi debils komentars! Veiksmi😁😉

E esmeraldae 10.06.2022

Un Jūs domājat, ka uz sitiena pēc prasībām tagad 4 personām taisīt frī? Varbūt krāsns bija aizņemta vai jebkāds cits iemesls?
Pat dārgākajā restorānā ir bijuši atteikumi, ka attiecīgas lietas nav/netaisīs, bet te jūs domājat, ka samaksājot 1-2 eiro būsiet karaļi.

B Bez vārda vārds 10.06.2022

Nu gan izlaisti bērni. Kauns. Kara laikā ko ēdīsim? Friškas?

S SEL 10.06.2022

Jūs vispar domajat ko runajat? … Uz kafeinicu gajam lai estu to ko majas netaisam… Kauns man par jums …. Ar domasanu galigi svaki te paris elsemplariem! Kauns !

S SEL 10.06.2022

“Karš” jums tur galva !

B Bez vārda vārds 10.06.2022

aiztaisi muti un sāc mājās gatavot. dzemdēt māk, ēst gatavot nemāk.

S SEL 10.06.2022

Tu Šłura pati savu mēslaino muti piever! Tevu debilo viedokli te neviens nejautaja! Par to ko tu te murgo ,tevi vajadzetu uz sudaina mieta uzsedinaat! Gribetu lai man acis to visu pasaki,tad redzetu vai dzive ari esi tik drosmiga ka te interneta kkaadus komentarus raksti!

K Komentētājs24 10.06.2022

Klasiskais - Ja že MATJ , kā jūs uzdrošinaties :D Jūs mātītes esat pilnīgi atsevišķa suga, īpaši vientuļās ar saviem pizģukiem sīkajiem. Īpaši izceļaties arī mēģinot nopirkt lietotas lietas , kur uzreiz ir frāze - es tak esmu MĀTE , dodiet atlaidi :D

S SEL 10.06.2022

Diemzel neesmu pieskaitama ne pie viena no jusu mineta piemera,neesmu ne vientula matite ne ubadze kas perk lietotas lietas ,ne prasu kadam atlaidi! Esmu vienkarsi sajuama par siem visiem komentariem ,👍👍👍👍😁😁😁

P Palīgs neskaidrajiem 10.06.2022

Tāpēc jau viņas ir vientuļās..

K Kristīne 12.10.2022

Prasīt atlaidi pie lietotām lietām ir pilnīgi normāli, pārdevējam ir izvēle dot vai nedot! Un tirgū jau izsenis ir pierasts kaulēties.. kad mašīnu vai dzīvokli pērk tad gan ir normāli sist cenu lejā? Vai arī par nekvalitatīvu pakalpojumu jautā atlaidi vai kompensāciju… tā visa ir tirgošanās, tas nav nosodāmi! Katra paša izvēle- mēģināt kaulēties vai dot/nedot atlaidi. Kāpēc jāpārmet?

B biznesaklients 11.06.2022

Kafejnīcā var arī būt beigusies kāda prece. Tas, ka ir izkārtnē/ēdienkartē nenozīmē, ka viņi jums ir parādā friškas. Ja nav, nav. Ja ir tada problēma ka neko izņemot friškas šajā pasaulē nevajag, ejiet uz Hesīti. Tur vienmēr ir. Neviens jums un jūsu bērniem neko nav parādā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы