Koklītes - Attieksme pret klientiem un maziem bērniem
Bijām aizbraukuši ieturēt vakariņas 4 cilvēki un mazulis- 8 mēneši vecs. Aizgāju pajautāt, vai varam dabūt vārītu ūdeni bērnu putriņai. Uz ko man sieviete aiz bāra ( kā vēlāk izrādījās Koklīšu īpašniece) atbildēja šādi: "Tev vajag vai tu lūgsi ūdeni? " No šī jautājuma es pavisam apstulbu. Es sacīju:"Jā, mums ir nepieciešams vārīts ūdens". Viņa atbildēja:" Vārīts ūdens ēdienkartē nav, tad tev tas ir jālūdz, jo savādāk mēs to nepasniedzam."Es pie sevis nodomāju, ir nu gan iestāde, kur man jālūdz vārīts ūdens, varbūt man vēl ceļos jānokrīt un jābučo viņai kājas, lai viņa iedotu manam 8 mēnešus vecam zīdainim karsto ūdeni putriņai. Protams, uztaisīju skandālu un aizgājām projām. Pēc tam jauki pavakariņojām netālajā ZIP lounge(vai kā tamlīdzīgi) un iztērējām 60 EUR visādiem daudz un dažādiem ēdieniem. Tāda lūk ir mācība uzpūtīgajai Koklīšu īpašniecei. Neejiet tur, ja Jums ir bērni, jo pret Jums attieksies ļoti, ļoti slikti. Nebojājiet sev vakaru un ignorējiet šādus pakalpojuma sniedzējus, no sirds iesaku iet jebkur citur. Arī tie kam nav bērni, būsim solidāri, ignorēsim tādus uzņēmējus. Viesmīlības nozares nosaukums jau rada, kādai būtu jābūt attieksmei. Klientam nav nekas jālūdz, pietiek, ka pieklājīgi pajautā.
Комментарии (5)
nu, par to, ka būtu pateikusi - vai es nevarētu palūgt karstu ūdeni tam un tam, mēle jau nebūtu nokaltusi
fuj šādam servisam!! Latvijā tik izplatīti .. Vajadzētu kursos aiziet, lai uzzinātu, kāds ir labs serviss un kā ar klientu jārunā. Ceru, ka cilvēki lasa šādas atsauksmes un paši uzņēmumi arī un saproti, ka varbūt nav vērts bojāt reputāciju - jo es neesmu tur ne reizi bijusi un arī neiešu, padzirdot šādu situāciju.
Oi, bļin! Kārtējie skandalētāji, kas atļaujas vnk iespraukties citiem pa vidu un bez pieklājības normām pieprasīt karstu ūdeni "tūlīt un tagad"! Tas, ka esat augsti godājamie klienti, nenozīmē, ka varat ierasties ar šādu te augstprātīgu attieksmi un kaut ko pieprasīt. Un Koklīšu īpašniecei gabals nenokrita bez jūsu 60€, ir daudzi citi klienti, kas māk uzvesties, cienīt apkalpojošo personālu un netaisīt haosu pa vidu citiem cilvēkiem, kas ir rindā. Citur jums ne tā vien atbildēs. Un nevajag tirst, ka prasījāt pieklājīgi ;)
Хамоватые там все, теперь понятно почему, если начальник хам и невежда, то и официанты будут такие же.
Strādāju amerikāņu uzņēmumā . Interesanti papētīt latviešu sūdzību portālus un salīdzināt LV un US neapmierinātus klientus.
Jāatzīst, ka US strukturē savas neapmierinātības ar faktiem, bet LV bliež ar emocijām.
Klientam ir jāpiekrīt, ka izvēloties ēdināšanas iestādi, ir paredzēts GAIDĪŠANAS laiks. Tās NAV mājas. Iedomājieties sevi gaidam ledus auksto MOHITO karstajā vasaras dienā PLUDMALES kafejnīcā un jums pa priekšu pieskrien klients un ielien bez rindas. Personīgi mani kaitina šādas situācijas. Pastāvi rindā, kā pārējie to dara un noteikti tiksi pie sava pasūtījuma!
Esmu ļoti solidāra ar ģimenēm ar bērniem, un zinu, ka bērnam tiek pieprasīts tas labākais.
No personīgas pieredzes varu pateikt, ka Koklītēs ir vieta, kuru izvēlos es un mani draugi AR bērniem.
Jā, tur ir “busy” (īpaši vasarā un brīvdienās) un IR jāpagaida, bet ar to rēķinamies un tas mūs neattur doties uz turieni no Jelgavas. Mums pat uzsauca suliņu bērniņam, kas bija ļoti patīkami. Redzēju, ka citām ģimēnēm ar atvasēm arī mazais prezentiņš tiek.
Pamēģiniet nākamreiz ar smaidu un pozitīvu “mindset” pienākt pie bāra letes. Smaidu vienmēr pamana, vismaz man tas strādā. Tad nebūs sabojāta atpūta ne jums, ne jūsu ģimenei, nedz darba diena darbiniekiem.
Best regards.