www.sudzibas.lv Klubs "Artilērijas pagrabi" Krievvalodīgo diskriminācija Daugavpilī

Klubs "Artilērijas pagrabi" - Krievvalodīgo diskriminācija Daugavpilī

Es saprotu, ka Daugavpilī dzīvo daudz krievvalodīgo, bet tas nenozīmē, ka tie ir kaut kā jāatdala.!!!! Tā ir DISKRIMINĀCIJA no vadītāja puses tādu vadītāju sen būtu iesūdzējusi tiesā.!!!!! Es biju šoķēta,kad izlasīju šo ierakstu citēju "«Šis ir vienīgais bārs pilsētā, kur krievu valoda ir aizliegta. Cilvēki var pasūtīt dzērienu latviski vai angliski vai jebkurā citā valodā, bet ne krieviski. Mūsu mērķis ir pierādīt, ka krievu valoda šeit nav vajadzīga....» laikrakstam sacīja Faibuševičs." Kā tādu var vispār izdomāt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAS IR DEBĪLISMS.!!! Nebūtu šīs tautas, tad kas dzīvotu Latvijā? Daži cilvēki? Lielākā daļa latviešu ir aizceļojusi labākas dzīves meklējumos un to atrod, tas priecē.!!!!! Bieži tiek dzirdēti arī tādi vārdi " Kāpēc viņi te dzīvo, ja kaut kas nepatīk, lai brauc uz savu krieviju atpakaļ" Ticiet man viņisen būtu aizbraukuši, ja varētu. Mūsdienās ir ļoti grūti rast iespēju atgriezties uz savu dzimto zemi un dzīvot tur, jo Latvijā ALGAS,PENSIJAS ir tik lielas, ka cilvēkam uz mēnesi "pietiek".!! Cūcība no JŪSU puses.!!!!!!!! MĒS VISI ESAM VIENĀDI. NEVIENS NAV LABĀKS VIENS PAR OTRU.!!!! Mūsdienās būtu vienam otru jaatbalsta.!!! Atradušies te biezie, kas savus likumus te sastāda..
Es negaidīju tādu ziņu no DAUGAVPILIEŠA.!!!!!! vienkārši šoks.!!!

S

Комментарии (24)

D džulene 17.03.2014

Kāda tur diskriminācija! Krievu valoda, lai kā Jums gribētos, nav starptautiska pasaules valoda, tai ir noz;ime tikai noteiktā reģionā. Un tie, kas dzīvo gadiem Latvijā un nemācās latviešu valodu vai nu lai konsultējas ar tiem cittautiešiem, pat arābiem un pakistāniešiem, kas sadzīves līmenī apgūst latviešu valodu dažos mēnešos. Domāju, ka pēc iebrukuma Krimā šādi rīkosies vēl vairāk bāru īpašnieki, Es savā mājā varu uzstādīt noteikumus, nepatīk - nenāc,

L Lelle Bez Matiem 17.03.2014

Diskriminācija ir tajā faktā, ka kaut kāds bārs iedomājas, ka ir tiesīgs AIZLIEGT kādu konkrētu valodu. Bāram ir tiesības neapkalpot cilvēkus krievu valodā, bet ne jau nu aizliegt. Jo sanāk, ka tur oficianti klausās kādā valodā apmeklētāji sarunājas pie galdiņiem, un met laukā, ja valoda nepatīk? Un kādam liekas, ka tas skaitās normāli demokrātiskā valstī?

V vipgroup 17.03.2014

Gudrinieki, krievu valoda ir ANO oficiāli atzīta starptautiskā valoda, kā angļu, franču, spāņu, arābu un ķīniešu. Neticiet - ieejiet ANO mājaslapā.

D džulene 17.03.2014

Protams, ANO ir nosauktas daudzas valodas, bet ES saziņas valodas ir trīs - angļu, vācu un franču, kaut arī tulka pakalpojumi tiek nodrosina'ti visās valodās. Arī Putinam ļoti gribas, lai krievu valoda būtu pasaules valoda, bet kaut kā krievi pat Vācijā un Anglijā to nav panākuši, izņemot savus kvartālus, no kuriem max pamazām izvācas vietējie.
Man Latvijā, braucot ar mikriņu, ausis sāp no krievu častuškām, tā ka uz šo bāru, kad būšu Daugavpilī noteikti aiziešu, jo pāraķ daudz krogu, kur skan tikai krievu valoda.

V vipgroup 17.03.2014

Nu slikti, ka no valodas ausis sāp, var aiziet pie LORa, varbūt palīdzēs :) Neņem ļaunā, tas ir joks, ja nesaprati.
Situāciju ar krievu valodu Tu nespēj nomainīt. Tā kā take it easy, ja nespēj problēmu risināt, nomaini attieksmi pret problēmu. Krievi nekur nebrauks. Kas gribēja, jau sen aizbrauca.
Starp citu, nav tāda jēdziena, kā "ES saziņas valoda", ir oficiālā valoda, un tādas ES ir 28, ANO - 6. Pa lielām arī starptautiskās valodas nav, ir jēdziens World Language. Vari definīciju paskatīties. Manas minētas 6 valodas (nevis daudzas) ir UN oficiālās valodas (Official languages of the United Nations), bet tā kā tā ir galvenā starptautiskā organizācija, tās valodas pieskaita pie starptautiskajām. Visas ES valstis ir ANO, vienīgais ANO ir organizācija, nevis savienība, kā ES, bet ANO leģitimitāte ir augstākā par ES.
Pie reizes, krievu valoda ir 4. izplatītākā Pasaulē pēc angļu, spāņu un ķīniešu.

D džulene 18.03.2014

Īsti nesapratu, ko nozīmē pa lielām - laikam Jums ar vēderu gadījušās problēmas vai arī esat domājis kopumā ņemot. Protams ES saziņas valoda nav jēdziens bet publicistikas paskaidrojošs termins, kas raksturo faktisko situāciju. Taču jebkuram ES ierēdnim un diplomātam jāzina manis nosauktās trīs valodas, nevis krievu valoda,
Leģitimitāte nevar būt augstāka vai zemāka, tā vai nu ir, vai tās nav. ANO un ES ir atšķirīgi veidojumi, viena - organizācija, otra - valstu savienība.
Pēc Krimas notikumiem pasaulē vēl vairāk nemīlēs krievu valodu.

V vipgroup 18.03.2014

Pasaulē gandrīz katras valsts iedzīvotājiem kaut viena valoda nepatīk. Angļu valodu nemīl Latīņamerikā, Francijā. Vācu - Polijā. Franču - Anglijā un Beļģijas ziemeļu daļā. Ķīnieši ciest nevar japāņus, un japāņi nemīl ķīniešus. Čigānus vispār reti kur mīl. Tādu antipātiju pasaulē vēl ir ļoti daudz. Tas traucē dzīvot? Man nē.
Par Krieviju pasaulē aizmirsīs pēc pusgada, kā tas ir bijis pēc notikumiem Gruzijā. Pēc pusgada, max pēc gada vadošie pasaules politiķi par šo tēmu vairs nerunāja. Vēsturei viens gads ir ārkārtīgi īss periods. Iedzīvotājiem atmiņa ir vēl īsāka - 3 mēneši un mass media pārslēgsies uz citiem notikumiem.
Es saprotu, ka Tu ciest nevari krievu valodu un laikam ienīsti visus krievus pasaulē, bet ne Tu, ne Tavi domubiedri nespēj nomainīt situāciju un nekur tā krievu valoda nepazudīs un krievi uz Marsu neaizlidos dzīvot. Tā ir ilūzija. Tā kā take it easy.

Fekal Party 18.03.2014

Ideāls KLUBS...ja kādreiz būšu d-pilī tad noteikti aiziešu uz šo vietu!
Gribas vienreiz justies kā mājās! :)

D džulene 18.03.2014

Jā, vipgroup, Jūsu teiktajā ir daļa patiesības, taču pārsteidzīgu spriedumu arī netrūkst. Vietniekvārdu "Jūs"' arī lietojat tikai attiecībā uz vairākām personām, kā teiktu Dagnija filmā"Limuzīns Jāņu nakts krāsā"': "Tu tas ir viens, jūs -tas ir daudzi"'.
Es teiktu:"Sie haben keine Kinderstube gehabt.''
Mīlestību nevar radīt ar spēku, bet tādi, kam sveša tēvzemes mīlestība, ir bijuši visās paaudzēs.

V vipgroup 18.03.2014

Nu, Džulene, varbūt labas audzināšanas man arī trūkst, bet toties naida pret citām tautībām, ka JUMS, man gan nav. Ne pret čigāniem, ne pret angļiem, ne pret ebrejiem, vai kādas citas tautības pārstāvjiem. Ausis man arī nesāp, dzirdot kādu svešvalodu. Kas ir ļaunāks - slikta audzināšana vai naids pret citiem, ļoti strīdīgs jautājums. Kaut gan man ir aizdomas, ka pirmais ar otru ir saistīts.
Domāju, ka nav vērts šo diskusiju turpināt, tas ir bezjēdzīgs laika patēriņš. Es turpināšu baudīt dzīvi un mīlēt apkārt esošus cilvēkus, nešķirojot viņus pēc tautības. Nepatīkami cilvēki ir visu tautību pārstāvjiem, gan latviešiem tādu netrūkst, gan krieviem daudz, bet tajā pat laikā ļoti labu cilvēku ir daudz gan starp latviešiem, gan krieviem. JŪS - laikam turpināsiet trakot no realitātes, skaidri zinot, ka nekas nemainīsies ne pēc 5, ne pēc 10 gadiem. Tāds dzīvesveids, kā Jums, nav veselīgs un pat kaitīgs nervu sistēmai, varbūt tāpēc arī ausis Jums sāp :)
Labi, visiem veiksmi darbos un panākumus dzīvē.

D džulene 18.03.2014

Jūs, neko nezinot par mani un pat manu tautību, izdariet secinājumus, ko pats izprātojat. Tā dara demagogi, kas vienu spriedumu attiecina uz citu, vispārina un secina:
Džulene nemīl skaļas dziesmas krievu valodā, kad brauc mikroautobusā.
Viņai neatzīst krievu valodu par pasaules valodu.

Tātad:
Viņa nemīl čigānus, angļus un ebrejus.
Lūk, tā top demagoģija, ko pašreiz skaidri demonstrē biedrs Putins. Arī viņam, tāpat kā Jums, trūkst audzināšanas, toties netrūkst ambīciju un pārliecības par savu pareizumu.
P.S. Vai Georga lentīte Jums jau nopirkta?

V vipgroup 18.03.2014

Jā, skatos, ka laika Jums daudz.
Pirmkārt, es ne reizi neesmu uzrakstījis, ka Jūs nemīlat čigānus, angļus vai ebrejus. Šis tautības es minēju kā piemēru, jo tās ir tautības, kuru pārstāvjus nemīl visbiežāk pasaulē. Savu antipātiju Jūs esiet izteikusi tikai pret krievu valodu, precīzāk pret krievu "častuškām" mikroautobusos. Tātad kāda nepatika pret krievu valodu Jums tomēr ir, jo parastam cilvēkam dēļ dziesmām nesāp ausis tiešajā vai pārnestajā nozīmē. Ne nepazīstu nevienu latvieti, kam sāp ausis dēļ latviešu dziesmām. Mani nekaitina arābu vai angļu dziesmas ne autobusos, ne citā transportā. Varbūt Jums ir kāda reta slimība, kura izraisa sāpes ausīs, dzirdot krievu dziesmas, ja Jums nav nekas pret krievu valodu.
Otrkārt, demagoģija - ir cenšanās realizēt nodomus ar krāpšanu (skaidrojošā vārdnīca). Es neko necenšos realizēt, it īpaši ar krāpšanu, un Jūsu etniskas prioritātes man ir pilnīgi pie kājas. Jūsu dzīvojat savu dzīvi, es savu, viens otram netraucējot.
Treškārt, nekādas lentītes, ne Georga, ne sarkanbaltsarkanas ne nekad nepērku un nepirkšu, jo uzskatu, ka savu lojalitāti pret kādu valsti var parādīt savādāk, piem. godīgo nomaksājot nodokļus kaut vai. Bet man nav nekas pret, ja cilvēkam ir vēlme piekarināt vienu vai otru lentīti.
Ejiet strādāt, un izdariet kaut ko lietderīgu savai valstij.

D džulene 18.03.2014

Jupiter, Tu dusmojies, tātad Tev nav taisnība. Ausis Jums nesāp tāpēc, ka pusi nedzirdat, ja pat neiegaumējat savu rakstīto. Op. cit: "'toties naida pret citām tautībām kā Jums, man nav". '(sk. Vipgroup 2. komentārs; komatu aiz jums nevajag).
Jūsu teikuma konstrukcija "dēļ latviešu dziesmām"' atbilst krievu valodas teikuma konstrukcijai, bet latviski būtu jāraksta ""latviešu dziesmu dēļ man nesāp ausis", savādāk vajadzētu aizstāt ar citādi, interpunkcijas kļūdas neuzskaitīšu.
Arī vārdnīcā neesat iepazinies ar atbilstošo informāciju - demagoģija nozīmē arī faktu sagrozīšanu. Es Jums uzskatāmi nodemonstrēju iepriekšējā komentārā, kā Jūs izdarāt secinājumus.
Tā kā Jums "'pie kājas"'etniskas prioritātes ( uz a vajadzētu garumzīmi), tad kāpēc Jūs vispār pievērsāt uzmanību stāstam par Daugavpils bāru?
Un Jūsu komentāra nobeigumam es aplaudēju - tā ir ļoti iemīļota frāze sovjetisma darboņiem- Iģike rabotaķ!
Tak točno ! Služu...

V vipgroup 18.03.2014

Kad cilvēkam nav ko piebilst pēc būtības, viņš sāk kasīties pie gramatikas kļūdām. Tas ir tāds novērojums no dzīves.

D džulene 19.03.2014

Grūti Jums ar faktu izvērtēšanu. Vēlreiz izlasiet un mēģiniet uztvert mana iepriekšējā komentāra būtību, jo aizrādījumi par gramatiku tiešām ir tikai sīkumi. Izlasiet vēlreiz, kas ir demagoģija un pēdējo teikumu, padomājiet, kāpēc Jums to rakstu. Tā ir mana vēstījuma būtība, ja neesat to sapratis.

V vipgroup 19.03.2014

Какая же ты редкостная зануда, со своей демагогией и грамматическими ошибками, и это не оскорбление, а констатация факта. Таких людей не любят. Интересно, в реальной жизни люди нормально переносят твое присутствие. Да и интересно, чего ты в жизни достиг-(ла). Мой опыт показывает, что такие вот "умники" в интернете, которые докопаются до мелочей и указывают на ошибки другим людям, через пару-тройку лет едут в Англию-Ирландию работать простыми чернорабочими.

Y yogsagot 19.03.2014

Teiktais tajā rakstā ir klāji MELI!

NEKAD krievu valoda šajā bārā netika aizliegta. Krievu valoda tur skan atklāti un brīvi. Vienīgais, ka paši bāra saimnieki kā arī bārmeņi ir latvieši (tur strādā meitene no Kurzemes, kas krieviski elementāri neprot runāt) un atbildēs jums latviski. Nu bet krievvalodīgos tur apkalpo.

Neticiet meliem!

V vipgroup 19.03.2014

Ситуация с этом клубом набирает обороты, и уже сам владелец - небезызвестный в определенных кругах Андрей Файбушевич опроверг свои слова, сказав, что англичане его неправильно поняли. Как бы то ни было, вся эта шумиха хорошая бесплатная реклама для клуба. Негативный пиар ведь тоже пиар.

S sasuka 20.03.2014

Aizbrauc uz Igauniju, tur tev virsu pat neskatisies, ja sedesi pie galdina un rukskesi krieviski.A viniem likums tads izdots-NOST AR KRIEVU VALODU.

R runcis2 24.03.2014

labak tad lai vini te nedzivo, un paliekam tik dazi, bus vieglak!!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы