Rehabilitācijas kūrorta centrs Jaunķemeri - Izmanto darbiniekus kā lupatas
Vēlētos pabrīdināt visus tos, kas gribētu strādāt šajā uzņēmumā.
Sākotnēji rada iespaidu par cilvēcīgu attieksmi, pretimnākšanu un apmācību iespēju. Tikai pastrādājot tur, saport, ka tas ir privātais biznesss, kur peļņa ir daudz svarīgāka, nekā darbinieku labsajūta.
Darbā uzskata pat minūtes, darba sadalījums ir tāds, ka pat uz tualeti nevar kādreiz aiziet, jo redz klients svarīgāks par visu pārējo, un ja kāds no klientiem kavē nodarbību, tā ievelkas, un tad pārtraukumu nevar paņemt, jo nākamais gaida Rindā, kas ir nevis klientu/pacientu vaina, bet, protams, darbinieku. Ir dienas, kad paliek bez pusdienlaika, kas arī tiek uzskatīts par normu, jo tak bizness pirmā vietā, peļņa no pacientiem nepieciešama.
Sākumā attieksme ir labvēlīga, bet tikai ar laiku saprot, ka ir nenormālais ātrums - it visā, apmācības nekādas, darba kolēģi formāli pieiet tam visam, arī ātri un samērā bezjēdzīgi. 30min, un tev jāsaprot tehnika, kas manuprāt nav pareiza pieeja, ja vēlas darbinieku ilgtermiņā.
Negrib ķēpaties ar cilvēku apmācību, nenormāls ātrums. Ļoti augstprātīgi darbinieki (domā, ka ir viszinoši un visvaroši) , īpaši, kas strādā ergoterapijā zanes liepiņas vadībā, izvēlas tādus kolēģus kurus var nokalpināt un, kuri pacieš to augstprātīgo attieksmi, paliek tādi, kuri pieklāgojas, piekāpjas un nerunā pretim, pakļauas.
Ļoti nepieklājīga attieksme pret zemāka līmeņa darbiniekiem, ko saprota ar laiku (ne tiek ne uzaicināts uz kopīgām jubilejām, ne pārējo) . Galvenais ir strādāt, jo tak minūtes ir jāuzskaita.
Ja pats par savu pusdienu pārtraukumu neparūpēsies, kolēģi grafikā saliks pacientus tā, ka nebūs pavisma brīvs laiks papusdienot. Tā diemžēl tiek darīts.
Izvēlas, ar kuru darbinieku strādāt, kurš labāk pakļausies un būs ēzeļa lomai derīgs, ja kāds nepakļaujas, vai ir savi principi, tad atlaiž jau pirmajā mēnesī, bez jebkādiem paskaidrojumiem.
Jāreķinās arī ar to, ka var tiks izmantots kā lupata, vai grīdaslpuata, un jau pēc dažām nedēļām tiec atbrīvots no darba bez jebkādiem paskaidrojumiem.
Argumentācija, nav laika un vēlēšanās krāmēties ar apmnācību un darbinieka izglītošanu, kas manuprāt ir nesavienojami ar jebkādu ilgtermiņa darbinieku piesaisti un izaugsmi, jo, lai izaugtu labs darbinieks, ir jāiegulda resursi un laiks, bet to jau privātais kantoris nedarīs, jo peļņa visa pamatā.
Necieš atkārtošanu un atkārtotu apmācību, uz ko atklāti norāda, arī no vadības puses pat iek norādīts atklātā tonī, ka ar atmiņu nav viss kārtībā, kas ir viena no mobinga izpausmēm.
Atļaujas pacelt balsi un runāt skaņā tonī ar zemāka līmeņa darbiniekiem, izņemot tos, kas redz ir ieguvuši uzticību un pakļaujas kolēģu augstprātīgai uzvedībai un attieksmei.
Patīk pavēlēt un izteikt pavēles, aizrādīt. Īpaši, nerunā, komunikācija starp kolēģiem zemā un vēl attīstības līmenī, īpaši ar zemāka līmeņa darbiniekiem (asistentiem, atbalsta personālu, utt.) .
Pluss: iegūsiet pieredzi, samērā labu; maksā visus nodokļus, ir nodrošinātas formas, bet ne apavi.
Mīnuss: nav apmaksāta transporta vai transporta izdevumu, kas dzīvot tālāk par 30-50km, nav Veselības apdrošināšanas, nav dotētas pusdienas, darba uzskaite pat par katru minūti, nav laiks pusdienu pārtraukumam, neatbalsta donorus (atlaiž, ja tiek paņemta brīva diena, kad vajadzētu būt darbā bet, protams, samaksā) , augstprātīgi kolēģi, apmācību nav, nenormālas ātrums, nav pat minimāli Atpūtas laiki starp pacientiem (vairumā gadījumu, ja tādi ir tas, jārēķina ārā no darba laika un par to tad netiek maksāts, jo darbs ir ar stundas likmi) , nav, nav ģērbtuves, nav skapīši, kur likt personīgās mantas, minimālas iespējas izmantot centra pakalpojumus ar atlaidēm, liela darbinieku mainība, īpaši jaunāko kolēģu vidū,
tur nav ko darīt, ja cilvēks vēlas cilvēcisku, nevis augstprātīgu attieksmi, ar labām apmācībām, jārēkinās, ka var atlaist jebkurā laikā, ja kaut kādu iemeslu dēļ nepatīk jaunais kolēģis.
Nav viss tik Skaisti kā izskatās no ārienes.
Pret pacientiem ir attieksme labvēlīga, tomēr dažos brīžos ir redzamas pārstrādāšanās sekas un formāla pieeja.
Добавить комментарий