Burger King - Burger King/ Nekvalitatīvs ēdiens
Pasūtīju vrapu no burgerking, vraps saplēsts tukšs, vista iekšā 3 gabaliņi sažuvuši, var redzēt kad vidus gabaliņi ir izņemti, izskatās tā itkā jau diennaktī ir stāvējusi, aizberg salāti vnk caurspīdīgi izšķīduši, 2 saplukuši tomāti viss vraps saplēsts iepakojums netīrs! Merķeļa ielas burger king pretīgi! Šo vrapu dabūju izmest jo nu ēst neriskēju. Žēl naudas! Noteikti no šīs vietas vairs neko nesūtīšu! Pasūtīju citu vrapu no mcdonalda... Cita lieta-aisberg salāti svaigi, tomāti svaigi, vistiņa kraukšķīga pats vraps smuki satīts.
Комментарии (4)
Izskatās beigās pēc konkurenta nomelnošanas..
Nestrādāju ēstuvēs
Ja pasūtītais ēdiens neatbilst kvalitātes prasībām un nav drošs lietošanai uzturā, tas var būt pārkāpums saskaņā ar Pārtikas aprites uzraudzības likumu, kas nosaka, ka pārtikas produktiem jābūt drošiem un normatīviem atbilstošiem. Patērētāju tiesību aizsardzības likums piešķir tiesības prasīt naudas atmaksu vai preces apmaiņu, ja tā neatbilst solītajam. Ministru kabineta noteikumi Nr. 631 nosaka, ka patērētājam ir tiesības saņemt pakalpojumu, kas atbilst līguma nosacījumiem, un pārtikas produktu kvalitātei ir jāatbilst normatīvajiem aktiem. Patērētājs var vērsties pie Burger King vadības ar rakstisku sūdzību un pieprasīt kompensāciju, iesniegt sūdzību Pārtikas un veterinārajā dienestā (PVD) par pārtikas higiēnas pārkāpumiem, un ja uzņēmums ignorē prasību, ziņot Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) par neatbilstošu pakalpojumu sniegšanu. Ja ēdiens radījis veselības problēmas, nepieciešams vērsties pie ārsta un pieprasīt atzinumu, kas var kalpot par papildu pierādījumu prasības izskatīšanā. Ieteicams saglabāt pierādījumus, tostarp fotogrāfijas, video, čeku un jebkādu saziņu ar uzņēmumu, lai pamatotu sūdzību un palielinātu iespēju saņemt kompensāciju.
Paldies par atbildi.