Vid - VID iedzīvojāju (ne)informēšana par lietotnes darbību
2025.gada martā, mēģinot iesniegt VID deklarāciju attaisnoto izdevumu atmaksai, konstatēju, ka čeki no lietotnes nav EDS sistēmā, pretēji tam, kā tas vienmēr ir bijis. Pašā lietotnē šie čeki bija pazuduši. Nevarēju saprast, kāpēc tā notiek un vērsos ar vēstuli pie VID. Saņēmu atbildi, ka lietotne "Attaisnotie izdevumi" jau sen nedarbojas, VID to sen jau neuztur, kopš 2024.gada tajā nevajagot likt čekus, jo tie pazūd un EDS neparādās.
Jāsaka, ka VID attieksme nepārsteidz, tomēr tā nav valsts iestādes cienīga attieksme. Kad VID jāiegūst nodokļi, netiek žēloti resursi n-to e-pastu izsūtnēm, pat nešķirojot, vai e-pasts attiecas uz personu vai nē. Bet informēt cilvēkus par to, ka lietotne nedarbojas un VID ir nolēmis to vairs neuzturēt, VID neuzskata par vajadzīgu. Lai gan arī šajā gadījumā varēja izsūtīt informatīvus e-pastus. Tā vietā tikai, saņemot manu jautājumu par lietotni, tajā pašā dienā VID atrada iespēju painformēt cilvēkus ar publikāciju internetā. Izlasīju to LSM. Lielisks veids, kā informēt tautu! Pirmkārt, novēloti, otrkārt, ar publikāciju (kuru, protams, visi izlasīs),
VID attieksme kārtējo reizi (ne)pārsteidz.
Комментарии (2)
tulīt pieskries kukold vatens Artūrs. S, gaudos čells :D :D
LIELS PALDIES par informāciju!