dekoders

Labdien! Gribētu rast atbildi, ko darīt šādā gadījumā un, kas ir atbildīgs par informācijas nesniegšanu, kuras dēļ man kā patērētājam ir sagādātas šādas neērtības? Problēmas būtība: Iegādājos 4.jūnijā tēvam (86 gadi) dekoderu (bezkartes ievietošanas) paredzētu , lai varētu redzēt piecus bezmaksas kanālus, bet izrādās,ka 5 kanāls ir jau pārgājis uz maksas paketi, bet par to nekādainformācija nebija, bet šo kanālu visvairāk skatījās, jo ekrāna apakšā bijasubtitri un cilvēkam ar sliktu dzirdi bija vienīgā iespēja iegūtinformāciju. Tāpēc nu nezinu, ko darīt, saprotu, ka tirdzniecības vieta navvainīga, ja nu vienīgais tanī ziņā, ka pērkot neinformēja, bet ko darīt patērētājam, ja valstī tiek ziņots par pieciem bezmaksas kanāliem, bet nu jau viens ir pārgājis par maksu, bez sevišķasreklāmas, un, kāda ir garantija, ka bez sabiedrības informēšanas atkal kāds TVkanāls pāries uz maksas paketi un mans pirktais dekoders par 29ls būspilnīgi nelietojams? Kā tagad rīkoties, lai atgrieztu šo preci un saņemtu atpakaļ naudu par preci, kuru nevaru izmantot valstī TV apraides likumu nesakārtotības dēļ? Ar cieņu, Gita Purgaile

G Gita 30.06.2010

Ответы (1)

A andrejs 30.06.2010

Vispirms jau Gita ieteiktu tev painteresēties, un tomēr parakņāties netā. Tātad izskaidrošu tev kas un kā. Tātad 5 bezmaksas kanāli paliek, tikai Tv5 vietā nāk kkāda ventspils televīzija.
Par Tv5 pazušanu nevar vainot Lattelecom, jo Tv5 finansiālu apsvērumu dēļ nolēma paši pāriet uz maksas kanālu, jo viņiem nepietiek naudas.
Tātad ceru ka tagad esmu atbildējis uz tavu jautājumu, un ja ir nesaskaņas vērsies pie Tv5:D8

Добавить ответ

Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы