Рейтинг Магазины / Торговля
N1 Home - Slikts serviss
Drausmīga pieredze, un nevienam neieteiktu. Pasūtīju TV galdu. Pie produkta rakstīts "Saņemšana pieejama šeit: Barons kvartāls Rīga. Parasti gatavs 5+ dienu laikā". Gaidīju mēbeli pusotru mēnesi, kuru laikā man vairākas reizes teica "būs nākamnedēļ". Pēc šī pusotra mēneša, kad beidzot saņēmu piegādi, iepakojumā trūka pus mēbeles. Kad viņiem pazvanīju, man atbildēja "aizmirsām ielikt, atnāc pakaļ"... Tad solīja, ka nākamajā dienā piegādās. Pārprasīju 3 reizes vai viņi ir pārliecināti. Visu...
Dārza ABC SIA - Nepiegādā preci un neatgriež naudu
12.08.2024. Apmaksāju pasūtījumu, kas ietvēra “6 fritilārijas aureomarginata sīpolus, 100 lielziedu krokusu sīpolus un 4 kalla mango gumus”, kopā ar piegādi samaksājot 93,03 eur. Pasūtījumiem piegāde tika solīta 15.09.2024. 29.09.2024. Saņēmu 85 krokusu sīpolus papīra maisiņā ar roku uzrakstītu uzrakstu "lielziedu 100 gab. " nekavējoties informēju dārza abc, ka iztrūkst sīpoli, lai atsūta iztrūkstošos un, kad varēšu saņemt fritilārijas un kallas, lai varu tās iestādīt atbilstošos klimatisko...
Gemoss - Slikts serviss
Serviss ļoti slikts, bijām ar dēlu iepirkties konsultanti ignorē prasības, bijām jautājuši konsultantei ar gaišiem matiem un brillēm, pajautājām šokolādi lai iznes no noliktavas, gaidījām pusstundu kamēr nepiegājām pie cita konsultanta kurš jau iznesa mums preci bija ļoti nepatīkami!
Rich2buy - Krāpšana
Neiedziļināšos aprakstā. Lasiet citu lietotāju sūdzības par šo pārdevēju-krāpnieku, man bija identiski. Kad neesi uzmanīgs, tad iegrabies un zaudē naudu. Arī es. Rezultātā kārtīga mācība nākotnei un iesniegums policijai, kas arī tika pieņemts un nodots tālākām darbībām.
Veikals "Lāči" T/C Maxima XXX Saharova iela 20A - Rupja un melīga pārdevēja
14.12.2024 ap pusdienlaiku "Lāču" veikalā T/C Maxima XXX Saharova iela 20A pirku 2 maizes kukulīšus. Pārdevēja sarēķināja, iznāca vairāk, nekā jābūt. Pievērsu uzmanību, ka vienam ir 40% atlaide. Tobrīd būtu pieticis ar "atvainojiet" un summas pārrēķinu, un nekāds konflikts nebūtu sācies. Bet kas tev deva! Sekoja agresīvs, neizprotams uzbrēciens, kā tad viņa to varot zināt. (Nu, laikam tak pēc pašas līmētās uzlīmes, kas nebūt nebija nokritusi nost.) Un vispār es to esot slēpusi, ka precei ir...
Narvesen - Slikts serviss
12.12 plkst. 15: 45, biju iegājusi Narvesen, pieejot pie kases ar mani agresīvi sāka runāt pārdevēja vēl man ejot prom nosauca mani par “kuņu”, kopš kuriem laikiem klientu apkalpošanā šis ir uzskatāms par normu? Vajadzēja vispār atcelt savu pirkumu un aiziet uz normālu veikalu… jauniešus aiz manis viņa arī apsaukāja, savukārt mana situācija ar pārdevēju sākās no tā, ka viņa pati nedzirdēja, ka es maksāšot ar karti, uz ko viņa man pateica “uzreiz kas nevarēji pateikt? ”…
VIN-E, SIA - Krāpšana, nav saņemta prece
Pasūtīju preci š. G. Jūnijā, pasūtījuma Nr. M 1519974-11040, apmaksāju tajā pat dienā, kad uz e-pastu atnāca paziņojums, ka pasūtījums pieņemts un norādīta preču un Omnivas piegādes izmaksas. Līdz š. G. 11. Decembrim esmu e-pastā nosūtījusi 6 vēstules ar jautājumu: kad saņemšu preci, vai lūgumu atskaitīt atpakaļ naudu. Atbildi šo mēnešu laikā neesmu saņēmusi, protams arī naudu. Telefona nr. , kas norādīts uzņēmumu reģistrā atbild, ka tas nav vin-e!
Honestus SIA - Slikts serviss. Aizdomas par krāpšanu
Sūtījums LOI/524/24546. 53.24€. Apmaksāts pilnā apmērā 14.11.24. Atzīmēju, ka atbraukšu pakaļ sūtījumam pati, lai ātrāk to izņemt. Praktiski visos veikalos tas nozīmē, ka apmaksāt preci var pēc saņemšanas, bet ne šajā veikalā. Piegādes laiks 5-10 darba dienas. Pagāja 12 darba dienas. 2.12.24 saņēmu vēstuli uz epastu, ka izpildīt pasūtījumu nav iespējams un nauda tiks atgriezta līdz 30 dienām. Būtu gaidījusi mierīgi, bet ja firmai nav ko slep, tad vismaz uz zvaniem jāatbild. To apzināti nedara...
Contactic SIA / Scandinavian Good Business AB - Slikta apkalpošana
Saņēmu zvanu un piekritu iegādāties Dentle pluss zobubirstes un ikmēneša uzgaļus. Viss būtu labi, ja piegāde notiktu kā ieplānots. Diemžēl zobu biršu piegādē bija kāda kļūda - vai nu preces ne tur nosūtītas vai nu klienti sajaukti. Tāpēc pati sazinājos ar Omniva un pēc tam ar mani sazinājās Dentle un sarunājām, ka sūtīs atkārtoti. Zobu birstes tā arī nesaņēmu, bet pēc 1-1,5 mēneša no pasūtījuma veikšanas saņēmu uzgaļus. Smieklīgi, jo nebija kur pielietot. Tāpēc nolēmu no visa atteikties, bet...
220.lv SIA PIGU LATVIA - Krāpšana, naudas līdzekļu iesaldēšana
Nesaktoties uz jau iepriekšējo nelāgo pieredzi, nolēmu veikalam piedot un iegādāties sev preci no 220.lv. Izvēlējos preci, pasūtīju ar piegādi Omniva un uzreiz apmaksāju pasūtījumu. Nekavējoties saņēmu e-pastu, ka pasūtījums tiek apstrādāts un viss it kā ok. Saņemšu preci jau piektdien. Pēc apmēram stundas saņēmu epastu, ka pasūtījums ir atcelts. Nekādu paskaidrojošo iemeslu, nedz naudas atmaksas, nekā! Pagājusi tikai stunda! Epastā rakstīts, ka ja gribu skaidrojumu, tad varu vai nu zvanīt vai...
R.D.A. - Šausmas
Kā jau katru gadu arī šis gads nav bez izņēmumiem. Sarkanajos datumos vienmēr firmas tā saucamā "priekšniece" Eva Vidovska, kaut galu galā nav saprotams kas ir šeit priekšnieks, jo vairāk kā saprašanas viņu te ir, liek strādāt cilvēkiem kuriem pat samaksu par šīm dienām nevar izveidot dubultā. Tikmēr paši nekad dzīvē šajos datumos neierodas darbā, katrā ziņā ņirgāšanās par visiem darbiniekiem. Arī šis gads nav izņēmums un cilvēkiem liks strādāt gan ziemassvētkos, gan jaunajā gadā, kaut gan...
HK Bestway - Krāpnieki
Viss kā pārsēti. Pienāk ziņa e-pastā un telefonā, ka ar dpd piegādi pienācis sūtījums ar pēcapmaksu! Neatceros, ka būtu ko pasūtījusi ar pēcapmaksu, jo par visu samaksāju uzreiz. Tā kā sūtu daudz paciņu un izmantoju visus pakomātus, neko sliktu nedomādama dodos pēc savas paciņas. Izņemot sūtījumu redzams Skaisti noformēta paciņa, bet iekšā 3 dīvaini sejas maskām līdzīgi veidojumi, kurus neesmu pasūtījusi un pat redzējusi nevienā internetveikalā ko līdzīgu neesmu!, uz pakas uzdukāta arī e -...
Alandeko - Slikts klientu serviss
Pagājšgad atgriezu preci veikalā alandeko, par kuru atteicãs atgriezt naudu, sakot, ka var piedāvāt tikai dãvanu karti. Man šajā veikalā nav nekas aktuāls tāpēc centos pierunāt uz naudas atgriešanu, taču neveiksmīgi. Rezultātā ir beidzies derīguma termiņš šaj dāvanu kartei. Zvanīju, lai to pagarinātu, bet saņēmu atteikumu, ar komentāru, ka gads ir pietiekami ilgs laiks, lai dāvanu karti iztērētu. Paldies, vairs šajā vietā nekad neiegriezīšos.
AS Maag Latvija, Rīgas Miesnieks - Slikta sadrabība un valdes loceklis
The deplorable board member Lapiņš Heino. With this person, the company will sink quickly. Do not recommended as a business partner. No experience in managing large companies. Unable to respond appropriately to simple situations. We chose this person as a business partner after communication with him and regret it. Perceptible lack of experience in management and business. Inadequate, inexperienced. We heard that there are also complaints from several employees about psycho-emotional...
РешеноTOP Partika - Slikts serviss
Šajā Top veikalā nav patīkami iegriezties un iepirkties, jo regulāri darbiniece pret visiem attiecas, kā pret zemākajiem- uzsverot , ka pret kolēģiem un pret pircējiem. Ļoti daudzi ir sūdzējušies par konkrēto darbinieci, bet vadība neko nedara , jo baidoties no viņas. Es kā pircējs vēlos iegādāties cigaretes, uzprasīja nelaipni- vai dokumentus rādīs, kas bija mašīnā, gāju pakaļ, uzsvieda cigaretes uz sejas pusi. Atgriežoties un uzsākta saruna par to- kāpēc jūs tā darāt, šī tikai pasmējusie...
Fielmann - Defektīvs produkts, klienta vainošana, remonta atteikšana
Nopirku brilles pa 370 euro. Domāju, ka par tādu cenu defektiem nevajadzētu būt. Kad saņēmu brilles pirms 4 mēnešiem, atbraucot mājās, uzreiz pamanīju, ka tās nestāv taisni uz galda, bet man nebija laika tajā pašā dienā vest tās atpakaļ. Vēlāk pamanīju, ka briļļu rociņas izkustas no vietas katru reizi, kad velku tās nost – kreisā rociņa daudz vairāk kā labā. Braucu atpakaļ uz fielmann un izsktāstīju par to, ka brilles nestāv taisni un kājiņas kustas ārā no vietas katru reizi, kad tās velku...
Forevers - Обман
29.11.2024 примерно в 13:20 закупалась на Ц.Р. в мясном отдел в магазине фирмы Forevers, просила продавщицу порезать кусок мяса "pavēderis" за 4.94€, мне продали мясо со всеми шнурками. Решение: Пожалуйста, не пускайте мясо с производственными решениями в ретайл, что-бы ваши продавцы не продавали ткань по цене мяса. Продавец не должна выковыривает шнуровки из мяса, я не должна их выковыривает, подовая дома мясо своим.
Narvesen - Slikts serviss
Iegāju veikalā ar pozitīvu noskaņu. Acīmredzami neapmierinātā pārdevēja ar nejauko toni to tikpat ātri mācēja pabojāt. Nemaz nepieminot to, ka bija jāstāv ārā, līdz viņa atnāca un atvēra durvis. Priecājos, ka nācu agrāk un nenokavēju sabiedrisko transportu.
Proline - Krāpšana
Vēlos brīdināt visus šī internetveikala potenciālos pircējus, esiet uzmanīgi, iemaksājot priekšapmaksu par pirkumu. Ja prece nebūs pieejama, jūs savu naudu, iespējams, neatgūsiet. Es divus mēnešus šai iestādei zvanīju un atgādināju, ka nav atgriezta naudas summa par nesaņemto pasūtījumu. Un man katru reizi atbildēja, ka grāmatvedībā tiks atgādināts, ka nauda jāatgriež. Pēc pus otra mēneša manu numuru ielika melnajā sarkastā un uz to vairs neatbildēja. Man ir sarunas ieraksts ar proline...
Leversa - Akmeņi pelēkajos zirņos
Nav pirmā reize, kad sagribas pelēkos zirņus ar speķi un nopērkam kok produkciju. Stikla burkā. Akmeņi ēdienā. Un tā nav pirmā reize, kad ar to sastopamies, pēc pirmās vēl nereaģējām - mazums, gadās kāds brāķis, bet atkārtoti...? Paldies, vairāk nepirksim un arī citiem teiksim, lai nepērk.