Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
813
Разрешенные
5
C ответами
63
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme / 57.autobuss - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, vēlos sūdzēties par 57. Autobusu, nu jau mikroautobusu. Tajā ir ļoti maz vietas, turpretim cilvēku ir ļoti daudz, un man cilvēkam, kuram ir klaustrafobija, kā arī ir jāizmanto iespēja iegūt izglītību, kamēr tā ir par “velti”, tomēr būtu nepieciešamība izkļūt ārā vajadzīgajā pieturā, nevis galapieturā. Bet diemžēl šoferi stājas tikai tad ja stopē, bet es kā mirstīgs cilvēks būdams, jūtoties kā siļķe bundžā, neesmu iemācījusies stopēt atrodoties autobusa iekšpusē. Ar cieņu, 57. Autobusā vīlušais un sūdzībām pilnais mr. X

Rīgas Satiksme - Slikts serviss, rupjība.

Slikts serviss, rupjība. 12. Trolejbuss ar borta numuru 19770 18. Martā plkst. 13: 44 piestāja Matīsa ielas pieturā aiz 17. Trolejbusa un pirms atrašanās pieturā atvēra tikai priekšējās durvis. Pamanīju tikai kā tās aizveras un pamāju vadītājam lai piestāj, uz ko saņēmu dusmu pilnu skatienu pavadītu ar kaut ko, ko man teica vadītājs skatoties uz mani. Piebraucot normāli pie pieturas, vadītājs visus 20m pavadīja mani ar skatienu un kaut kādu murmināšanu un neapmierinātām frāzēm. Es uzskatu, ka tāds serviss vienīgajam...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Šorīt (plkst.7.50) gaidot transportu pieturā Kleistu iela, piebrauca 46 autobuss (virzienā Zolitude Ziepniekkalns) , kurš mani apšļakstīja ar sāls ūdeni (gan seju, gan drēbes) kaut gan nemaz neatrados tuvumā ielas malai. Dēl šīs neuzmanīgās šofera rīcības man seja ir apsārtusi un visu dienu niez. Interesanti kādā ātrumā šis "uzmanīgais" šoferis brauca. Paldies Rīgas satiksme par cienu pret jūsu pakalpojumu izmantotājiem!

Rīgas Satiksme - Riebīgie pensionāri, pasažieri!

Riebīgie pensionāri, pasažieri! Sveiki! Šodien vēlos iesniegt sūdzību par to. Kā pensionāri izturas pret bērniem sabiedriska transporta! Ārprāts bērns brauc pēc skolas un pēkšņi pensionārs sāk brukt virsu "palaidiet palaidiet lūdzu apsēsties" un tad vienkārši nekulturāli bērnu parauj aiz jakas un nogāž no krēsla! Šausmas vienkārši! Arī otrs gadījums bija tāds kad pensionārs vienkārši bez kaut kādas teikšanas nogrūž bērnu no sola! Rīgas satiksme! Es protestēju kad pensionāri nedrīkst vairs braukt ar sabiedrisko transportu ja...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Droši vien, ka RS ir pilnīgi nospļauties par šeit rakstīto, redzot, ka pie atrisinātajām sūdzībām ir smuka baranciņa, bet sāpe kaut kur jāizliek. Kas notiek ar transporta kustības sarakstiem? Tiem ir kāda dekoratīva nozīme pilsētvidē vai kā, jo praktisku jēgu kaut kā neizdodas saskatīt. Ko dod tie maršrutu numuri un skaistie cipari, kam būtu jāapzīmē transporta pienākšanas laiku attiecīgajā pieturā, ja 80% (neesmu statistiķis varbūt arī vairāk) gadījumu tas kavē, un kavē pienācīgu laiku. Iz...

Rīgas Satiksme - Kontrolieru cietsirdiba

Kontrolieru cietsirdiba Vai patiesam autobusu kontrolieri ir tik cietsirdigi ka pret tevu ar 3 gadigu meitinu, kas brauca bez biletes, uzliek vinam sodu un izmet abus no autobusa sija aukstaja laika, un pec tam nakosaja autobusa uzlika vinam atkal 30€ sodu un atkartoti vinu ar meitinu izmet ara no autobusa, vai tiesam nepastav kads cits risinajums, piemeram ja butu uzlikusi sodu un atlavusi vinam ar meitinu aizbraukt lidz vina pieturai?

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlos informēt jebkuru sabiedriskā transporta kontrolieri ,ka jūsu tiesības ir ierobežotas ,un rīcībām jābūt likumiskām . Ja rodas problēmas ar bezbiļetnieku (zaķi) jūsu tiesības ir saukt policiju ,bet nav tiesību aizturēt,vai nelaist no transporta cilvēku ,ierobežojot tā pārvieto šanās kustību brīvību. Tā kā novēroju šādu visatļautību ,turpmāk būšu spiests iejaukties konflikta situācijā ar gāzes pistoles pielietošanu kā pamatojumu ,ka fiziski tiek iespaidots pilsonis un apdraudēta viņa...

Rīgas Satiksme - Bojājums

Bojājums Šorīt braucu uz darbu no rīta ar 1. Tramvaju no galapunkta Juglā. Galapunktā e-talona automāts nestrādā (pogas nereaģē) un arī tramvajā e-talona automāts nestrādā. Pat pirms manis bija sieviete kura mēģināja gan ar karti gan ar skaidru naudu samaksāt. Tramvaja numurs 57180

Rīgas Satiksme - Likt sodus tiem kas ed un dzer publiskajā transporta!

Likt sodus tiem kas ed un dzer publiskajā transporta! Tā normālas pasaules valstis ir, tiem kas dzer un ed publiskajā transporta tiek likts sods, $500. It īpaši alkohola dzerājiem, vajag likt sodu! Ko kontrole tik reti kontrole transportus? Es maksāju katru mēnesi menesbileti, bet bomzi un visādi dzērāji ar alus pudelēm smird pa transportu.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 3 gadus gaidīju rindā uz valsts apmaksātām breketēm, bet kad diena pienākusi, maršrutam atbilstošais 21.autobuss nav ieradies norādītajā laikā 2 reizes pēc kārtas. Nolēmu ātri skriet līdz tuvākajai tramvaja pieturai uz 1.tramvaju. Lai cik dīvaini tas izklausītos,tas arī neatbrauc. Kad tramvajs beidzot ieradies, ceļā paredzēts pavadīt +/- 40 min , bet ceļš aizņēma vairāk kā veselu stundu tādēļ, ka vadītājs lēni brauc un vēlu ierodas pieturā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Andris Rēdels 3.grupas invalīds vājdzirdība. Ejot kopā ar dzīves biedreni Samantu Švarcu, kura ir 2.grupas invalīds mēs devāmies sagaidīt 21. autobusu. Par cik Samanta nevar ātri pārvietoties, tad es pasteidzos pie autobusa durvīm, lai mani pamanītu šoferis, kad atnāk Samanta, tad varētu kopā iekāpt transportā. Protams, ka tas nenotika tik labi kā tam būtu jābūt,jo tiku iespiests durvīs kaut šoferis redzēja mani, un, kad durvis atvērās, tad tās ātri aizvērās un Samanta, protams, palika...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 9. / 10. Janvārī bijām spiestiesti braukt ar rīgas satiksmes transportu pēc pusnakts, nopirkām pat nakts transporta biłetes, bet beigās izrādās, ka nakts transports ceło tikai brīvdienās, šī iemesla pēc mēs bijām spiesti vienkārši klaińot pa rīgas ielām visu nakti līdz 1. Transortam. Tikai kur šī informācija pieejama visiem cilvēkiem pirms vińi to izbaudījuši uz savas ādas? !

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss http://www.la.lv/vai-2-grupas-invalidam-pienakas-pavadonis-2/ Es vēlos sniegt sūdzību par satiksmi Rīgā un vispār par satiksmi Latvijā! Atsaucoties uz šo infrmāciju, kopš 2018. gada 1. janvāra 1. un 2. grupas invalīdiem pienākas pavadonis transportos. Tikai Rīgas satiksme par to nezin pilnīgi neko. Rdas saljūta, ka internets tikai man mājās. Tad kā tur īsti ir?! Gaidu piebildes no jums un ceru uz kaut kādu nebūt atrisinājumu šajā nesaprašanā! Samanta

Rīgas Satiksme - Netaisnība

Netaisnība 11.12.2017 novietoju savu mašīnu wolkswagen ku 7282 Maskavas 1 stāvvieta. Piegāju pie automāta lai samaksātu 2 eiro par stāvēšanu bet konstatēju ka skaidru naudu nevar maksat un uz karti man nauda nebija. Uzskraidīju visas malas lai samaksātu bet beztolkam un talāk aizsteidzos bērnam uz skolu uz sapulci. Deļ tā lai samaksātu par stāvvietu pat kavēju sapulci. Atgriežoties atpakaļ aptuveni pēc st loga bija soda kvits un jāmaksā nu jau 17 eiro. Kviti fiksēts laiks cikos mašīna novietota bet kapēc...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu ievērojusi, ka pieturā ar nosaukumu kapseļu iela sabiedriskais transports kavē katru reizi bez izņēmumiem. Šobrīd pieturā gaidu jau 20 minūtes kaut gan trolejbusam vajadzēja ierasties pirms 10 minūtēm. Saprotu ka transports var kavēt sastrēgumu vai laikapstākļu dēļ, bet nejau katru reizi. Esmu pieredzējusi situāciju, kad tramvaju, kurš nāk ik pēc + / - 6 ir jāgaida 40 minūtes jo pieturai neapstājoties garām pabrauc 2 tramvaji. Kāpēc par tik šausmīgu servisu biļešu cenas ir tik dārgas? Ceru...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Man tas šķiet pavisam nepieņemami. Ir divi varianti - Vai nu 21 autobuss (Jugla-Imanta) kavē, vai nu atbrauc par ātru. Uz cikiem tad man nākt? Kaut kur pa vidu noteiktajiem laikiem un cerēt uz labu laimi?! Es saprotu var nokavēt, bet 21 autobusam tas ir kā norma...Ar citiem transportiem cik braukts, neviens, NEVIENS, tik ļoti nekavē kā šis. Es saprotu var atbraukt par ātru, bet varētu vismaz neaizsteigties ātrāk par nolikto laiku. Skumji!

Rīgas Satiksme - Rīdzinieka karte

Rīdzinieka karte Tātad, vai tas vispār ir pieņemami,? Es būdams skolnieks aizmirsu nopīkstināt savu e-karti, jo skrēju uz autobusu un ieskrienot iekšā pavisam aizmirsu. Man kontroliere (gados, parasti tas, kuras ir gados ir visneapmierinātākās un nejaukākās, var redzēt, ka bērnībā viņas kāds apdalījis vai darījis pāri, jo šajā profesijā viņas var citiem atriebties) pienāca klāt un paprasīja e-karti, es iedevu un izrādas ka nebiju nopikstinajis, piedāvaju nopikstinat, bet viņa man man sāka skalot smadzenes ar to...

Rīgas Satiksme - Netaisnība

Netaisnība Sveiki atkal! Kontolieriem laikam tiek maksāts % no sodu izrakstīšanas. Ja var izrakstīt sodu aptuveni 5 klases skolēnam par vienkāršu e - talonu nepielikšanu. Skolēniem ir 100% apmaksāti braukšana uz visu mācību gadu un arī arpus tā. Pamatojums kāpēc skolēns nepieliek e-talonu var būt tāds ka transportā tiešām no rīta to nevaru izdarīt. Labrīt, Rīgas satiksme. Kauns!

Rīgas Satiksme - Neaptur pieturā

Neaptur pieturā Labdien! Jau kuro reizi gaidu autobusu Rīga - Cēsis ( kas no Rīgas izbrauc 21.30) pieturā Sili, kas ir Inčukalna novadā, taču autobus vienkārši pabrauc garām, lai gan stāvu ar atstarojošo vesti un lukturīti. Tas ir mans vienīgais transports pēc darba, lai nokļūtu mājās, nav patīkami pus vienpadsmitos palikt uz ceļa un domāt kā lai nokļūst mājās. ( 7.11.17)Tas nenotiek pirmo reizi, ka viņš pat pa otro joslu ātrumā aizbrauc garām.

Rīgas Satiksme - Samàksāts par e talonu, bet tas nestrādā

Samàksāts par e talonu, bet tas nestrādā Šodien 07.11.2017 no rīta 8.00 caur Rīgassatiksmes mājas lapu nopirku studenta mēneša biļeti pa 16 eiro. Bija rakstīts, ka tas darbosies sākot ar pirmo reğistrāciju, bet iekāpjot autobusā uzrāda, ka tam ir beidzies derīguma termiņš. Ko tagad darīt?

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы