Rīgas Satiksme - Slikts serviss
3 gadus gaidīju rindā uz valsts apmaksātām breketēm, bet kad diena pienākusi, maršrutam atbilstošais 21.autobuss nav ieradies norādītajā laikā 2 reizes pēc kārtas. Nolēmu ātri skriet līdz tuvākajai tramvaja pieturai uz 1.tramvaju. Lai cik dīvaini tas izklausītos,tas arī neatbrauc. Kad tramvajs beidzot ieradies, ceļā paredzēts pavadīt +/- 40 min , bet ceļš aizņēma vairāk kā veselu stundu tādēļ, ka vadītājs lēni brauc un vēlu ierodas pieturā.
Комментарии (5)
Prātīgs cilvēks būtu plānojis savu laiku ar rezervi tad šobrīd nebūtu jāmeklē uz ko novelt vainu.
Jā, bet...
Ja tas būtu veikals un mēs izlasam, ka piedāvājums, piemēram: rotaļlieta -
Suns. Izskatās kā suns, rej, ir ar mīkstu spalvu, maksā tik un tik, pēc nopirkšanas, kad ieraugam, ka suņa vietā ir iepakots koka zilonis bez spalvas un nerej, kas bija piedāvājumā par ko maksājām, mēs prasītu naudu atpakaļ un vērstos pie PTAC, bez nekādiem jā šķirošanas kļūda, bet jūs kaut kādu rotaļlietu taču saņēmāt - būs labi tāpat kā ir, bet kā tā ir Rigas Satiksmē tā pieveram acis.
Viņi piedāvā pakalpojumu: transports, pietur tādā un tādā pieturā, tikos un tikos, ceļā pavada noteiktu laiku, jo katrā pieturā ir solīts savs laiks, kad viņam tur ir jābūt, maksā 1,15 - 50 eiro (izvēlies savus summu).
Tad kāpēc mēs visi pieveram acis? Viņi piedāvā un sola papildus labumus no kuriem puse ir brāķēti un netiek izpildīti, tad kāda ir atšķirība? Kurā brīdī ir tā robeža, kad tiek pārkāptas mūsu, kā patērētāju, tiesības?
Manuprāt, ja nespēj nodrošināt to ko sola vai nu dariet visu, lai piedāvātais atbilstu patiesībai vai beidziet monopolizēt sabiedrisko satiksmi - laižam citus iekšā, kas varbūt spēs nodrošīnāt to ko sola. Vai vismaz būs izvēle.
Paga tad beigās ieliki tās breketes,vai arī atkal būs jāgaida 3 gadi?
Uz Dammes ielas (Rīga) trolejbusi taisa tieši pretējo - brauc 7-5 minūtes pirms grafika.
Man arī problēma, katru rītu 7. tramvajs brauc 3 minūtes pirms grafika.