Rīgas Satiksme

RP SIA Rīgas satiksme
Адрес: Vestienas iela 35
Rīga
Latvia - LV - 1035
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67104800
+371 20361862
Факс: +371 67104802
Категория: Авто / Транспорт  •  Общественный транспорт
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

2%
Жалобы
813
Разрешенные
5
C ответами
63
Посмотреть статистику

Rīgas Satiksme - Жалобы и отзывы

Rīgas Satiksme - Slikta pakalpojuma sniegšana

Slikta pakalpojuma sniegšana Šodien no rīta mani kārtējo reizi pārsteidza 40 autobusa izskats (nr 79610) . Ar šādu netīru, vecu, salauztu autobusu nākas pārvietoties katru rītu. Šis autobus bija netīrs, smirdēja, izskatījās kā iepriekšējā vakarā vispār nav tīrīts, salauzts, otrajā bildē pie tās vietas kur grozās autobusā vidus var redzēt ka ir caurums un kāds tur var netīšām ielikt kāju un iespējams to salauzt. 40 autobus ir viens no vairāk lietotājiem pilsētā un ar garu maršrutu. Vai tiešām nevar nodrošināt normālu autobusu. Par ko es maksāju 30 un vairāk eiro mēnesī ja pretī tiek sniegts šāds pakalpojums.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Rīgas satiksmes darbiniece Keiša Emerita nav kompetenta savā jomā, ka kontroliere. Vai nu, Keiša Emerita saņem procentu no katra sastādītā soda, vismaz tā izskātās, bet situācijas dzīvē ir dažādas, un jādomā līdzi arī, pēc vēstures var paskātīt, ka likuma pārkāpēja neesmu. Braucienus nopirku ieprieķš, drošības pēc pat vairākus, to arī varēja redzēt rīdzinieka kartiņā. Iekāpjot autobussā ar maršruta nr. 38, pienācu pie etalona nolasīšanās iekārtas, nopīkstināju, bet sistēma nenolasīja etalonu...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Paldies “jaukajai” šoferītei, kura 27.02.2019. no rīta 7:57 atbrauca veselu minūti ātrāk un kura skaidri redzēja kā pieskrēju pie trolejbusa durvīm no priekšas speciāli aizbrauca. :) miiiiiilu. Virzienā Purvciems - centrālā stacija :))) 17. Trolejbuss btw

Rīgas Satiksme - Necieņa 49. autobuss FN 7992

Necieņa 49. autobuss FN 7992 Šodien 11.02.19 pulkst. 7.15, Malnavas ielā, pie gājēju pārejas, stāvējām ar meitu 10. Gadi, gaidījām zaļo gaismu, 49. Autobuss ātruma notriecās garām, būtu vismaz mazliet piebremzējis, pa visām peļķēm, nošļakstot man skolnieku no galvas līdz kājām, bērnam galīgi slapjam uz skolu jādodas! Bezkaunīgais vadītājs! Autobusa numurs FN 7992

Rīgas Satiksme - Par 263 mikroautobusa pasažieru neērtībam

Par 263 mikroautobusa pasažieru neērtībam Posma no sesku ielas nr 18 līdz Dzelzavas ielai nav pieturu. Man ir 73 gadi un veikt attālumu līdz Deglava ielai visai apgrūtināsi. Pie 93 skolas vai pasta kāpj ara daudz cilvēku, la šoferītim labpatikas parkāpt noteikumus. Varbūt pasažieru ērtību del iespējams, piemeram, novietot stabu ar uzrakstu "šeit pielaujama mikrobusa apstāšanas. Paldies. Ar cienu, regulāra mikrobusa lietotajā.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Jau vairākkārt saskaros ar šo nepatīkamo notikumu - mikroautobuss 204 (Centrs - Jugla) pieturā Rudens iela nekursē tādos laikos kā norādīts rigassatiksme.lv mājaslapā. Pieturā biju 5min pirms norādītā laika, tomēr mikroautobuss 10:04 tā arī nepienāca. Šī starpgadījuma dēļ man nācās nokavēt lekcijas. Kā tad lai es vēl jūsu kompānijai uzticos?

Rīgas Satiksme - Never durvis vaļā

Never durvis vaļā Esmu pamanījusi, ka tieši 11.autobusa šoferis vienmēr ignorē pasažierus. (Autobusa numurs 75554) šodien tas bija Sarkandaugavas pieturā. Autobuss stāv pieturā un uz sarkanā luksafora, pasažieris (es) pienāku uzspiežu uz durvju atvēršabas pogas. 1. Durvis neveras vaļā un 2. Nekad arī nav vēris šoferis vaļā. Turpmāk likšu sūdzības portālā, jo 1.5gada laikā šis ir apnicis. Ceru, ka lietas labā tiks kaut kas darīts.

Rīgas Satiksme - 300 maršutnieks

300 maršutnieks Šī nav pirmā reize kad gaidu 300 maršutnieku un viņš jau ir bijis pieturā pirms laika. Šodien 5.1.19 300 maršutniekam bija jābut 12.16 Atlantijas ielā.viņš ieradās 12.13 es pacēlu roku un viņš vienkārši to noignorēja un aizbrauca. Un tādas situācijas ir bijušas diezgan bieži,ne tikai man arī pati kad iekšā sēžu esmu redzējusi kā garām pabrauc.Pat tad kad izbrauc no galapunkta arī ir bijis ka 3 min ātrāk izbrauc pienāk cilvēks viņš aiztaisa durvis un pat neliekas ne zinis ka bija jāielaiž...

Rīgas Satiksme - autobuss nekursē pēc saraksta

autobuss nekursē pēc saraksta 2.autobuss darbdienu beigās no Abrenes ielas izbrauc izlaižot vairākus reisus. Līdz jaungadam divas pirmdienas pēc kārtas pēc plkst.18.00 izlaida divus reisus (autobuss stāvēja galapunktā), 24.autobuss brauca pēc saraksta, bet 2.autobusu bija jāgaida 40 minūtes, 4.12.2019. pēc plkst 16.00 atkal tika izlaisti divi reisi (autobuss stāvēja galapunkta placī).

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss No lidostas braucu uz Ķengaragu, ar pārsēšanos, ar 22 autobusu viss forši, silti, 7 tramvaji mūžīgi ledusskapji pa to pašu cenu.. Bērnam deguns sarkans un cimdus nevar novilkt, tas normāli, ka tādā aukstā laikā, pat minimāli ne kurina.. Par ko 1.15eur,tik pat kā citur pa siltu transportu.. Varbūt taisiet atlaides par tādu servisu! Fu fu

Rīgas Satiksme - Kavēšana

Kavēšana Rīgas satiksme laikam ņirgājas par cilvēkiem, katru dienu braucu ar 13 autobusu vismaz 3 reizes, katru reizi viņš kavē. Piemēram šodien, autobusam bija jāierodas 17:44 - bet protams ka viņš kavē, 18:02 bija nākamais kurš arī kavē, rezultātā es transportā iekāpu tikai 18:37! Nopietni, cilvēkiem ir stundu jāgaida autobuss? STUNDU, Laukā ir -1 grāds! Kā lai paļaujas uz sabiedrisko transportu un tiek laikā uz darbu vai skolu, ja stundu ir jāgaida kamēr atbrauks autobuss? Es saprotu ka sastrēgumu...

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss Nesaprotu par ko maksāju 17 troleibuss virzienā Purvciems- 2parks jelgavas ielā kārtējo reizi nav atnācis laicīgi vai neatnāk vispār, šodien gaidīju 45 min. Nevar teikt kad tas ir sastrēgums jo visi citi 17 kas dodas uz centrālo staciju atnāk laikā. Motivējat vēl cilvēkus izvēlēties Jūsu pakalpojumus ! Nebrīnos kādēl cilvēki izvēlās braukt nepērkot etalonu.

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss В общем, сегодня с утра, идя на остановку Bieķensalas, от которой отъезжают троллейбусы с парка в центр, вижу стоит 23. Только вот подъехал. Я быстрее на этот троллейбус, чтобы не стоять в ожидании другого. Подхожу к дверям, нажимаю на кнопку и абсолютно нет реакции. Дверь не открывается. Водитель естественно видит. Я ещё несколько раз нажала, в надежде, что просто глюк. Опять таки, водитель всё прекрасно видит. И в один момент, когда я вся стою в попытках войти в транспорт, он берет и...

Rīgas Satiksme - Darbinieku stāvoklis

Darbinieku stāvoklis Trolejbusā ar numuru 16240 brauc pensionārs! Tas ir 15 trolejbusa maršruts. Kāpēc pie stūres sēž pensionārs? Cik es saprotu tās esot, kurš ir iebraucis maksimā. Kā viņš šausmīgi brauc, es klusēšu. Man dzīve ir dārgāka par e-talonu! Man piemēram ir bail, ja viņš ir iebraucis maksimā, un tik šausmīgi brauc pie stūres, kur ir garantija ka viņš neiebrauks, ar pilno cilvēku trolejbusu vēl kaut kur?

Rīgas Satiksme - Nepienākšana laikā

Nepienākšana laikā Vai tas tiešām ir pieņemami ka man dēļ jūsu šoferu neatjautibas , visu laiku ir jakave darbs 22.11.2018,7:58 , skaņu iela bija jābūt 50 autobusam viņš atbrauca par 13-15 min vēlāk , 21.11.2018, 8:19 bija autobusam 50 jābūt viņš piebrauca skaņu iela 8:33 .man liekas ka tas jau sāk būt neizturami , kā lai cilvēki laicīgi tiek uz darbu ?!

Rīgas Satiksme - Klaja ņirgāšanās un cilvēku pazemošana

Klaja ņirgāšanās un cilvēku pazemošana Šodien no braucot no Jūrmalas izkāpām kopā ar ģimeni (Es, sieva, bērns) RS pieturvietā "Telts iela" plkst 15:58 šajā pieturā pietur 10.autobuss, kas brauc no Jaunmārupes . 16:05 autobusam bija jābūt viņš vismaz līdz 16:20 neieradās . 19:45 šodien biķensalas ielā bija jāierodas 10. autobusām bija laikā, bet bija pārpildīts un tajā nebija iespējas tikt ... ... Jautājums - Vai tiešām RS nedomā pa cilvēkiem, ka lieliski zinot, ka šodien būs cilvēku plūsma lielāka nekā parasti norīko maziņos autobusiņus kuros nav iespējas tikt ?!

Rīgas Satiksme - Slikts serviss

Slikts serviss 17 ноября 37 автобус в 9:36 к остановке imanta 4 не пришел. Пришлось ехать на другом транспорте ( 21 - 9:55) и идти долго до работы пешком. Почему его небыло? И мало того что его небыло так почти каждые выходные он опаздывает на 4-6 минут а в рабочие приходит во время. Я понимаю был бы снег тогда ладно но почему каждые выходные он опаздывает.

Rīgas Satiksme - SLIKTS SERVISS ŠAUSMĪGS

SLIKTS SERVISS ŠAUSMĪGS СКОЛЬКО РАЗ ПРОМАЛКИВАЛА, БЕЗ МАТА ПОПРОБУЕМ! САМЫЙ МЕРЗКИЙ СЕРВИСС! МЕРЗКИЙ ДО УЖАСА! СКОЛЬКО МОЖНО ВСЕМ МОЛЧАТЬ! ПОЧЕМУ УЖЕ ЗА ОДНУ НЕДЕЛЮ РАЗ 8ОЙ АВТОБУС ПО МАРШРУТУ 26 ABrenes - KAtlakalns на 13.janvara iela на 19:06 Как он должен быть, приходит спустя час!? СКОЛЬКО ЛЮДЕЙ ЕЗДЯТ ПО ЭТОМУ МАРШРУТУ, С ДЕТЬМИ, ВЫНУЖДЕНЫ СТОЯТЬ ПРИ УЖАСНОЙ ПОГОДЕ ЖДАТЬ АВТОБУС, КОТОРЫЙ НЕ ПОНЯТНО ОТКУДА ЕДИТ! ПОЧЕМУ ТОГДА НЕЛЬЗЯ ПУСКАТЬ ЧАЩЕ АВТОБУСЫ ПО ДАННОМУ ПУТИ, ЛЮДИ ВЫНУЖДЕНЫ ПЕРЕСАЖИВАТЬСЯ И ЕХАТЬ ПО...

Rīgas Satiksme - Kontrole

Kontrole Es gribētu vērst jūsu uzmanību mūsu rīgas satiksmes kontrolieru rīcību. Tātad neilgu laiku atpakaļ braucu mājās no Bolderājas 3. Autobusa, kad autobusa iekāpa 2 kontrolieri. Ar mani autobusa nebija pārāk daudz cilvēku, tikai kādi 6 bez šī stāsta " galvenajiem varoņiem"- aptuveni 11-13 gadus vecu bērnu un dzērāju. Cik sapratu no situācijas bērnam bija pazuudi skolēna ekarte un dzerajam (ka jau katram viņa profesijas pārstāvjiem) biļetes nebija. Šī kontroliera sekojošā rīcībā bija šāda- izsedinat...

Rīgas Satiksme - Naudas izspiešana

Naudas izspiešana Dzīvoju lielvārdē, strādāju T/c Galerija Centrs, reti izmantoju rīgas satiksmes pakalpojumus. Vakar devos uz t/c spice. Iegādājos e-talonu un devos uz13 janvāra ielu, kur iekāpu 22 autobusā plkst 8: 50. Kopā ar mani iekāpa arī autobusu biļešu kontrole. Makā man bija vēl viens e-talons, ar vienu braucienu, par to es biju ļoti pārliecināta. Nopīkstināju, likās ka viss ir kārtībā. Kontrole pārbaudot manu e-talonu konstotēja, ka neesot derīgs, biju pārsteigta par to, nesapratu kāpēc aparāt...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы