Swedbank

Swedbank AS
Адрес: Balasta dambis 15
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Телефон: +371 67 444 444
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Бизнес / Финансы  •  Банки
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

1%
Жалобы
322
Разрешенные
4
C ответами
0
Посмотреть статистику

Swedbank - Жалобы и отзывы

Swedbank - Kas tas tāds ir?

Kas tas tāds ir? Jūlijā saņēmu jaunu swedbank debit karti, no septembra mēneša man no konta katru mēnesi pazūd 1,41, kā izrādas ikmēneša maksa par karti. Vai tas ir normāli? Iznāk, ka par gadu es samaksāšu swedbankai ap 18 eiro tikai tāpēc, ka man ir viņu kredīt karte? Jūs esat normāli? Kur pazuda vienreizējā gada maksa, kas bija ap 5-6 eiro par karti? Vai swedbanka tagad spēlē uz to, ka klienti nepieversīs uzmanību naudas noņemšanai no konta mazā apmērā? Ja jums mainās kartes lietošanas noteikumi varbūt tad ir...

Swedbank - Smart Id

Smart Id Nu gan izdomāts pilnigs sviests. Ja Tev ir Smart ID, bet Tu nomaini savu viedieriici pret citu , jaunu viedierici, tad lai no jauna iegutu SmartID šaja viedierice, ir speciāli jāiet uz bankas filiāli un jātērē savs laiks, lai pārregistrētu uz savu jauno telefonu Smart id aplikāciju un tā ari darbotos. No kodu kartēm atsakāmies un tagad visu dienu sēžam rindā.

Swedbank - Swedbank - Apdrošināšanas atlīdzības atteikums

Swedbank - Apdrošināšanas atlīdzības atteikums Radienieki, apmēram 10 gadus, apdrošināja dzīvokli swedbankā. Kad pirmo reiz notika apdrošināšanas gadījums, viņiem atteica atlīdzināt zaudējumus. Sanāk tā, kā ārā līja lietus. Un viss tecēja pa sienām, virs un zem plastikāta loga. Radinieki visu piefiksēja (foto un video) . Protams, ka tagad jātaisa remontu. Bija cerēts ka swedbank apdrošināšana to visu atlīdzinās. Jo klientu apkalpošanas speciālisti paša sākumā (pirms apdrošināšanās) solīja ka atlīdzinās visu, pat "ja bērns/-i vai...

Swedbank - Rindas

Rindas Nesaprotami, kāpēc tika samazināts darba dienu skaits bankā no 5 uz 3? Rindas tagad bankā bezgalīgas, jāpierakstās, 3-4 dienas uz priekšu? Absurds! Vecam cilvēkam nozaudēta norēķinu karte, internetu nelieto, nobloķēt nevar, bet bankā pasaka, ka jāpierakstās, jo visa diena jau aizrakstīta. Tas pats ar Smart Id. Nomainot telefonu, jāiet uz banku, bet, vai manu dieniņ' tikt var tikai pēc nedēļas!

Swedbank - Paldies

Paldies Labdien. Ar mani notika ļoti nepatīkama situācija. Caur manu internet banku kāds no ārzemēm bija mēģinājis apmaksāt kādus pirkumus. Piezvanīju filiālei, atbildēja sieviete vārdā - karina. Sieviete man ļoti palīdzēja. Gribu pateikt lielu paldies viņai, jo viņa spēja gan mani nomierināt, gan palīdzēt, jo nauda ir atpakaļ manā kontā. Paldies karina!

Swedbank - Neņemiet studiju kredītu

Neņemiet studiju kredītu Četrus gadus atpakaļ ņemot studiju kredītu maksājot to katru mēnesi nebija nekādu problēmu, līdz swedbank izdomāja vienpusēji pārtraukt sadarbību, jo neatbilstot vairs viņu kritērijiem. Nākamajā dienā zvans, tiek uzspiesta kredīta apmaksa pilnā apmērā viņu noteiktā termiņā pēc mēneša (vēl 3 gadi palikuši) draudot ar parādu piedziņu. Kā arī pieprasa paskadrojumus uz skaidras naudas izmantošanu pus gadu atpakaļ mazām summām. Uzmanieties no šīs bankas. Izspiedēju kantoris. Nekādā gadījumā neveriet kontu un vēl jo mazāk ņemiet kredītu. Neiet pretī uz nevienu risinājumu, darbinieki zombēti roboti.

Swedbank - Nekorekta informācija, dod cerību.

Nekorekta informācija, dod cerību. Esmu ļoti neapmierināta ar servisu. Vēlējos veikt termiņa pagarināšanu savam kredītam, uz ko filiālē man pateica, ka problēmas nevar būt un šo termiņu var pagarināt, ir tikai jāsamaksā par to komisijas nauda 25 eur. Uzrakstījām iesniegumu, uz ko man pateica ka jāgaida 2 dienas uz atbildi. Ar ko es samitrinājos un gaidīju, jo tika dota cerība ka termiņu pagarināšu. Atbilde tikai dota 1h laikā (zvanīja pa telefonu) , pastāstīja ka jāieiet interneta bankā un jāveic pieprasījums, bet tikai...

Swedbank - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Origo filiāle - apkalpošana nenormāli lēna, filiālus rajonos aizvērat bet šeit ir jāsež stundas... Uztaisiet jau iespēju smart id pieslēgt pašiem kā citās bankās. Vienkarši izterēju nenormāli daudz laika. Darbinieki vispār nesteidzas kaut rēdz ka rinda ir milzīga

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, vēlējos informēt, ka ventspils swedbank filiālē 29.04.2019 plkst.16.20 strādājošā informācijas konsultante, kura atrodas pie numuriņu saņemšanas, veica diskrimināciju pret mani un manu bērnu. Ieradāmies plkst.16.15, bija pieraksts 16.00, gaidam kad izsauks mūs, tad pēc aptuveni 10 minūtēm filiālē ienāca uzvalkā ģērbts vīrietis, tādad ieradās pēc mums pie tās pašas konsultantes. Vīrietis skaidri pateica ka ieradies uz pierakstu arī plkst.16.00. Un tad notika diskriminācija, šī info...

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Mana vecmāmiņa vēlējās no Swedbank izņemt skaidru naudu, lai nopirktu mazdārziņu. Vēlāk viņa pārdomāja un atteica bankai šo pakalpojumu, par neaizgāja uz banku naudiņai pakaļ. Banka viņai no konta tik un tā noņēma 32 eiro, īsta zagļu banda, un pa telefonu atteicās atgriezt šo naudu. Šī zviedru banka tur milzīgas iedzīvotāju uzkrātās naudas summas, par kurām nemaksā procentus, un vēl cenšas nekaunīgi ieraut visu ko vien var. Vienkārši pretīgi, kādi cilvēki tur strādā!

Swedbank - Bankas karte

Bankas karte 2018. Gada novembrī swedbank'ā izņēmu jaunu bankas karti. Ir pagājuši 5 mēneši un veikalos šo karti vairs nepieņem. Ievietojot terminālī, uzrāda, ka nevar nolasīt, respektīvi čipa darbība esot traucēta. Sākotnēji nevarēju norēķināties maxima's pašapkalpošanās kasēs, kopš šodienas arī rimi pašapkalpošanās kases man ir tabu! Karti kā norēķina objektu izmantoju ikdienas, visbiežāk norēķinos bezskaidrā naudas izteiksmē, tad principā pati esmu vainīga, ka čips vairs nedarbojas kā vajadzētu. Čipu...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Jau otro reizi saskāros ar situāciju, kad Swedbank notiek kļūdas sistēmā. Pieteicu laicīgi naudas izņemšanu no krājkonta, bet pēc nedēļas tā arī netika pārskaitīta. Kad piezvanīju uz banku, man teica, ka neko nevar izdarīt, lai piesaku vēlreiz naudas izņemšanu, vai nu maksāju procentus. Es saprotu, ka darbinieks nav vainīgs, bet nu tā nav pirma reize, kad darbinieks nevar rast risinājumu.

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Gribu paņemt kredītu mājokļa iegadei. Vajadzēja atbrīvoties no galvotāja statusa, iesniegums bija uzrakstīts 4. Aprīlī, bija rakstīt ka tas aizņiem 1darba dienu, jau ir pagajušas 4dienas atbildes joprojām nav. Kāpēc ir jāraksta ka tas aizņem 1dienu. Sasolīju dzīvokļa saimniecei ka rezultāts būs dienas laikā, tagad zaudēju viņas uzticību un risks nedabūt dzīvokli slikta swedbank servisa deļ. Zvanīju 10 min pirms 17: 00, lai uzzināt swedbankam processa statusu, nodaļa vairs nestrādājā, kaut gan darba laiks līdz 17: 00iem.

M Margo91S 08.04.2019
Комментарии 1 Банки

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Lūdzu, novērst swedbankas un aplikācijas Snmart Id problēmu, jo ir tiešām, neizturami, ja mob. Ierīcē darbojoties ar šo'' lielisko ''pakalpojumu, pin 1 kods no bankas vai nu tiek saņemts, ka sesija jau ir beigusies, vai tiek saņemts nekā iepriekš, un tad no ikonas swedbank, pārejam uz smart id, apstiprinām, un jāsāk viss no sākuma - varbūt būs, varbūt nē. Telefoniski runājot ar swedbank apkalpošas darbiniekiem, tiek vainot smart id, sazinoties ar smart id tiek vainota swedbanka. Sakiet, vai...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Atbraucu uz spices filiālu lai uztaisit Msart Id. Tāpēc ka pazaudēju telefonu. Braucu no jūrmalas, Kauguriem un saksim ar to ka, priekš kam aizvera dubultu filiālu? Zel turet vietu prieks klientu ertībam? Turpinasu par spices swedbanku. Atbraucu paņemu numuriņu 16.44 pagāja uz priekšu tikai kadi 3 cilvēki. Un es jau sežu 35 minūtes. Priekša vel 10 cilvēki. Cik man sedet šeit? Vel 3h stundas? Secinājums tāds! Vai jūs mainat kaut ko sava apkalpošana! Vai es un mana ģimene ejam uz citu banku kurs bus tuvāk un atrāk apkalpos!

Swedbank - Bankas klientu apkalpošanas serviss

Bankas klientu apkalpošanas serviss Biju Alfas Swedbank Filialē, paņēmu numuriņu, pēc aprēķina bija 20cilvēki priekšā... Man bija 361. Numurs, paskatījos, ka uz vietas nemaz nav tik daudz, apm.7 cilvēki. Nostāveju 40 min. , un cilvēki, kas bija atnakuši pēc manis un ņēma numurinus, tika izsaukti pirms manis... Es prasīju kapēc tā, man atbildēja, ka kāds klients ir paņēmis numuriņu un tie numuri atkal atkartojas... Vai kāds saspaidījis vairākus pēc kartas numurus, lai atrāk tiktu izskaukts... Sviests kkāds! Tad sanāk, ka es tās 40...

Swedbank - Neatbalsta jaunos uzņēmumus

Neatbalsta jaunos uzņēmumus Vēlējos padalīties ar pieredzi swedbank Latvija uzņēmumā. Biju nodibinājis jaunu uzņēmumu (internetveikalu) un vēlējos tagad atvērt bankas kontu swedbank bankā. Pagaidu konts jau bija atvērts swedbank, tādēļ arī mana izvēle bija par labu šai bankai. Lai arī mājas lapā ir norādīts ka kontu var atvērt attālināti, tie ir meli, kontu var atvērt tikai klātienē un tas maksā 10 eur. Tomēr tas ka pieteikums konta atvēršanai ir pieņemts un 10 eur samaksāti vēl nenozīmē ka kontu patiešām atvērs. Tā...

Swedbank - Slikts serviss

Slikts serviss Недавно я была в филиале Swedbank и хотела сказать, что пора бы уже банку добавить кнопку количество мочеиспусканий в час для клиента. Пока сидишь в очереди не один час это чревато зассаными штанами. Со мной в очереди был гражданин какого-то иностранного государства. Он был настоялько недоволен, что целый час уже сидит в очереди. Я ему объяснила, что в данный момент он находится на территории коммунистической организаци, а коммунисты без очереди это, как проститутка, клиент и без презерватива...

Swedbank - Slikts servis

Slikts servis Ļoti slikts servis, sākumā nestrādā internetā aplikācija, zvanu uz informācijas numuru tur sāka, ka serveris ir bojāts un mēģinām novērst kļūdu, atbraucu uz banku kura strīdas alfas filiāle paņēmu numuriņu 13:26 un mani pieņēma tikai 14:21. Ēsmu ļoti neapmierināts ar tādu servisu.

Swedbank - Krāpšana

Krāpšana Pāris gadus atpakaļ noslēdzu kontu(par cik Latvija ir iespēju zeme, lai nebūtu darīšanas ar kredītreformām, pēc 10gadiem nolēmu kontu slēgt), par konta izmantošanu sākumā prasīja 100+€ tad pateica, ka tikai 9€, samaksāju, bet man turpina nākt sms, apkārt jau 2gadi. Lai viņi pišās mutē ēzeļi. Ko man darīt lai viņi par mani aizmirstu?

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы