Balticom

A/S BALTICOM
Адрес: Straupes iela 5, k.3,
Rīga
Latvia - LV-1073
(Galvena biroja adrese)
Телефон: +371 67333337

+371 28337333
Факс: +371 67248335
Время работы: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
закрыто
закрыто
Категория: Интернет  •  Интернет провайдеры
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

84%
Жалобы
148
Разрешенные
117
C ответами
119
Посмотреть статистику

Balticom - Жалобы и отзывы

РешеноBalticom - Slikts serviss

Slikts serviss Apkalpošanas centru nekad nevar sazvanīt ertā laikā. 22 septembrī, prasīju izbeigt līgumu sakarā ar pārvākšanos un prasīju kommunicēt caur epastu. Atteicas sūtīt epastu, ka arī neko nepateica par izbeigšanu, tikai to ka atzvanīs. Zvana ilgums 6 minūtes un nekāda rezultāta. Nevaru saprast kāpēc nevar visu sarunāt epastā, jo tie automātiskie zvani bieži ir nelaikā, jo nevar pamest visus darbus un meetingus lai tikai atbildēt kārtējai meitenei no call centra kura prasīs adresi, vārdu un tml...

РешеноBalticom - Netiek sniegts pakalpojums vispār

Netiek sniegts pakalpojums vispār Vēlos vēlreiz pabrīdināt par Balticom. Varbūt kādam veicas un ir viss pakalpojums ok, taču man nepaveicās. 1. Interneta pakalpojums regulāri ''peld''. 2. Vairākkārtīgi bija tehniķi. Viens par otru ''gudrāki''. Pēc pēdējā ierašanās nekas labāks nepalīkā, taču vēl ''bonusā'' pazuda tv pakalpojums. Tika gan zvanīts, gan rakstīts un ziņots par tādu, taču reakcijas nekādas no balticom puses. 3. Rēķini pienāk pa pilnu programmu, lai gan viņi nav snieguši pakalpojumu pilnvērtīgi un ir neievēro...

РешеноBalticom - Slikts serviss

Slikts serviss Ja kādam ir doma pāriet uz Balticom, tad silti ieteiktu vairākas reizes padomāt. Tehnisku iemeslu dēļ, sabojājās rūteris, ka rezultāta Balticom itv un internets nedarbojas, zvanu un klientu apkalpošanu, atbild konsultants, vārds pa vārdam problēma izklāstīta, rezultātā jāsauc meistars, zvanu pirmdienā, pasaka kad labākajā gadījumā var būt ceturtdien, ko nopietni? Paši bez prasīšanas pārliek itv un tagad jāsēž 4 dienas bez tv un interneta ka Melnā caurumā? Pienāk ceturtdiena, no meistara ne...

РешеноBalticom - Slikts serviss,pakalpojumu nesniegšana

Slikts serviss,pakalpojumu nesniegšana Tika pieslēgts balticom pakalpojums: tv (150 kanālu) + internets 1000 mbits. Taču reālitāte ir pavisam cita, jo pēc dažām dienām sākās interneta lēnā darbošanās. Ātrums ne vairāk kā 100 mbits. Desmit reizes lēnāks! Par ko tiek maksāts dārgie balticom? Sen ptac jūs nav apciemojuši? Tika balticom ziņots par tādu faktu. Šie (ne uzreiz kā paredzēts līgumā, taču acīmredzot sava tizlā lēnā interneta pieredzē arī pēc vairākām dienām tikai sāka kustēties!) . Attālināti kaut ko veidoja, pieslēdzot 2g!...

РешеноBalticom - Slikts serviss

Slikts serviss Nesen pieslēdzu balticom interaktīvo televīziju. Esmu nonācis nelielā neizpratnē: 1) Kāpēc nospiežot pogu info "i", piemēram, kanālā tv6 ēterā esošā "simpsoni" seriāla nosaukums tiek atspoguļots krievu valodā? Tieši tāda pati aina tiek novērota kanālā "eurosport"? Es saprotu, ka šai kompānijai ir svarīgi svinēt kaut kādas masļeņicas un 80% no esošajiem kanāliem ir domāti krievvalodīgajiem, tomēr šeit ir eiropas savienība un Latvija, kuras valsts valoda ir latviešu valoda. Ja nevarat organizēt...

РешеноBalticom - Slikts serviss

Slikts serviss Iepriekš lietoju balticom vairākus gadus, bet tagadējā situācija, kura bija izveidojusies man vienkārši liekas interesanta. Kad Rīgā bija negaiss, tad lietoju savu portatīvo datoru kurš bija atvienots no tiešās elektrības darbojās uz bateriju, biju iespraudis balticom interneta vadu, bet te caur viņu vadu mans dators dabūja elektrisko triecienu, kā rezultātā nodega mana tīkla karte. Piektdienas vakarā zvanīju balticom, bet tā arī viņu meistars pie manis atbrauca tikai pirmdien vakarā un...

РешеноBalticom - Slikts serviss

Slikts serviss Прислали счет, в котором указано что переплата. Звонили спрашивали как вернуть переплату, так как больше их услугами не пользуемся. Сказали что деньги за переплату не возвращают. Испорченные нервы и настроение. В договоре о переплате ничего не сказано

РешеноBalticom - Drausmīga apkalpošana par lielu naudu

Drausmīga apkalpošana par lielu naudu Izmantoju viņu pakalpojumus (tv+internets) ap 10 gadiem, pa šo laiku bija akcijas (samaksa uz priekšu par 6 mēn. 7tais mēn. Bezmaksas) . Pamazam pacēla Cenas līdz 20 eiro (gandrīz divreiz) , noņema pilnība visas akcijas. Ļoti nepretimnākoši, apsola neizdara vai atcēl. Gad pārēju pie konkurenta saņemu labāku servisu par 30% lētāk un tas viss kā jaunām klientam. Meklējiet cilvēcisku attieksmi un izvēlāties sev labāku!

РешеноBalticom - Krāpšana

Krāpšana ✋aizejot projām no balticom kantora no jums vēl izspiedīs vienu mēnēša abonenta maksu uz priekšu par tīru gaisu un manā gadījumā par 8 gadu vecu rūteri 12.5€ ja jūs neaizvedīsiet pie viņiem vecu metamu ārā ruteri uz kantori. Sūdu kantoris esiet uzmanīgi un labāk vispār ar viniem nekontaktējiet.

РешеноBalticom - Slikts serviss

Slikts serviss Vecmīlgrāvi, kvalitāte zema, tv un internets s##ds, meistaru ir jāgaida gadu.. Rēķini tik nāk, tas nekas, ka nedēļa jāgaida meistaru, neiet viens, vai otrs. Taka man nebij svarīga mana kredītvēsture, atļāvos tiem likežiem nemaksāt. Centas uzsēdināt uz ilgtermiņa liguma! Nekāda gadījuma nepiekrītiet, izvērtējiet kārtīgi visu!

РешеноBalticom - Nekompetenti darbinieki-mistiski rēķini apmaksai

Nekompetenti darbinieki-mistiski rēķini apmaksai Esmu sašutusi. Vienu mēnesi biju aizmirsusi pārskaitīt par internetu+tv. Loģiski, pakalpojumu atslēdza. Rēķinu saņemu epastā. Ņemot vērā rēķinā norādīto summu veicu maksājumu. Paiet nedēļa, bet pakalpojums vēl nav atjaunots. Šodien sazvanījos ar balticomu, kur man darbiniece paskaidroja, ka vajagot vēl ieskaitīt 16,90eur par decembri (priekšapmaksa) . Uzreiz pēc sarunas pārskaitīju. Pēc stundas epastā atnāk vēl divi rēķini (ar atšķirīgiem rēķina nr) par summām 12,79 un 20,74 eur. Kā jum...

РешеноBalticom - Slikts serviss.

Slikts serviss. Уже не жалоба... Констатация факта. Третий день.. проблемы с телевидением... Разговор с тех отделом, безсмысленен. Ничего не можем сделать. Это не первый раз такая ситуация.. НИКОГДА НЕ ЗАКЛЮЧАЙТЕ ДОГОВОР С Balticom! За свои ошибки и некачественные услуги получают оплату каждый месяц в полном обьеме! Дозвониться только по платному номеру! 5 мин. Ждёшь платишь за разговор. И внятного ответа нет! Компания берёт деньги за услуги которые не может предоставить!

РешеноBalticom - Krāpšana

Krāpšana Šodien vēlējos atslēgt savu beztermiņa līgumu-izrādas nav beztermiņa, jo slēdzot ik pa diviem gadiem līgumu kas kļūst dārgāks ar visu atlaidi, es automātiski piekrītu tam ka tomēr uz 24 mēnesi! Nekas, izlasiju visus viņu dotos līgumus un 1dien braukšu pats klātienē jo jebkuram līgumā rakstīts ka var 5 darba dienu laikā atteikties no pakalpojuma, bet ne jau tiem kam itkā ir atlaide? Kantoris maksimāli ilgāk cenšas noturēt patērētāju.. Briesmīgs kantoris un kvalitāte internetam un TV diezgan pa...

РешеноBalticom - Norton security service

Norton security service Не специалист. Но приложен скриншот, с которого следует что нортон ругается на сайт предоставляющий подключение к интернету. Специалисты пусть разбираются в чём причина на их конце. Падает и-нет, так как блокируется антивирусником. (переодично, но не критично) последний раз, когда упал и-нет, не было примерно 8 часов. После чего, пришлось звонить в балтиком, интересаоваться причиной (думали что проф работы, но нет) , после чего, переподключили мак адресса. Тех. Рабочий не смог разобраться...

РешеноBalticom - Скрытое мошенничество и крепостное право

Скрытое мошенничество и крепостное право Хочу поделиться своим горьким опытом общения с этой организацей. Подключилась я к балтикомовскому интернету в августе 2017, позже заключила постоянный договор как "более выгодный по тарифам". В августе 2019 года мне пришло извещение о том чтобы и дальше платить по тому же тарифу, договор необходимо перезаключить в личном кабинете на https://portal.Balticom.lv и что это мне будет выгодно. Полностью доверяя компании, я воспользовалась данным предложением. В середине августа случилось...

РешеноBalticom - Обман

Обман Ужасный сервис, качество заявленных услуг не соответствует заявленному. С оператором разговор бессмысленный, даже не пытаются вникнуть в суть вопроса. К примеру: заключен договор на 2 года (пакет интернет со скоростью до 600 mbit/s + телевидение) , первые полгода с льготным тарифом. Но, к сожалению, уже через три оплаты льготный тариф уже закончился. Получается заманили тарифом, а дальше не обязательно все заявленное соблюдать. Скорость интернета не соответствует совершенно. После звонка в тех...

РешеноBalticom - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Отвратительное качество услуг. Скорость интернета не соответствует выбранному тарифу. Постоянные бои в работе. Не обзванивать в заявленные сроки для решения технтехнических проблем. В результате, когда решаю разорвать договор, сообщают что нудно 50€ заплатить. За что? За какие такие услуги 50€? Никому не советую с ними связываться. Отношение и качество услуг ниже плинтуса.

РешеноBalticom - Slikts serviss

Slikts serviss Laicīgi pirms mēneša sazvanīju vienu operatoru, kam lūdzu atslēgt manus interneta pakalpojumus. Atbildēja, ka pārzvanīs pēc neilga laika. Pagāja vairākas dienas un neviens neatzvanīja. Ar vairākiem piegājieniem atkal sazvanīju jau citu operatoru, kurš apstiprināja, ka ir pieņemts pieteikums par pakalpojumu atslēgšanu, bet par to nekādas darbības nav uzsāktas. Ar nelielu nokavēšanos uzrakstīju pieteikumu par atslēgšanu, bet neskatoties uz iepriekšminēto situāciju, jāmaksā būs arī par periodu...

РешеноBalticom - Drausmīga klientu apkalpošana

Drausmīga klientu apkalpošana Pirms nedēļas sazvanīju vienu operatoru, kam lūdzu atslēgt manus interneta pakalpojumus, teica ka man pārzvanīs pēc pāris minūtēm, nu jau pagājusi kā nedēļa neviens nav atzvanījies, nu jau ceturto dienu pēc kārtas pats mēģinu viņus sazvanīt automātiskais ieraksts apgalvo"kāds no operatoriem tuvākajā laikā atbrīvosies" un tā arī uz riņķi iet. Pat no diviem telefoniem vienlaicīgi esmu mēģinājis un tieši tas pats. Ar jebkuru citu kompāniju man nekad nav bijušas šādas problēmas

РешеноBalticom - Jau mēnesi nevar atslēgt pakalpojumus, bet rēķinu piesūta laicīgi

Jau mēnesi nevar atslēgt pakalpojumus, bet rēķinu piesūta laicīgi Ļoti neuzticama kompānija, sakarā ar dzīves vietas maiņu, vēlējos atteikties no balticom pakalpojumiem. Katru reizi zvanot uz tālruni man tiek atbildēts, ka atzvanīs, jau mēnesi gaidu! Tika piedāvāts, ka jaunie dzīvokļa īrnieki pārņems manu līgumu, es piekritu. Arī ar to galā darbinieki netiek. Jau mēnesi jaunie īrnieki par manu naudu skatās tv un internetu, balticoms nesteidz neko darīt lietas labāk, bet rēķini gan man laicīgi piebāk!

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы