220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Адрес: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Телефон: +371 6724 4220
Время работы: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
закрыто
Категория: Магазины / Торговля  •  Интернет магазины
Социальные сети:

Рейтинг Надежности

23%
Жалобы
983
Разрешенные
70
C ответами
1104
Посмотреть статистику

220.lv - Жалобы и отзывы

220.lv - Bojājums, slikts serviss

Bojājums, slikts serviss Iegādājos hanteles 2x10kg. Preci atsūtīja laicīgi, bet kad izpakoju preci konstatēju ka tas ir bojātas vai lietotas. Sazinājos ar pārdevēju un nosūtīju foto, pārdevējs atsūtīja standarta epastu ar rīcības iespējām, bet ne viena nebija pretimnākoša, visas prasīja līdzekļu un laika patēriņu, nogājot preces līdz viņiem, pārdevējs neizrādīja interesi problēmu risināšanā, neuzskatu ka man kā klientam ir jāsaņem lietotas, bojātas preces un vēl par saviem līdzekļiem tās jāved viņiem klāt! Sniedzu...

220.lv - Klientu maldināšana, slikta apkalpošana

Klientu maldināšana, slikta apkalpošana E-veikalam 220.lv ir interesants precu klāsts. Izvēlējos 2 preces, kuras bija vajadzīgas, ar e-veikalā piedāvātajām atlaidēm, apmaksāju rēķinu cerot, ka viss notiks bez piedzīvojumiem. E-veikals ir uzticams sadarbības partneris krīzes situācijā. Tomēr, pēc 2 dienām ir atnākusi īsziņa par to, ka prece 2 neesot pieejama noliktavā. Pārbaudīju 220.lv mājaslapu: prece joprojām esot pieejama par piedāvāto cenu. Rēķins tika atcelts, kopā ar piedāvāto atlaidi. Tika izveidoti 4 vai 5 papildu rēķini...

220.lv - Cenas maiņa un operātoru meli

Cenas maiņa un operātoru meli Ievācoties jaunajā dzīvoklī bez mēbelēm, gribējām to fiksi iekārtot. Atradām vajadzīgās preces, iepriekš piefiksējot tās. Strīda moments ir dīvāns. Lai piegādātu uz ievākšanas datumu, nedaudz pagaidījām (ievācamies 10.03, bet piegādi visu laiku rādīja pārāk agri) . Kad ielikām grozā dīvānu par 248 eiro, sākām likt citas preces. Strīdoties par pufu krāsu, pagāja aptuveni 1,5 stunda. Tad pārgājām uz grozu un ieraudzījām, ka dīvāna Cena pēkšņi nomainījās uz 297 eiro. Kopā uz veikalu zvanījām...

220.lv - Krāpšana...

Krāpšana... Saskāros ar man nepieņemamu situāciju, veicu pasūtījumu 220.lv, pēc kā lūdzu to atcelt, jo atradu labāk atbilstošu prece, uz ko man atbildēja, jā, ka to atcels, tad attiecīgi arī veicu pasūtījumu jaunajai precei, tālāk, man tika piegādāta gan jaunā pasūtītā gan iepriekš, jau nevajadzīgā prece, un nauda, protams nav atgriezta. Pēc šī ziņošanas, kad beidzot sagaidu kādu atbildi saņemu atbildi, ka ja mani kas neapmierina, varot to viņiem sūtīt vai vest atpakaļ 14dienu laikā... Kad rakstīju par...

220.lv - Atveda bojātu preci. Naudas neatgriešana

Atveda bojātu preci. Naudas neatgriešana Mans pirmais pirkums no 220. Pasūtīju durvis. Kurjers preci atveda bojātu, saplēstu, tāpēc no sūtījuma atteicos. Vairāk kā nedēļu prece netika atgriezta internetveikalam. Preci visu nedēļu kurjers veda līdzi mašīnā. Man pašam bija un vēljoprojām ir jāzvana un jātērē savs laiks, lai uzzinātu, kas notiek ar pasūtījumu. Kāpēc man tas būtu jādara, ja es šeit neesmu vainojams? Es durvīm pat ne reizi nepieskāros - tās kurjers jau izvilka saplēstas. Kad nauda ir saņemta, par klientu vairs nevajag...

220.lv - Maldinoša informācija

Maldinoša informācija Veicu pirkumu 12.02.2021, preci vajadzēja ātri, ar to rēķinājos, piegādes laiks norādīts 16.02.2021, ļoti labi. Veicu pirkumu un tagad skatos mājas lapā, ka ka piegādes laiks - plānojam, ka pasūtījumu varēsiet saņemt 2021-03-11. Nu super, tā tik čakarēt visus un nekādas atbildības... Pasūtījums nr. 10637809

220.lv - Pārdod lietotas preces

Pārdod lietotas preces Saņēmu bērnu interaktīvo rotaļlietu lietotu! Iepakojums aizlīmēts ar parastu līmlentu un pati rotaļlieta visa vienos skrāpējumos! Pakratot rotaļlietu, iekšā kaut kas stipri grab. Noteikti kāda detaļa nolūzusi. Lietotu preci nu noteiktu nevēlējos dāvināt bērnam svētkos... Paldies 220.lv par sabojāto svētku noskaņu. Ārkārtējās situācijas laikā neko citu arī nepaspēju pieteikt.

220.lv - Ļoti slikts serviss, melošana par piegādes laiku

Ļoti slikts serviss, melošana par piegādes laiku Pirmā un pēdējā reize, kad iegādājos preci 220.lv. Iegādājāmies trauku mašīnu, apmaksājām uzreiz - piektdien, solīja atvest otrdien. Neatveda. Atveda ceturtdien. Celtnieki gaida, visiem ir jāmaksā. Zvanu un zvanu. Katrs operators Saka savu versiju. Ar piegādes firmu jākomunicē pašiem lai gan maksāju par piegādi 220.lv. Zvanīju 20x gan vieniem, gan otriem expresspasts laikam, dominē diletanti, vai cilvēki ar ļoti lēnu uztveri un runas veidu. Operatori liek nost klausuli, kad nav ko teikt un...

220.lv - Bojājumi, serviss

Bojājumi, serviss Neiesaku iepirkties interneta veikalā 220.lv, pasūtījām divus stikla konvektorus, piegādāja arī vienam bija saliekts korpuss, bet strādāja (strāda arī tagad) , tā kā bija nepieciešams nesūtījām atpakaļ, otrs kas bija vizuāli normāls, salūza otrajā mēnesi. Neesam rīdzinieki zvanam uz veikalu viss ko viņi piedāvā ka mums tagad jāved uz Rīgu konvektors. Citu variantu nav, tātad izmesta nauda. Bija arī vēl viens pasūtījums tur arī nekas normāli nebija. Kādreiz bija normāls veikals.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Veicu pasūtījumu 17.01 242 eiro apmērā. Preci solīja piegādāt 3 dienu laikā. Prece kavējās, katru reizi zvanot uz apkalpošanas tālruni atbildēja, ja prece būs rīt. Sazinoties ar piegādes dienestu-prece viņiem tika nodota tikai 24.01 nevis 19.01 kā norādīts tirgotāja mājas lapā. Sūtījums bija nepieciešams steidzami, tieši tāpēc ļoti skatījos uz piegādes termiņiem. Takā apnika maldinošā informācija, un preces kavēšanās, piezvanīju ar lūgumu no precēm atteikties, un atgriezt naudu. Uz jautājumu...

220.lv - Slikts serviss

Slikts  serviss 20.01.2021 года был оформлен заказ на сайте 220.lv на сумму 150 евро. Нам срочно понадобилась детская прогулочная коляска. Заказ был оформлен и полностью оплачен вместе с доставкой. Оплата была совершена через банковское перечисление денежных средств, со счета, который был получен и подтверждён на сайте. Вечером, решив проверит статус заказа, оказалось, что заказ нам отклонили. Но никто нас об этом не проинформировал. Никаких звонков или сообщений от данного интернет магазина не поступало...

220.lv - Apzināti nepievieno sliktās atsauksmes par preču kvalitāti

Apzināti nepievieno sliktās atsauksmes par preču kvalitāti Labdien. Rakstu, lai pievērstu uzmanību šī veikala vadības, kas ir lietuvieši, preces pārdošanas stilam un pircēja sniegto atsauksmju par preci apzinātu slēpšanu un nepublicēšanu. Pasūtīju no šī internetveikala 220.lv dīvānu amaza. Saņēmu dīvānu labi iepakotu gan plēvē, gan kartonā, viss kārtībā. 5 Zvaigznes. Izpakojot to, ieraudzīju patiešām labas kvalitātes audumu, kuru salīdzinot 220.lv mājaslapā rakstīto varētu ierindot ii vai vismaz iii kategorijas audumu kvalitātes kārtā. No...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju telefonam aizsargstikliņu, atnāca pilnībā sašķaidīts, uzrakstīju 220.lv, atnāca bezpersoniska atbilde, pieļauju robots, kad atkal uzdevu jautājumus atnāca atkal tāda pati atbilde. Jēga no klientu servisa? Uzrakstīju pie preces atsauksmi, ka prece bojāta, tā tika izdzēsta ļoti ātri, jo it kā neatbilda viņu noteikumiem, lai gan netika pārkāpti. Tātad sanāk sliktās atsauksmes tiek dzēstas.

220.lv - Saņemta bojāta prece, un par to ziņojot, vienaldzīga apkalpošana

Saņemta bojāta prece, un par to ziņojot, vienaldzīga apkalpošana Biju pasūtījis meitai pirmo tīrīšanas slotu komplektu, kā dāvanu, to saņemot, biju nepatīkami pārsteigts, atverot kasti, kas izskatījās pamaza, iekšā bija salocīta, saspaidīta prece, kurai 1 daļa vēl bija izņemta no iepakojuma lai salocītu... Kad par šo ziņoju, saņēmu copy-paste ziņu par preču atgriešanu, kur ir minēts, ka precei jābūt jaunai, oriģinālā iepakojumā, lai arī to jau saņēmu daļēji ārpus tā un iepakojums bija bojāts... Esmu vīlies, kā dāvana šis vairs neder, jo viss ir samīcīts, izskatās, kā izvilts no... Vairs neuzticēšos šim veikalam.

220.lv - Krāpšana ar dāvanu kartēm

Krāpšana ar dāvanu kartēm Svētkos dāvanā saņēmu dāvanu karti, kuru "var izmantot pirkumiem internetveikalā 220.lv" (fails ar aizstātu kodu pielikumā) . Atlasot vēlamo preci un ievadot kartes kodu, parādās uzraksts "neattiecas uz precēm šajā grozā". Zvanot uz klientu apkalpošanas numuru +37125220220, konsultante atbild, ka "dāvanu karti var izmantot, lai iegādātos preces no mūsu veikala - 220.lv" un ka tas esot rakstīts arī uz dāvanu kartes, apakšējā joslā. Uz ko norādīju, ka tur nav šāda uzraksta, bet ir minēts, ka...

220.lv - Krāpšana, slikts serviss, bojājums, braķis

Krāpšana, slikts serviss, bojājums, braķis Продали бракованные наушники, которые были предназначены в подарок. Вернула в течение 14 дней со дня покупки. Сначала отказывались вовсе принимать и оформлять возврат денег. Скрепя зубами согласились. И вот уже 10-ый день я не могу получить свои деньги назад. Первый раз столкнулась с такой ситуацией. Обещают что вернут деньги в течение 2-3 дней, в итоге уже 10- ый день и снова отговорка и обещание что деньги перечислять в на следующей недели. Деньги высланы уже якобы неделю назад...

220.lv - Dāvanu karte

Dāvanu karte Uz dāvanu kartes rakstīts, ka to var izmantot visām www.220.lv piedāvātajām precēm. Veicot pasūtījumu izrādījās, ka tā vis nav. Parādījā uzraksts, ka kods neattiecas uz precēm manā iepirkumu grozā. Saņēmu atbildi par šo jautājumu no [slēpt]@220.lv labvakar, dāvanas kods attiecas tikai uz preces pārdevēja 220.lv precēm. Www.220.lv tad nu pasūtīju vienu no noskjatītajām precēm, otru nācās izdzēst. Tagad sanāk, ka puse dāvanu kartes ir iztērēta, bet atlikusī neizmantotā summa ir...

220.lv - Krāpšana, slikts serviss, briesmīga attieksme

Krāpšana, slikts serviss, briesmīga attieksme Pasūtīju preci, atnāca nepareiza, mana prece bij uz 170e, bet tā kas atnāca uz 35e, tagad jau cīnos vairāk ka 2 nedēļās, ne nauda ne prece. Nesūta īsto preci un neatgriež arī naudu, nevienam neiesaku iepirkties tur, attieksme briesmīga, apsolīja ka sazināsies telefoniski, bet nedara to. Atbild tikai uz tiem e pastiem, kuriem grib. Ne nauda, ne prece

220.lv - Neekoloģiski

Neekoloģiski Sistemātiski, pasūtot vairākas preces, neskatoties uz to, ka pēc izmēriem var tikt ievietotas vienā kastē, viņas tiek sūtītas vairākos sūtījumos, pat ja ražotājs ir viens un tas pats. Tā ir neekoloģiska slikta prakse, izskatās ka uzņēmums dzenās pēc izsūtīto paku statistikas.

220.lv - Māna klientus, kavējas sūtījums, briesmīga attieksme

Māna klientus, kavējas sūtījums, briesmīga attieksme Briesmīgs pakalpojuma nodrošinātājs. Pasūtīju podu (kas ir steidzami vajadzīgs) un vadoties pēc solītā, preci vajadzētu jau sen saņemt, tā vietā - aizbraucām pakaļ saplēstam podam, kuru gaidījām, kad nu beidzot apmainīs pret jaunu, diemžēl 220.lv nekompetento darbinieku attieksme un nemākulība, visu noveda tik tālu, ka nu jau 2. nedēļas ne miņas no jaunā (SOLĪTĀ) poda. Darbinieki sola, ka būs rīt, parīt, pēc nedēļas un tad atļaujas teikt, ka nezina, kad būs. Tā nu pateicoties šim briesmīgajam...

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы