Samsung Electronics Baltics - Krāpšana

Stāsts jau ar vēsturi, gadu gadiem jau izmantoju dažādas samsung ierīces, tā arī 2022. Gadā iegādājos jaunu ierīci s22+, ikdienā aktīvi izmantoju abas sim un izrādījās, ka telefonam nav veiktspējas - pats no sevis pārstartējas, karst un turklāt man neienāk visi zvani, garantijas servisā nomainīja visas plates, situācija neatrisinājās.

Jau šajā gadā, galīgi piebesījies, saņemu info no samsunga par iepriekš pārdošanu jaunajai s23 sērijai, kur Skaisti uzrakstīts, ka saņemšu atlaidi ierīcei, varēšu savu (nu jau "veco", normāli nestrādājošo "mizu" nodot atpirkumam) un arī saņemt samsung rewards līdz pat 150eur. Turklāt, ja ielogošos savā samsung kontā saņemšu papildu 30 eur atlaidi. Tā nu kārtējo reizi nokaitināts par to, ka neesmu saņēmis zvanu no klienta, izdomāju, ka piedāvājums ir labs un jauna labākā iespējamā telefona iegāde (s23 ultra) atrisinās iepriekšējā modeļa defektus. Ielogojos samsung kontā, ko pierāda arī tas ka pie pasūtījuma apstiprināšanas saņēmu bildi, kur norādīta papildus atlaide - 30eur.

Diezgan ātri sapratu, ka problēma ar to, ka man nepienāk visi zvani vēl ar vien ir aktuāla, taču zinot kā notiek garantijas serviss (nav spējīgi iedot normālu, vismaz līdzvērtīgi funkcionējošu maiņas ierīci (iepriekš deva sony miskasti, kur puse no samsung funkcijām nestrādā) un iekārtas iedošana servisam nozīmē visu banku, smart id, eparaksta un citu funkciju zaudēšanu, atjaunošana aizņem pus dienu) , vilku šo labošanas procesu līdz pat šai dienai.
Sazinājos ar samsung atbalsta dienestu un šobrīd procesā ir šī viena problēma ar ne visiem pienākošiem zvaniem, ja neatrisinās, tad tas nu gan būs kauna traips samsungam un par to būs cits stāsts, taču atklājās arī nākamā-izrādās, ka vēl ar vien neesmu saņēmis šos rewards punktus 150eur vērtībā. Vairāku sarunu raundos man centās iestāstīt, ka neesmu bijis ielogojies, kad iebāzu acīs to, ka 30 eur atlaidi taču esmu saņēmis, tātad 100% biju ielogojies, samsung atbalsta dienests man paziņoja, ka redziet, es tātad neesmu vēl kaut kur apstiprinājis, ka piekrītu rewards programai. Un man nekas nepienākas, jo redziet līguma tur mega apakšpunktā ir rakstīts, ka programmai ir jāpiekrīt un tikai tad kaut ko varot saņemt, lieki piebilst, ka reklāmas bukletā ko man iesūtīja epastā, nekas par papildapstiprinājumiem netika teikts, tikai tas, ka jābūt pierakstītam.
Uzskatu, ka šī ir lielākā mērā patērētāja krāpšana un tiek darīts viss lai šos punktus varētu neiedot, turklāt lai atzītu savu kļūdu un labotu situāciju tiek meklēti risinājumi, lai savu klientu pataisītu par muļķi.
Globāli par samsung produktu kvalitāti līdz šim pretenziju nav bijušas. Šobrīd samsung ierīces man ir daudzu tūkstošu vērtībā un līdz jau nelaimīgajam telefonam s22+ vispār nav bijuši nekādu iebildumu par kvalitāti. Taču šī attieksme parāda to, ka man ar samsungu turpmāk nav pa ceļam...

R

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы