www.sudzibas.lv Ripo Slikta attieksme

Ripo - Slikta attieksme

Neiesaku šo mēbeļu ražotāju/salonu nevienam.

Manas situācijas apraksts:

Pieteicos konsultācijai pie dizainera, lai izplānotu/pasūtītu iebūvējamo skapi un koridora iekārtu. Konsultācija notika 02.02.24 - Uzzīmēja, pakonsultēja, aprēķināja aptuvenās izmaksas ~3400 EUR. Tik tālu viss labi.
05.02.24 izvēlējāmies, kuru variantu vēlamies, informējām, ka var gatavot līgumu. Nedēļu nekādas atbildes, uzrakstu vēlreiz, apstiprināja, ka saņemts, dizainere esot bijusi uz slimības lapas. Viss ok, kam negadās, pāris nedēļas ilgāk būs, nu nekas. Atsūtīja cilvēku pārmērīt sienas pēc viņu prasībām, lai garantētu kvalitāti, viss labi.
Pēc tam sākās jautrība. Telefons izslēgts, 6 bez atbildes e-pasti, pārsūtu saraksti arī [slēpt]@ripo.lv, mazums dizainere tiešām smagi slima un varbūt kāds var pārņemt, nekādas atbildes. Tā paiet 1.5 mēnesis.
Tad pēc vairākām reizēm sazvanu biroju, piesola, ka pārņems un nedēļas laikā būs gatavs. Paiet 3 nedēļas, nekas nav atsūtīts, zvanu atkal. Paceļ cita konsultante/dizainere, pārņems, viss ok, nedēļas laikā būs. Šoreiz projekts un līgums tiek atsūtīts, tikai cena pēkšņi ir 4500 EUR. Aizsūtu fotogrāfijas ar sākotnējo aprēķinu un projektu, sāk taisnoties, skaidrot, ka pirmā dizainere visu nepareizi rēķinājusi, cena pareiza utt. Lieki teikt, ka no pakalpojuma atteicos.

Kopumā pazaudēti 2.5 mēneši laika un jāsāk viss no jauna, citā salonā.

Abas stāstā minētās dizaineres - Linda un Evija.

22.04.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы