www.sudzibas.lv RD Electronics Krāpšana, slikts serviss

Rd Electronics - Krāpšana, slikts serviss

2022. gada februārī iegādājos datoru. Konsultants ieteica pieslēgt pagarināto garantiju, to arī izdarīju. Pagarinātajā garantijā ietilpst arī tā apkope (putekļu tīrīšana utt.). Dodoties ceļojumā izlēmu, ka datoru nodošu apkopei. To Jēkabpils RD Electronics nodevu 17.augustā (teica, ka 3-5 nedēļas). Pagāja mēnesis, tomēr no datora ne ziņas, ne miņas. Tad jau zvanīju klientu apkalpošanas centram, tomēr telefona klausule netika celta. Pagaidīju vēl nedēļu, tad devos uz veikalu, lai noskaidrotu informāciju. Veikala darbinieki teica, ka dators joprojām ir pie apkopes uzņēmuma. Pagāja vēl nedēļa. Man piezvanīja klientu apkalpošanas speciāliste, kura pateica, ka dators ir pazudis. Man jāizvēlas cits dators, tomēr nepiekritu, jo vēlējos saņemt savu. Pagāja vēl 1,5 nedēļas datora meklējumos, līdz pateica, ka pēc nedēļas saņemsim savu datoru. Dators tika piegādāts tajā pašā dienā, toties par to nepaziņoja. Šodien aizbraucām uz RD Electronics Jēkabpilī un tur tas bija. Tomēr atverot noskaidrojām, ka datoram NAV VEIKTA NEKĀDA APKOPE. Dators vēl putekļaināks nekā bija, parādījušies kaut kādi lipīgi traipi. Ja datoram netika veikta apkope, kur tas atradās divus mēnešus?

18.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 23.10.2023

Labdien, cienījamais klient! Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt pieņemšanas nodošanas akta numuru.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 27.02.2024

Labdien, Cienījamais sūdzības autor!
Esam snieguši Jums situācijas skaidrojumu un veicām visas nepieciešamās darības, lai atrisinātu radušos situāciju. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Tā kā situācija tika atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !

ar cieņu, RD Electronics

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 05.03.2024

Labdien, sūdzības autor!
Atkārtoti lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics

_

Комментарии (1)

S Spuris 18.10.2023

Visticamāk,ka pabijis garantijas centrā Mūkusalas ielā ,Rīgā,kur nokļūst visas iekārtas kurām ir garantija. Sen atpakaļ arī tur iegrābos nododot datoru remontā,sanēmu vel sliktākā stāvoklī pie reizes arī ar ieplēstu datora somu.Mazliet vēlāk uzzināju,ka tur jā labo protams un veic servisu taču mēdz izņemt labas detaļas no iekārtam un ieliktas senas,sliktākā stāvoklī. Cīņa ar viņiem ne pie kā nenoveda.Viņu menedžeris tad Jānis šķiet vārdā atklāti ņirgajas,ka neko jau nevaru pierādīt. Ir bijušas citas kļūmes ar citu datoru tacu to jau nenesu uz garantiju tacu labāk jau ie samaksāt pie meistairiem ,par kuriem labas atsauksmes nevis atkal atdot datoru uz salaušanu tajā servisa centrā.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы