Optimus Mēbeles - Bojājums

Iegādājāmies dīvānu 2022. Gada decembrī. Kāds dīvāns tika piegādāts konstatējām jau defektu (saplēsta eko āda, bet domājām ka ar šo defektu gan jau sadzīvosim) . Apstākļi bija tādi, ka dīvānu sākām lietot tikai pirms mēneša un konstatējām, ka ir saplēsta nevis tikai eco āda, bet pilnīgi visa galvenā konstrukcija. Tika nosūtīti visi pierādījumi uz to, ka defekts jau tika konstatēts piegādes dienā, bet uz to atbild - kādēļ nereaģējāt ātrāk.
Šeit mēs negribējām liekas klapatas, bet protams, kad atvērām pārsegu atklājām, ka situācija ir krietni nopietnāka. Uzrakstot iesniegumu ar pretenziju saņēmām atbildi, ka esam pārkāpuši lietošanas instrukcijas noteikumus, jo uz mēbeles nedrīkst kāpt, lēkāt, gāzties, izmantot sportam. (rakstot šo visu pašiem nenāca smiekli?) .
Noteikti turpmāk vairs neiegādāsimies šeit mēbeles, jo pretīmnākšana šeit vispār nekad nav bijusi.
Nav pirmā reize kad šeit pērkam mēbeles, bet noteikti, ka pēdējā.
Noteikti nepatīkamākā reize, kad iztērējam 700eiro par kaut kādu lupatu.

Es apbrīnoju Madonas optimus mēbeļu konstultantu attieksmi. Uzskatu, ka tur visu kolektīvu vajadzētu nomainīt, jo tur attieksme ir zem katras kritikas. Nākamreiz noteikti ierakstīsim sarunu ar šiem daiļrunātājiem.

07.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы