www.sudzibas.lv MAXIMA Slikta apkalpošana

РешеноMaxima - Slikta apkalpošana

Visam ir savs mērs, bet ne šim!!! Ir piektdienas vakars. Ar draugu un mazo meitiņu nolemjam aizbraukt uz lielo Maximu, jo tur ir plašāks piedāvājums, un pie reizes meitiņai nopirkt auglīti, kas bija beidzies, ko no rīta viņa mēdz ēst, kad neviens veikaliņš vel nav vaļā. Veikals strādā līdz plkst. 22.00. Iegājām 21.50. Sapratu, ja vēlamies ar draugu vakarā mierīgi pasēdēt pie vīna glazēs, ka jānopērk viņš vispirms. Tad nu paņemu vīna pudeli un aizskreju pie kases nopirkt viņu un ieskreju atpakaļ 21.55 pie drauga un meitiņas, kuri tobrīd meklēja produktus mājai. Visu atrodam un ejam pie kases, viena smaidot saka (tā pie kuras pirku vīnu) ejat uz informācijas centru. Labi, kā tādi "muļķi"ejam, bet tad mums pasaka, ka kase ir noslēgta par vēlu, ka plkst. Ir 22.04!!! Kas tas par murgu? Pasaka un viss mēs vienkārši stāvam un mūs ignorē, jo viņas dara savas lietas. Pēc brīža mēs iesākam sarunu un sākam: mēs veikala ienācam 21.50 un jums ir jāapkalpo līdz pēdējām klientam vai ari bija jānāk paskatīties vai kads nav veikala (kaut gan pie tas, kuras pirku vīnu, viņa redzēja, ka ieskrienu atpakaļ) , viņa pasaka - bet mēs jūs neredzējām.. Kas tā pa rīcību? Jūs neskatāties uz to, kas ienāk un kas nē, bet slēdzat kasi nost, plusā no apsarga vispār nekādas minas nebija. Tik pēc tam, kad izgājām neapmierināti ara līdz mašīnai redzēju kā apsargs aizslēdz durvis.. Kur pie velna bija viņš kad bija plkst 22: 00??? Un kā pa 4 min var noslēgt kasi, nepaskatoties vai veikals ir tuks??? Es to tā neatstāšu. Ņemšu ka piemēru. Man groza bija auglis, ko meitiņai kā iegājis režīms dodu ik rītu. Labi, bez ta iztikām nekas. Bet ja man būtu bijis mazajam maisījums, kurs mājas beidzies, un ja meita neko citu nēstu kā to, tad man bērns būtu jātur badā līdz rītam??? Kas pa darbiniekiem strādā pie jums? Tas ka ir piektdiena, nedēļas beigas, atļauj rīkoties šādi? Es zinu kā notiek maiņas beigas, jo pati esmu strādājusi, ja cilveks ir ienācis pirms darba laika beigām ir jāpagaida vismaz vienai pārdevējai, lai viņu apkalpotu, nevis visas noslēdz kases. Gribu, lai obligāti šo lietu izskata. Rit došos pie vadības un runāšu. !!!

Жалоба успешно разрешена pelmenis91 24.01.2017

Vadītāja kļūdu saskatīja darbinieku rīcībā, un atvainojas. Pasakot paldies, ka to pastastīju, lai novērstu vel kādreiz šādu situāciju.

P

Комментарии (30)

veesaa007 26.01.2017

Pēdējā laika smieklīgākā sūdzība.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы