www.sudzibas.lv Mārcis Jencitis Mārcis Jencītis

Mārcis Jencitis - Mārcis Jencītis

īmīgi, ka uz luterāņu mācītāja Valtera Ozoliņa retorisku jautājumu, kāpēc tad brīnumdaris nedodas glābt cilvēkus Rīgā, Onkoloģijas centrā, M. Jencītis «Neatkarīgajai» skaidru atbildi nesniedz. It kā auditorija esot par mazu. Ķirurgs onkologs Viesturs Krūmiņš apstiprina, ka zem viņa un kolēģu skalpeļa sistemātiski guļas cilvēki, kas sākotnēji cerējuši uz dažādu šarlatānu — vārdotāju, pūšļotāju, sludinātāju — palīdzību. Onkoloģijas centrā aplūkot savas darbošanās sekas viņi gan nenākot un arī brīnumus tur nedāļājot. Ārsts piebilst, ka godprātīgi dziednieki ar smagām slimībām neriskējot cīnīties. To apstiprina arī Latvijas Tautas dziednieku asociācijas vadītājs Oļegs Medvedjevs. Taču esot arī gana daudz viltvāržu, kas, spekulējot ar tādiem vārdiem kā «spējas», «Dievs», «brīnums», muļķo cilvēkus. M. Jencītis ir dziednieku vidū pilnīgi nepazīstama persona — viņš nav mēģinājis nekādā veidā legalizēt savu darbību, un O. Medvedjevs spriež — vai nu viņš ir garīgi nelīdzsvarots, vai arī šis viņam ir biznesa projekts. Teorētiski še runa var būt par abām iespējām. M. Jencītis savos sprediķos piesauc savu personīgo pieredzi un atklāti stāsta, ka ilgus gadus lielos apjomos lietojis spēcīgas narkotiskas vielas — un nav pārtraucis to darīt pat cietumā, kur vairākos termiņos pavadījis nepilnus septiņus gadus. Narkologs Kārlis Einis skaidro, ka ilgstoša narkotiku lietošana izraisot neatgriezenisku personības degradāciju, arī psihozes, halucinācijas un murgainas idejas.

K

Комментарии (161)

P pilsētniece 18.10.2013

SEKTAS PAZĪMES !

1. Kontrole ! sektā ir KONTROLE . tiek kontrolēta tajā esošo dzīve, lēmumi. manipulācijas.

2. cilvēka individualitātes zaudēšana . t.i. visi domā vienādi- kā sektas līderis. visos jautājumos. arī rīcībā, uzvedībā !

3. sektās ļoti vajag tavu naudu ! katrā sanāksmē runā par došanu un ziedošanu. lai jūs neturaties pie savas naudas, santīmiem.
neesat egoistiski.

4.sektas līdera apgalvojumi un stāstītais ir neapstrīdaMA patiesība- neviens pat neuzdrošinās tam iebilst ! Vai pārbauddīt vai tas saskan ar Bībeli.

5. līdera persōnības kults ! ja klausi līderim tas nozīmē klausi " dievam "

6.psiholoģiska apstrāde. garīga pārdzīvojuma simulēšana balstoties uz emocijā. jūtām. apdullinoši skaļa mūzika.

L Lepnā Lavīze 18.10.2013

Pilsētniece, piekrītu Tev. Tepat tekstos: 1) Jencīša sektanti uzskata, ka ir tiesīgi otram norādīt, kas ir jādara, ka jāiet, jāklausās un jāskatās tie murgi, 2) individualitāte jau sen zudusi, pat argumentācija visiem sektantiem līdzīga; 3) nauda, atsaucoties uz Sv. Rakstiem, pēc principa: ziedo Jencītim - ziedo Dievam, un kā tu vari Dievu apzagt? 4) bez komentāriem, 5) Jencītim tiek piedēvētas Dieva funkcijas (ārstēt) un opcijas; 6) psiholoģiskā apstrāde - teksti: cik pie mums labi, bet pirms mums - slikti, ar piemēriem (opozīcija, , balts - melns". It kā cilvēkam pirms sektas obligāti jābūt atstumtam, slimam, nelaimīgam, bez draugiem, nespējīgam pašam atrisināt savas ģimenes attiecības.

P parsla :) 23.10.2013

Iveta, jūs varat iet uz tādu draudzi, uz kādu vēlaties, bet nav pareizi, ka vārdiski aizskarat un apvainojat cilvēkus, kurus nepazīstat! Šeit ir ievietotas pietiekami daudz liecību, kur cilvēku dzīves patiesi ir mainījušās un turpina mainīties! :)
Dievs ir labs, un mums ir jābūt priecīgiem, ka cilvēki kļūst dziedināti savā dvēselē, emocijās, arī fiziski :) Mīli savu tuvāko, kā sevi pašu!:
"Bet Jēzus tam sacīja: "Tev būs Dievu, savu Kungu, mīlēt no visas sirds un no visas dvēseles, un no visa sava prāta. Šis ir augstākais un pirmais bauslis. Otrs tam līdzīgs ir: tev būs savu tuvāku mīlēt kā sevi pašu. Šinīs abos baušļos ir saņemta kopā visa bauslība un pravieši." (Mateja 22:37-40)

Vēl kāda lieliska liecība:

~Dieva mīlestībā esmu brīva no atstumtības.~

Sigita ir jauna meitene, kas mācās skolā un jau apmēram gadu apmeklē draudzi „Kristus Pasaulei”. Viņa mīl Dievu, kas ir izmainījis viņas dzīvi, atbrīvojis Sigitu no mazvērtības un dzīves bezjēdzības. Tādēļ viņa dalās savā dzīves stāstā par to, kā iepazina Dievu un Viņu mīlestību.

„Mana bērnība nebija viegla. Lielas sāpes manā dzīvē ienesa vecāku strīdi. Kad tētis pameta ģimeni, arī mammas attieksme pret mani izmainījās. Viņa bieži vien jutās sarūgtināta un nelaimīga, tāpēc šīs sāpes izgāza pār mani. Tā vietā, lai izrādītu mīlestību, viņa bieži teica, ka labāk būtu gribējusi dēlu, nevis mani. Jutos nepieņemta un nemīlēta, tādēļ bērnu dārzā man nebija draugu un pēc tam arī skolā biju atstumta un klasesbiedru apsmieta. Tas viss radīja manā sirdī tukšumu un bezjēdzību, ko vēlāk mēģināju aizpildīt ar ballītēm un alkohola lietošanu. Tas gan nekādi nepalīdzēja justies labāk. Es mēdzu apskaust cilvēkus, kam klājās labāk nekā man. Man nepatika lietas, kas citiem cilvēkiem spēja sagādāt prieku, es ģērbos melnās drēbēs, aizrāvos ar smagu un depresīvu mūziku un grāmatām un daudz dzīvoju grāmatu fantāziju pasaulē, nevis realitātē, tomēr nekas nespēja dot manai dzīvei patiesu prieku. Man nepatika runāt ar cilvēkiem, jo vienmēr likās, ka tas, ko pasaku, ir nevietā un rada par mani sliktu iespaidu. Jutos mazvērtīga. Domāju, ka pašnāvība būtu pēdējais, ko es darītu, taču ar laiku sāku ticēt, ka tā ir vienīgā iespēja aizbēgt no šīs pasaules, ” tā par savu iepriekšējo dzīvi stāsta Sigita.

Bērnībā mamma Sigitu bija vedusi uz draudzi, viņa bija mācījusies arī svētdienas skolā. Tāpēc, problēmu nospiesta, Sigita sāka domāt par draudzes apmeklēšanu, jo atcerējās, ka bērnībā tā bija vienīgā vieta, kur viņa jutusies pieņemta un bija ieguvusi draugus. Tā meitene kopā ar kādu savu draudzeni devās uz vietējo draudzi. Šeit viņa beidzot sajuta īstu – Dieva mīlestību un ieguva sirdī mieru, tādēļ ar laiku ballīšu apmeklēšana un alkohola lietošana vairs nebija aktuālas.

Kad rudenī Sigita sāka mācīties Rīgā, viņai bija cieša apņemšanās nepamest Dievu un Bībeles lasīšanu, tāpēc viņa sāka domāt par draudzes atrašanu Rīgā. Kāda klasesbiedrene, uzzinājusi par Sigitas vēlmi, uzaicināja viņu uz draudzes „Kristus Pasaulei” mājas grupu. Ilgi nedomājot, Sigita piekrita aiziet. Mājas grupā viņu pārsteidza tas, cik ļoti visas meitenes dega par Dievu, bija laipnas, ieinteresētas un draudzīgas. Šādas mīlestības uzrunāta, Sigita atnāca arī uz dievkalpojumu. No tā laika viņa ir pastāvīga draudzes un mājas grupas dalībniece.

„Jau pēc pirmā dievkalpojuma manī atjaunojās degsme lūgt un lasīt Bībeli. Tagad man jau ir par maz ar ikdienā vienu pavadīto stundu, lūdzot un lasot, jo vēlos vēl dziļāk iepazīt Dievu. Caur attiecībām ar mājas grupas vadītāju, kas par mani rūpējas, un regulāru Bībeles lasīšanu un lūgšanu ir aizgājusi dzīves bezjēdzība, tukšums un skaudība, kas senāk mani mocīja. Ja iepriekš es mēdzu pārspīlēt savas problēmas, redzēt visu tikai „melnās krāsās” un domāt par pašnāvību, tad tagad uz visu skatos pozitīvi. Es vairs nedzīvoju fantāziju pasaulē, jo mana ikdiena ir piepildīta un interesanta – es redzu pārmaiņas, ko Dievs ir paveicis manā dzīvē. Iepriekš es domāju, ka man nekad nebūs patiesu draugu, taču tagad man to ir tik daudz, ka ar kopā pavadīto laiku bieži vien nepietiek. Zinu, ka pat tad, ja cilvēki mani atstums, Dievs mani nav atstūmis, jo Viņš mīl mani. Jūtos aprūpēta, jo redzu, kā mājas grupas vadītāja par mani rūpējas. Arī mazvērtība ir pazudusi. Iepriekš es domāju, ka esmu neglīta un visās bildēs slikti izskatos, taču tagad redzu sevi ar Dieva acīm un zinu, ka Viņš mani ir radījis skaistu. Esmu arī sākusi ģērbties spilgtās drēbēs, ” tā ar aizrautību par pārmaiņām savā dzīvē kopš draudzes apmeklēšanas stāsta Sigita.

„Iesaku ikvienam, kas jūtas vientuļš, nelaimīgs, atstumts un sāpināts, meklēt Dievu un apmeklēt draudzi „Kristus Pasaulei”, jo šeit tiešām mājo Dieva mīlestība!” iesaka Sigita. ~

L Lepnā Lavīze 23.10.2013

Pārsla, es jau tev teicu: es uz apšaubāmām, , draudzēm" nestaigāju un neiešu, lai ko te kāds, , liecinātu!" Tādas, , liecības" var sadrukāt desmitiem, bet shēma ir viena: līdz Jencītim man bija ļoti slikti, bet tagad ir ļoti labi. Jūs speciāli nolasāt visādus, , nelaimes putnus", lai padarītu viņus vēl nelaimīgākus, tikai citā veidā - atraujot no tuviem cilvēkiem, ģimenes, normālas dzīves. Kāpēc neraksti par ēnas pusi - noslauktām naudām, cilvēkiem, kas sektas dēļ iedzīti nabadzībā, palikuši bez dzīvokļiem, bērniem nabadzībā, kas neko nevar iesākt, jo māte visu ģimenes naudu nes uz sektu? Valmierā ir augsts bezdarba līmenis, strādājošiem nav lielas algas, bet Jencītis ir bagāts, padomājiet, par kādu naudu! Ja nav kur naudu likt - atdodiet saviem bērniem, vecākiem, kaut palīdzat kaimiņam, kam bērni trūkumā, kādam slimam bērnam noziedojiet, Dievam būs daudz patīkamāks darbs - palīdzība savam tuvākajam.

P parsla :) 23.10.2013

Atļausos Jūs izlabot - cilvēku dzīves mainījās tad, kad viņi iepazina Dievu, sāka regulāri lasīt Bībeli, lūgt Dievu un dzīvot svētu dzīvi. Dievs viņus izmainīja! :))
Tāpēc, ka ir tā, ka rakstīju - dzīves mainās! Cilvēki, kuri iet uz draudzi paši pieņem lēmumus! Naudu "nenoslauc" - es esmu kļuvusi tieši turīgāka, patstāvīgāka, un tāda neesmu vienīgā šajā draudzē. Bez jumta virs galvas un nabadzībā iedzītu - nevienu nezinu! Cilvēki kļūst svētīti turoties pie Trīsvienīgā Dieva un iepazīstot Viņu. :)

L Lepnā Lavīze 23.10.2013

Nē, nu ka dzīves mainās, nestrīdos! Tikai -uz kuru pusi, ja sektanti kļūst paštaisni, agresīvi pret citādi domājošiem, naidīgi pret ģimenim ierobežoti visā, iespējams, arī daži kļūst turīgāki - Jencītim tuvu stāvošie. Un kāpēc domā, ka tava dzīve ir svēta? Ko dari, Pārsla, ja nav noslēpums?

P parsla :) 23.10.2013

Nezinu par kuriem sektantiem runājat - personīgi nevienu nepazīstu. :)
Laikam tomēr neticat pozitīvām izmaiņām :( Visu laiku mēģinat uzsvērt to, kā patiesībā nav, jo "Kristus Pasaulei" ir evaņģēlisko kristiešu draudze :) Daudzē ir atvērti cilvēki, un mēs priecājamies par visiem, kuri vēlas iepazīt Dievu, jo Viņš ir vienīgais ceļš, patiesība un dzīvība :)

Par savu dzīvi runājot, mēs esam tikai cilvēki un ideāli nebūsim nekad :( Es katru dienu cenšos dzīvot svētu dzīvi :) Tas, ka kristieši tic Dievam, lasa Bībeli, lūdz Dievu, apmeklē dievkalpojumus, nenozīmē, ka viņiem nav cīņu, nav lietas, ar kurām vēl jātiek galā, jo, kā jau minēju - cilvēks nav ideāls, tāds ir tikai Dievs. Bet es cenšos dzīvot Viņā gribā un zinu, ka spēku uzvarēt problēmās, mainīties raksturā man dod tas, ka ikdienas lasu Bībeli, lūdzu Dievu - cenšos Viņu iepazīt un esmu dzīvā draudzē :)
Es ļoti mīlu Dievu un pateicos Viņam, ka Viņš ir izmainījis manu dzīvi :)
Nav noslēpums - strādāju! :))

M Modžus 16.12.2016

Tev Lepnā Lavīze uzdeva jautājumu ar ko nodarbojies,kāds ir Tavs maizes darbs?Pie reizes kāds ir maizes darbs jūsu garīgajam skolotājam,ar ko viņš pelna iztiku?

D dainis116 24.10.2013

Mani kontrolē Dieva Gars, un Dieva draudze ir Kristus miesa un Dievs runā uz savu draudzi caur mācītāju. Dievs ir kārtības Dievs un tāpēc katrai draudzei ir sava kārtība un noteikumi (tā pat kā tas ir valstī) Bet šeit ir Dieva Valstība virs zemes - tā ir Kristus miesa - draudze. Un esot šajā draudzē un paklausot mācītājam (protams mēs paši Bībeli lasām katru dienu un zinām pamatus un ja mācītājs liek piemēram zagt, mēs to nedarīsim) mēs paklausot esam Dieva gribā un mūsu dzīve mainās. Mana dzīve ir mainījusies uz labo pusi. Ja skatās kā bija bez Dieva un kā tagad ir tā ir kā diena pret nakti. Es biju slims ar C-hepatītu, Artrītu un Astmu, mana ģimene bija izirusi un es cietu no daudzām atkarībām un finansiāli es biju lielos parādos, bet tagad esmu vesels, dziedināts, atbrīvots un man ir jauna ģimene sieva ar diviem bērniem un neesmu neko nevienam parādā - man nav kredītu. Dzīvoju Rīgas centrā.
Kā atšķirt, kur darbojas Dieva Gars un kur nē? Kur ir Dieva vadība caur draudzes līderiem, bet kur – velna kontrole caur cilvēkiem? Dieva Gars darbojas, lai tevi celtu, bet velna gars, lai iznīcinātu! Tāpat var zināt vai šī ir draudze no velna vai no Dieva. Šeit dzīves mainās uz labo pusi! :)

L lovelysun 31.10.2013

Iveta, Jūs vislaik vēlaties kaut ko sliktu pateikt, bet patiesība ir tāda, ka Jūs pilnīgi gandrīz neko nezināt ne par šo draudzi, ne mācītāju, kur nu vēl par draudzes cilvēkiem. Šajā draudzē cilvēki kļūst nevis apkrāpti, izputināti un nabagi, bet tieši otrādi-tiem, kam nekā nebija, pat ne darba, kuri kā pieauguši cilvēki dzīvoja finansiālā atkarībā no saviem tuviniekiem, tagad paši labi pelna, viņiem ir pat savi biznesi un var svētīt arī citus, tai skaitā arī savai ģimenei palīdzēt. Par to ir daudz dažādas liecības draudzes mājaslapā, piemēram, šī par Ievu:

Esmu kļuvusi finansiāli patstāvīga

Vēl pirms diviem gadiem Ieva bija nomākta meitene bez mērķiem un nākotnes plāniem. Kaut arī viņai bija augstākā izglītība, bakalaura grāds vēsturē un specialitāte interjera dizaina jomā, dzīvē viņa ar šīm zināšanām vērā ņemamus ienākumus iegūt nevarēja. Ieva strādāja gadījuma darbus, par sevi gādāt viņa nespēja un tāpēc nācās dzīvot pie vecākiem. Dažkārt mamma Ievai ieteica saņemt sevi rokās, taču viņa tā arī nespēja noticēt saviem spēkiem.

Bet tad Ieva sāka regulāri apmeklēt draudzes „Kristus Pasaulei” pasākumus, arvien vairāk iesaistījās dažādās kalpošanās un kļuva par uzticamu draudzes dalībnieci. Pamazām Dievs izmainīja viņas domāšanu un vairoja viņas pašapziņu. Šajā laikā no depresīvas jaunietes, kas dzīvoja pie vecākiem, neredzēja nekam jēgu un pati nespēja rūpēties par sevi, Dievs viņu ir darījis par veiksmīgu mūzikas skolotāju ar plašu klientu loku. Ieva ir apmierināta ar savu profesiju un ir pilnīgi nodrošināta it visā.

turpinājumu var lasīt: http://www.marcisjencitis.lv/zinas/draudzes-zinas/esmukluvusifinansialipatstaviga

E Elsa Neri 28.05.2017

Jā, tikai tā pati Ieva arī sāka ar savu ģimeni darīt briesmu lietas. Noveda savus vecākus līdz depresijai, jo publiski apmeloja viņas fiziskā izmantošanā, sevis pašas miesīgās māsas draugu, kurš ir fantastisks cilvēks un ļoti daudz viņas māsas labā dzīvē izdarījis, Ieva vienkārši bezkaunīgi paprasīja aizvākties, jo neviens ģimenē viņu negribot (arī klaji meli, jo visa ģimene viņu ļoti mīl un ciena), viņa pati savai vecmāmiņai uzrakstīja vēstuli, kurā viņa nežēlīgos vārdos viņai uzrakstīja, ka viņa ir pelnījusi visu slikto, kas viņas dzīvē noticis. Un šie visi tikai tādi ziediņi.

Ieva jau ir ieslīgusi tik dziļi tajā visā, ka pusi no sava drausmīgā dzīvesstāsta viņa ir izdomājusi no zila gaisa, lai tikai izskatītos, ka pirms sektas viņas dzīve bija drausmīga, melna un nožēlojama, lai gan patiesībā, viņas dzīvē viss bija vairāk nekā kārtībā, vienkārši pienāca brīdis, kad nācās sastapties ar skarbo realitāti- ka ne visi uzskatīja, ka viņa ir princese, gadījās, ka vienaudži mazliet aplauza ragus. Tas meitenei neiepatikās.
Bet patiesībā, mīļie draugi, viņas vecāki rāvās melnās miesās, lai viņai visu nodrošinātu, naudas viņai nekad nebija trūcis, viņai tika nodrošināts viss, ko vien viņai sagribējās. Māte trīs darbos rāvās, lai tikai visas Ievas kaprīzes izpildītu. Tieši citi bija tie, kas cieta no viņas indīgās mēles bērnībā un pusaudža gados. Pajautājiet viņas bijušajiem klasesbiedriem, visi kā viens pateiks, ka Ievai bija ļoti skarba mēle un viņa viegli varēja cilvēkam iespļaut sejā pamatīgu indes devu.

Tā kā šeit ir stāsts par cilvēciņu, kurš uzauga ar domu, ka ir perfekts un nevainojams, bet vēlāk, kad izrādījās, ka ne visi tā domā, viņa vienkārši iekrita izdomātā depresijā (kaut ko izdomātu var arī ar izdomu pēc tam izārstēt) un atrada vietu, kur atkal viņu uzskatīja par princesi zemes virsū. Bet bija taču jātur līdzi citiem, kas stāstīja briesmu stāstus par savu pagātni, tāpēc bija arī jāizomā kāds labs stāsts. Rakstīt viņai vienmēr padevies, sacerējumi arī, reiz viņa pat grāmatu sarakstīja. Tāpēc ar izdomu viņai problēmu nav.
Es tikai jums saku kā cilvēks, kurš ir labu laiciņu piedalījies Ievas dzīvē - lielākā daļa viņas briesmu stāstu par pagātni ir pasakas :)

E Elsa Neri 29.05.2017

Un starp citu - Ieva pirms tam nebija neatkarīga finansiāli nevis tāpēc, ka nevarēja atrast darbu, bet gan tāpēc, ka nemaz to nemeklēja. Kamēr studēja vēsturi, vecāki necentās viņai likt šķēršļus, tik vien kā pajautāja kādas pēc tam būs darba iespējas, uz ko Ieva lepni atcirta, ka viņa i nedomā strādāt, viņa vēsturi studējot vienkārši tāpēc, ka patīkot. Tas, par ko rakstīts, ka strādājusi gadījuma darbus arī ir pilnīgas muļķības.
Vienbrīd pieteicās praksē padarboties vienā interjera dizaina kompānijā. Bet tur meitenei neiepatikās, jo tur priekšnieki un kolēģi atļāvās (ak vai!) izteikt aizrādījumus par pieļautām kļūdām un norādīja uz to, ka meitenei vēl ir ļoti daudz jāmācās. Tā arī viņa tur vairs neatgriezās.

Nu šis tik viens tāds piemērs, bet kopsavilkums ir tāds, ka Ievai veiksmīgi ir izdevies pagriezt visu pilnīgi pretēji tam, kā tas patiesībā bija. Patiesībā viņai bija visas iespējas izstudēt ko noderīgu (vai arī strādāt sevis izstudētajā profesijā, vismaz vienā no abām), vienkārši nebija jau nepieciešamības piepūlēties - viens vai otrs vecāks ar dzīvesvietu nodrošināja, ar finansēm nodrošināja, kāpēc gan mēģināt ko darīt lietas labā, ja dzīves apstākļi nespiež?

Lai jau meitenei labi klājas, vēlu visu to labāko, bet vienīgais, ko viņai nebija un nav tiesību darīt ir - iejaukties citu cilvēku dzīvēs ar savu ticību. Katra paša izvēle, kā dzīvot savējo. Bet tas, ko viņa izdarīja ar savu ģimeni bija un ir pilnīgi nepieļaujami. Viņa sāpināja pilnīgi visus, kurus varēja sāpināt, attaisnojot sevi ar to, ka viņa to dara Dieva vārdā, tāpēc viņai ir tiesības to darīt. Arī teroristi-pašnāvnieki uzspridzinās cilvēku pūlī Dieva vārdā. Tas nebūt nenozīmē, ka tas ir pareizi.

Ieva iet pretrunā ar visu to, kādam būtu jābūt kristietim. Nešaubos, ka vēl liela daļa šī grupējuma dalībnieku, diemžēl, ir no tādas pašas kategorijas.

Secinājums - dzīvojiet kā gribiet, bet lieciet citiem mieru.

L lovelysun 31.10.2013

Tāpat nepatiesība ir tas, ko Iveta saka par attiecībām ar tuviniekiem, jo patiesība ir tāda, ka bieži vien neticīgiem cilvēkiem ir sliktas attiecības pat ar saviem tuvākajiem radiniekiem, ir nepiedošana, naids...Strīdi dažādi mantas dēļ un pāridarījumu dēļ. Tā bija arī Evitai, bet šī draudze, mācītāja kalpošana pilnībā izmainīja viņas dzīvi:

Evita stāsta: "Vēlāk, jau esot mūsu draudzē „Kristus Pasaulei”, aizbraucu uz trīs dienu lūgšanu nometni jeb inkaunteru. Tur es pirmo reizi dzirdēju par ļaunumu, atstumtību un nepiedošanu. Sapratu, ka arī manī ļoti dziļi ir nepiedošana pret tēti. Šajā pasākumā Dievs man parādīja, cik ļoti mans tētis pats ir cietis bērnībā. Arī viņš nebija mīlēts un tāpēc nemācēja pats parādīt mīlestību citiem. Tad es pieņēmu lēmumu, ka piedošu savam tētim. Kalpotāji par mani aizlūdza, un manī ienāca ļoti liela brīvības sajūta. Ļaunums, atstumtība un nepiedošana pret tēti no tās dienas bija prom.

Ļoti vēlējos ar tēti izrunāties. Sirdī bija radusies liela mīlestības sajūta, kāda pirms tam man nebija. Kad es ar viņu satikos, lūdzu viņam piedošanu par visu, ko esmu par viņu sliktu teikusi un sāpinājusi. Šī saruna bija ļoti auglīga. Arī tētis lūdza man piedošanu. Mēs abi raudājām, apkampāmies un samīļojām viens otru pa īstam.

Pēc nākamā inkauntera uzrakstīju tētim vēstuli, cik ļoti es viņu mīlu. Pēc neilga laika iezvanījās telefons. „Arī es, meitiņ, tevi ļoti mīlu!” – tētis teica klausulē. Tas bija pavērsiens mūsu attiecībās. Nu jau būs trīs gadi, kopš mums ir pilnīgi dziedinātas attiecības. "

Pilnu liecību var izlasīt šeit: http://www.draugiem.lv/kristuspasaulei/news/?p=10357914

L Lepnā Lavīze 31.10.2013

Tikai nevajag, ja? Es varu minēt daudzas ģimenes - 10, 20, cik vajag - kam normālas attiecības un kas tāpēc neskraida pa sektām. Un varu nosaukt te 10 piemērus, kad cilvēku attiecības izjauca sektas, tieši sektas, nevis katoļu vai pareizticīgo baznīca. Un jūsu Jencītis ir āksts, amerikāņu pakaļlēcējs, pat vārdam, , inkaunters" latvisku tulkojumu nevar atrast. Un kāpēc jūs drukājat vienas un tās pašas, , liecības"? Kāpēc neviens vīrietis, , neliecina", tikai sievietes?

G glaura 10.01.2014

IVETA vai Dainis Jūsuprāt nav vīrieši vārds? Palasiet rūpīgāk komentārus, jūs tikai cepaties par vienu un to pašu un visu laiku aizstāvat savu viedokli ar vārdu "sekta".

Mācītājs Mārcis Jencītis ir Dieva, visuvarenā Radītāja iecelts kalpot cilvēkiem un nest Dieva vārdu Latvijā. Es Jums no sirds mīlestībā iesaku neaprunāt šo Dieva vīru un neteikt tik daudz slikta par viņu, jo Dievs savējos aizstāv. Jūsu dzīve var pazaudēt jebkādu Dieva svētību, ja tā neapdomīgi runāsiet pret Dieva kalpu.

M Modžus 16.12.2016

"Mācītājs Mārcis Jencītis ir Dieva, visuvarenā Radītāja iecelts kalpot cilvēkiem un nest Dieva vārdu' jā un es esmu Harī Krišnas iecelts par ārstu lai jūs dziedinātu un tas nekas ka man trīs klases un koridors,es visus ārstēju ar solidolu un motoreļlu.Diploms,sertifikāts man ir tur augšā.

L Lepnā Lavīze 10.01.2014

Glaura, tie ir draudi? Nu muļķe tu esi... Goda vārds! Tev jau sen Dieva svētība aizgājusi garām, jo prātu Dievs jau atņēmis. Ja būtu ticīga, mīlētu savu tuvāko kā sevi pašu, nevis lādētos. Aizej labāk uz katoļu vai pareizticīgo baznīcu, nolūdzies, ka skraidi kur nevajag, varbūt debesīs tiksi.

ramitupedamine 21.01.2014

Man ir tikai daži jautājumi "Kristus Pasaulei" atbalstītājiem:

1) Kāpēc jūsu draudze uzskata sevi par ekskluzīvu un vienīgo pareizo draudzi Latvijā? Kāpēc tā nav nevienā draudžu apvienībā, kā arī nepiedalās starpdraudžu pasākumos? (piem., ekumeniskajos dievkalpojumos, kur sanāk kopā teju visu oficiālo konfesiju pārstāvji - luterāņi, katoļi, adventisti, baptisti u.c.?)

2) Lielākā daļa jūsu draudzes - cilvēki, kas ir atnākuši no citām draudzēm, un kuri tagad apgalvo, ka "iepriekšējā draudzē bija viss slikti, tā bija nepareizā, "mirusī" draudze, bet tagad beidzot esmu īstajā vietā un cilvēki citās draudzēs vispār nepazīst Dievu un ir liekulīgi!" Vai tad, ļaujot cilvēkiem šādi izteikties, jūs nepārkāpjat baušļus?

3) Kāpēc cilvēkiem, kas ir atnākuši no citām draudzēm, jūs liekat pa jaunam pieņemt ūdens kristības ? (Vai tad tas atkal nepierāda to, ka jūs uzskatāt sevi par vienīgo pareizo draudzi?)

4) Kāpēc jūs aizliedzat saviem bērniem iet uz "pagānu" bērnudārziem, svinēt svētkus, lasīt pasaku grāmatas utml.??

5) Kāpēc jūsu draudzē pastāv aizliegums kontaktēties ar citiem cilvēkiem (vienalga, kristiešiem vai nē), ja tā kontaktēšanās nav ar mērķi atvest to cilvēku uz jūsu draudzi?

6) Kāpēc jums slavēšana notiek tikai smagā roka stilā? Vai jums šķiet, ka Dievam nepatīk mierīga vai klasiskā mūzika? :)

7) Kā jūs domājiet, vai mācītāji mēdz arī kādreiz kļūdīties? (retorisks jautājums :))

Ceru uz adekvātu atbildi, bez piesiešanās manai personai, lāstiem un citiem jūsu iemīļotākiem paņēmieniem.

A AS- 30.01.2014

Jaatzist, ka shie visi stulbie sektanti ir pilnigi nozombeti, jo pat nesaprot, ka ludz t.s. dievu citplanetishu valoda. Diemzel jaatzist jusu Jencitis ir Musulmanis, bet telo kristieti. Vinam ka cilveka hibridam ir jabut musulmanim, jo diemzhel vinsh paklaujas Allaham, gribat jus to vai ne. Vinsh protams var nirgaties par muslimiem, bet pats ir muslims. Izchakaretam pratam var iezombet ari citplanetieshu valodu, kura tiek it ka lugts dievs = t.i. ta saucamas "lugshana meles". Jaatzist uz shis planetas mes cilveki neesam vienigas butnes, bet nu kamer cilveks to neapzinaties, tikmer tadi jencishi un co manipules ar cilvekiem un vinu pratu.
Slava Allaham. P.S. musulmani nav nekadi azishu un vel kadu tur dzivnieku izmantotaji. Bet jaatzist tadi Jencishi ir kaitigi cilveces psihei un veselibai!
Neiesaku paklauties shim spekam, jo Allahs vinu sodis to Jenciti jebkura gadijuma. Vinsh jau ari ir Allaha radijums, lai ko vinsh tur jums ari slidunatu. Diemzhel, vinsh paklaujas koranam, jo vinam nav izveles. Ja jus redzetu kada "valoda" jusu t.s. macitajs lasa bibeli un kas ir ta valoda, kura jus tur visi ludzat Dievu meles. Novelu lai visiem sis sektas cilveces dalibniekiem Allahs atklaj sevi un atklaj ari to, kas ir sis t.s. Marcis Jencitis - Allahs par vinu!
http://www.youtube.com/watch?v=3W18Pk93zlI = lekcija visiem nozombetajiem.

I Ingii 25.02.2014

Atbilde ramitupedamine:

1) Evaņģēliski kristīgajām draudzēm nav savas apvienības, tāpēc arī Kristus Pasaulei nav. Mācītājs tiek aicināts Lūgšanu brokastīs, kur piedalās lielāko draudžu mācītāji.

2) Ja es esmu bijusi draudzē, kur pēc dievkalpojuma nopērk pudeli alkahola un uzskata to par normu, tad par ko ir runa? JA cilvēki nekad neatver Bībeli un zina no Bībeles tikai to, ko mācītājs no kanceles pasaka, tad tiešām cilvēks nevar iepazīt Dievu.

3) Bībelē ir teikts - ūdens pagremde. Ja cilvēks ir bijis kristīts citā draudzē ar ūdens pagremdi - viss kārtībā! :)

4) Ieteiktu noklausīties konferences, sarunas, tikšanās, ko organizē par Juvenālo justīciju un LGBT ietekmi Latvijā un pasaulē, tad arī sapratīsiet. Ja tajā neiedziļinās, viss liekas vislabākajā kartībā, bet velns neguļ. Kristieši guļ!

5) Tāds aizliegums nav! Katrs pats nosaka, kādas ir viņa prioritātes.

6) Dievam patīk dažāda mūzika. Draudze Kristus Pasaulei ņem pa pamatu to, ko saka Bībele - skandiniet Dievam ar dārdošām bungām ... (psalmos)

7) Arī mācītājs ir cilvēks un var kļūdīties. Es uzticos tādam mācītājam, kura dzīvē redzu augļus - izmainītas cilvēku dzīves, sakārtotas dzīves, kur cilvēki saņem sev brīvību no bailēm, atstumtības, nepiedošanas, lāstiem, slimībām, nabadzības ...

G glaura 10.03.2014

Andris Meiers, Aiga Ikere, Kristers Meiers NAV draudzes "Kristus Pasaulei" locekļi. Viņi staigā no vienas draudzes uz citu un sūta informāciju, kam bieži vien nemaz nav sakara ar šo draudzi. Pati esmu viņus izmetusi no saviem draugiem, jo apnika tie spami. Izdariet jūs tāpat un būs jums miers. Iesaku!

G glaura 10.03.2014

Ar nolūgšanos katoļu vai pareizticīgo baznīcā neviens debesīs nav ticis.
Jūs nelasāt Bībeli, ja tā varat domāt par tikšanu debesīs.
Un mani saucat par muļķi, bet mācat, ka jāmīl savs tuvākais. Vai tā nav liekulība ? (varat neatbildēt)

ramitupedamine 20.03.2014

1) Pirms kaut ko apgalvot, atrodiet info, nevis akli ticiet saviem līderiem. :) Latvijā IR evanģēlisko draudžu apvienība - www.lea.lv/lv/. Un ne jau par to ir runa, ka Jūsu draudzei obligāti ir kaut kur jāpievienojas, bet gan par Jūsu nīcinošo attieksmi pret citām draudzēm.

2) Un atkal Jūs, cienītā, nesapratāt jautājumu. Nav jau nekādu iebildumu pret to, ka Jūsu draudzē pārsvarā ir no citām draudzēm atnākušie - cilvēks taču ir brīvs iet tur, kur vēlas! Bet, diemžēl, Jūsu draudzes video un rakstītās liecībās cilvēki ļoti negatīvi izsakās par tām draudzēm, no kurām ir nākuši. Vai arī - vēl labāk - vispār izlaiž tādu faktu, ka pirms atnākt uz "Kristus Pasaulei" 10 gadus ir apmeklējuši kādu citu draudzi. Un apgalvo, ka tikai tagad ir sākusies jaunā dzīve. Un pirms tām kas bija? Tas neskaitās, vai? Pieļauju, ka man nav taisnība, bet nu tiešām, rodas priekšstats, ka Jūs domājiet, ka tikai tos kas apmeklē "Kristus Pasaulei" Dievs vispār laidīs debesīs! Protams, tā tieši Jūs nekur nesakāt, bet rodas tāds iespaids...
Un par jūsu minēto piemēru - manuprāt, nav gudri pēc viena cilvēka spriest par visu draudzi, vai ne tā? Vai Jūs, cienītā, varat droši apgalvot, ka neviens no Jūsu draudzes ikdienā negrēko - tādā, vai citā veidā? Un kāda būtu Jūsu reakcija, ja kāds teiktu, ka redzēja cilvēku no Jūsu draudzes ar alus pudeli rokās, un cigareti zobos? Izliktos, ka nav "jūsējais", vai?
IMHO, kārtējo reizi brīnos, kad kristieši izceļ un pārspīlē to dzeršanu un pīpēšanu (kas tikai nozīmē, ka cilvēkam ir problēmas un ir vajadzīga palīdzība, nevis pazemošana), bet par tādiem grēkiem, kā lepnums un skaudība, diez kāpēc, runā mazāk...

3) Jā, Bībelē ir teikts - ūdens pagremdē. Bet tur nav teikts, ka tas ir jādara otro vai trešo reizi. Ja cilvēks domā, ka viņam katru reizi ir no jauna jāpieņem ūdens kristības, lai Dieva priekšā atjaunotos - tad jau viņš kaut ko nav sapratis par glābšanu, vai ne tā? Es varu minēt konkrēto piemēru par cilvēku, kas tagad ir jūsu draudzē, bet pirms tām ir apmeklējis pat 2 draudzes...un abās ir pieņēmis ūdens kristības. Ar pilno nogremdēšanos, protams. Jautājums ir - vai šis cilvēks tiešām kaut ko nesaprot par glābšanas ideju, vai arī Jūsu draudze liek viņam "pārkristīties"?

4) Nu ticiet man, ne jau jūs vienīgie tagad interesējas un šausminās par juvenīliem un citiem draudiem. Par to runā daudzi kristieši. Bet Jūs tak to nevarat zināt, jo Jums ir liegts klausīties citus mācītājus Latvijā. :) Tāpēc Jūs esat tik pārliecināti savā ekskluzivitātē un pārākumā, jo, pēc jūsu sacītā, visi pārējie kristieši guļ, un Jūs vienīgie tādi malači - neguļat. Ok, tas ir labi, bet ko vēl Jūs darāt? Ko tieši taisāties panākt ar savu bērnu nelaišanu bērnudārzos? Tālāk būs skola un universitāte - vai uz tiem arī nelaidīsiet? Siltumnīcas veida audzināšana ne pie kā laba nenoved, kā mēs zinām..

5) To saka cilvēki no Jūsu draudzes. Bet var jau būt, ka tas attiecās tikai uz līderu komandu... Jebkurā gadījumā - šāds aizliegums liecina par totalitāro sistēmu Jūsu draudzē, un tas jau nu noteikti iet pretrunā ar Bībelisko sapratni par draudzi.

6) Un atkal Jūs pārpratāt jautājumu. :) Es jautāju, vai Jūs domājiet, ka Dievam nepatīk mierīga mūzika? Psalmos ir rakstīts par bungu skandināšanu, bet tur rakstīts arī par citiem slavēšanas veidiem. Iesaku neizraut vārdus no konteksta, bet mēģināt uztvert Dieva Vārdu kā vienu veselumu.

7) Nu šī atbilde pilnīgi nepārsteidz - jo Jūs visi rakstāt vienu un to pašu, vārds vārdā :) Pārfrāzēšu jautājumu - vai Jūsu superīgais mācītājs māk arī atzīt savas kļūdas, un vai viņš kādreiz tā dara? Vai arī Jūs tiešām domājiet, ka viņš nekad nekļūdās? Un vai tad tas, ka cilvēkam ir labi augļi automātiski nozīmē to, ka viņš nemēdz kļūdīties un grēkot?

Es nemēģinu Jūs novērst no Jūsu ticības savam pārākumam par citiem, Dievs pasarg'! :) Es tikai un vienīgi uzdodu jautājumus. :)

D [email protected] 22.12.2014

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы