www.sudzibas.lv Lonia Metropole Slikta attieksme pret klientu

Lonia Metropole - Slikta attieksme pret klientu

Šodien labā garastāvoklī izlēmu aiziet apskatīties sev jaunas optiskās brilles. Izdomāju ieiet man nezināmā optikas veikalā Lonia Metropole, jo, iespējams, tur ir kvalitatīvi ietvari, kuri man kalpotu ilgi. Salonā bija divas sievietes. Viena pārdevēja, kas laipni sagaidīja un piedāvāja visu aplūkot. Otra bija tante, kas, no sākuma, man nepievērsa uzmanību, jo bija aizņemta runājot pa telefonu.
Skatot ietvarus, es secinu, ka daudzi modeļi ir Skaisti un man tie ļoti patīk. Protams, Cenas nav lētākās, tā kā brilles tiek iegādātas ārzemju izstādēs un vestas uz latviju. Bet, tā kā vēlos iegādāties ietvarus, kas ir gan unikāli, gan labas kvalitātes, naudu netaisījos žēlot.
Pēc pirmās pārdevējas laipnā aicinājuma pielaikot to, kas man patīk, sāku savā nodabā mierīgi laikot sev tīkamos ietvarus. Tad pienāk otrā tante ar neapmierinātu sejas izteiksmi agresīvi paņem manis laikotos modeļus un noliek tos atpakaļ plauktos. Neko sliktu nedomājot, sāku mērīt citas brilles. Protams, ietvarus, kuri man patika es bildēju, lai sūtītu vecākiem un draugiem, jo vēlējos saņemt padomu, kuras brilles izskatās lābāk. Man vienam ir grūti izlemt, kuras man piestāv.
Pēkšņi tante nelaipnā un agresīvā tonī sāka man uzbrukt un teikt:
noliec brilles atpakaļ un neaiztiec citas! Kā tu iedomājies viņas aiztikt! Jāskatās ar acīm nevis ar rokām! Kādēļ tu bez atļaujas bildē brilles un to Cenas? Vecākiem gribi parādīt cenu? Es pati tevi varu nobildēt un ieteikt, kas piestāv.
Es parasti konfliktos spēju atbildēt pretī. Bet ne šoreiz. Šodien man bija pārāk labs garastāvoklis, lai ar kādu strīdētos. Tagad domāju, ka laikam vajadzēja, jo “padomju tantītei”, kas vēlas izskatīties dārgi, nepieciešams nolaisties no debesīm. Ja neprot runāt ar cilvēkiem, tad nevajag traucēt to darīt daudz profesionālākiem cilvēkiem. Kā, piemēram, pārdevējai, kas arī apstulba, jo viņas klientu nelaipni dzen ārā no veikala.
Es saprotu, ka mans stils neatbilst šīs tantītes gaumei. Es biju ģērbies Melnā, caurumainā džemperī un izbalētos, melnos dzinšos, un converse kedās. Galvā bija tommy hilfiger kepons, ko pats biju balinājis un piespraudis dažādus aksesuārus, jo tāds ir mans stils, kurā es jūtos ērti. Vai mūsdienās ir normāli, ka klientus apkalpo pēc izskata?

Pēc šāda notikuma, es uzreiz devos uz salonu!

H

Комментарии (3)

Velvetpopstar 30.04.2024

Veikalā bildēt bez atļaujas nedrīkst.

H hecmatyars 30.04.2024

To var laipni pateikt/atgādināt klientam, bez agresijas un pārmetumiem. Pie tam pārdevēja sākumā neko neteica, ka nedrīkst, viņas klātbūtnē bildēju, kā arī pati vēl piedāvāja paiet malā, lai netrāpītos kadrā. :)

Good Intentions 01.05.2024

Tas jau ir viņu pašu izdomājums drīkst, nedrīkst. Protams, ka jabūt respektam pret vietu kuru tu apmeklē. Jebkurā gadījumā taču nestaigāja apkārt un nefotogrāfeja video kameras, darbinieces, kases aparātu, bet vienkārši sevi un produktu.🤔

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы