РешеноEuroPark Latvia - Krāpšana

Ievietoju automašīnu stāvvietā pēc adreses, Rīga, Skolas iela. Automāts, ar kuru noformē maksāšanas maksu par stāvvietas izmantošanu, nedarbojās - skārienjūtīgais ekrāns bija "uzkāries" - nereaģēja. Zvanīju operatoram, informējot par problēmu un konkrēto stāvvietu. Man pateicās par informāciju un ieteica norēķināties ar aplikāciju, par kuras esamību es neko nezinu. Pēc mēneša saņēmu vēstuli ar foto pierādījumiem, ka esmu bijis stavvietā (automātiska videokamera) un ka samaksa par manas mašīnas novietošanu (ar sekojošu valsts numuru) nav veikta.
Es visu saprotu, tehnika lūzt, un atbildīgā persona, kura salīdzina stāvvietā esošo automašīnu valsts numurus ar norēķinu reģīstrā, nav lietas kursā - strādāja automāts vai nē. Viņš dara tikai savu darbu (vēstuli par sodu parakstīja Mārtiņš Meisītis).
Rodoties šādai situācijai, operatore varēja piefiksēt manu automašīnu sarunas pa tālruni laikā un piedāvāt atsūtīt rēķinu, kā īsziņu uz manu tālruni, kuru apmaksāt tiklīdz es nokļūstu pie datora (interneta bankas).
Manuorāt, tā ir krāpšana un laupīšana, ja tiek iekasēts sods, kad stāvvietas izmantotājam nav iespējas norēķināties, turklāt atbildīgās personas par to ir informētas.

Дополнено EuroParkFans 07.12.2022

Apskatījos bildi, uz kuru EuroPark pievienoja saiti vēstulē par soda piemērošanu. Mašīnas tiek reģistrētas uzreiz IEBRAUCOT teritorijā. Proti, tiklīdz esi šķērsojis teritorijas robežu, tu esi "IZMANTOJIS" šīs stāvvietas pakalpojumus. Un ja aparāts nestrādā, ar kuru samaksāt par auto novietošanu, tad sods ir NEIZBĒGAMS, jo samaksāt NAV iespējams. Vari uzreiz braukt prom, bet Atteikuma tiesības izmantot neizdosies - tu biji iebraucis stāvlaukumā un tu esi parādā.

Дополнено EuroParkFans 07.12.2022

Kuram ir kāda pieredze ar alkatīgiem, skopiem un negodīgiem uzņēmējiem? Vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrs sniedz kādu atbalstu šādās situācijās? Kam uzrakstīt ziņojumu par EuroPark, lai viņiem mani 25 eiro iesprūstu rīklē? Varbūt VID, lai pārbauda nodokļus? Droši vien kāds no EuroPark pārstāvjiem par maniem 25 eiro nopirks saviem bērneļiem mandarīnus un limonādi uz Ziemessvētkiem, atņēmis šo naudu maniem bērniem.

Es saprotu to vai tos darbiniekus, kuri šo lasa, papildus manai e-vēstueli, kuru šiem nosūtīju, un klusām gaida, ka tas tur palamāsies, apklusīs un viss būs atkal "štokos". Bet nē, man šis ir kā sports, es tādus varu mēnešiem pēc tam traucēt un neļaut viņiem mierīgi gulēt. Pārbaudes, skaidrošanās, paskaidrojumi. Tie izkrāptie 25 eiro vēl būs jāatstrādā un jāpasvīst.

Ответ от EuroPark Support Ответ от представителя 14.12.2022

Labdien!
SIA “EuroPark Latvia” (turpmāk – EuroPark), sniedzot atbildi paskaidro, ka:
EuroPark sniedz maksas autostāvvietu pakalpojumus, t.i., par maksu nodrošina iespēju novietot transportlīdzekļus Autostāvvietā. Kā tas paskaidrots tālāk, autostāvvietas lietošana tiek nodrošināta, pamatojoties uz līgumu, kas tiek noslēgts starp klātneesošām pusēm, tām secīgi izsakot savu gribu saistīties. Proti, autostāvvieta atbilstoši Ministru kabineta 2015. gada 2. jūnija noteikumu Nr. 279 “Ceļu satiksmes noteikumi” 276.34. punktam ir apzīmēta ar 539. ceļa zīmi “Maksas stāvvieta”, tādējādi sniedzot informāciju par to, ka visa autostāvvietas teritorija ir maksas stāvvieta.
Papildus ceļa zīmei pie Autostāvvietas iebrauktuves un Autostāvvietas teritorijā ir uzstādīti speciāli stendi ar Autostāvvietas lietošanas noteikumu (turpmāk – Noteikumi) tekstu, kas skaidro Autostāvvietas lietošanas noteikumus. Noteikumi ir uzskatāmi par EuroPark publisku oferti slēgt līgumu par Autostāvvietas lietošanu un vienlaikus veido noslēdzamā līguma saturu. Tādējādi autostāvvietas pakalpojums tiek nodrošināts, pamatojoties uz līgumu, kas ar konkludentām darbībām tiek noslēgts starp klātneesošām pusēm, tām secīgi izsakot savu gribu saistīties.
Saskaņā ar Noteikumu 5. punktu: “Transportlīdzekļa lietotājs ir tiesīgs lietot Autostāvvietu par maksu uz patstāvīgi izvēlētu laiku, samaksājot priekšapmaksu saskaņā ar tarifa likmi, kas norādīta uz Autostāvvietā uzstādītajiem kases automātiem (Automāti) un informatīvajām zīmēm. Priekšapmaksa veicama vienā no šādiem veidiem: 5.1. Veicot maksājumu un ievadot Transportlīdzekļa valsts reģistrācijas numuru Automātā, vai 5.2. Uzsākot Autostāvvietas lietošanas laika apmaksu, izmantojot mobilo lietotni.”
Maldīgs ir pieņēmums, ka mobilā lietotne nav risinājums Autostāvvietas apmaksai. Proti, Autostāvvieta ir privātīpašums, kur Autostāvvietas pakalpojuma apmaksa ir jāveic saskaņā ar Noteikumiem un kādā no piedāvātajiem maksājuma veidiem. Ja kādu apstākļu dēļ maksājumu neizdodas veikt Automātā, apmaksu par Autostāvvietas pakalpojumu nepieciešams veikt izmantojot EuroPark mobilo lietotni. Tādējādi apgalvojums, ka apmaksu nebija iespējams veikt, nav korekts.
Kā norādījāt savā sūdzībā, EuroPark operatora centra darbinieks Jums uz šo apmaksas veidu norādīja un aicināja veikt apmaksu. Vienlaicīgi paskaidrojam, ka ja apmaksa arī ar lietotni kādu apstākļu dēļ netiek veikta, klienta pienākums, pamatojoties uz noslēgtā līguma pamata, ir informēt un lūgt rast iespējamu alternatīvu risinājumu, ja tāds iespējams, pakalpojuma apmaksai. Diemžēl bez šāda pieprasījuma EuroPark nebija iespējams zināt, ka apmaksa netiks veikta ar lietotnes palīdzību kā Jūs to aicināja darīt mūsu darbinieks.
Tāpat norādām, ka nepatiess ir apgalvojums, ka līgumsods tiek piemērots uzreiz pēc iebraukšanas Autostāvvietā. Lai gan Līgums tiek noslēgts ar iebraukšanas brīdi, EuroPark atturas piemērot sankcijas, ja apmaksa nav veikta uzreiz pēc iebraukšanas Autostāvvietā. Video kontroles zonā Autostāvvietas lietotājam apmaksu iespējams uzsākt 10 minūšu laikā pēc iebraukšanas Autostāvvietā, ja pieņemts lēmums izmantot Autostāvvietas pakalpojumu.

Жалоба успешно разрешена EuroParkFans 15.12.2022

Nu redz, tie 25 eiro nenāca viegli! Kāds taču lasīja šo un ilgi domāja ko atbildēt. Nācās strādāt

es šad tad "e*ajā" kādu nieku apskatos. Tur ir reputācijas sistēma, kur par pakalpojumu pircējs pārdevējam piešķir vai nu "apmierināts", vai "neapmierināts". Ja ir izvēle, es nekad nepērku no pārdevēja, kuram reputācija ir zemāka par 99%. Pārdevēja reputācija man ir ļoti svarīga. Kā arī paypal lielākoties nostājas pircēja pusē. Ja kaut kas salūza - sūtījums pazuda pastā vai vēl kas - pārdevējs dabūs savu naudu atgriezt pircējam. Reiz bija tā, ka sūtījums kavējās 1.5 mēnesi, un es pieprasīju atdot naudu. Pēc 2 Mēneši prece tomēr atnāca. Un es atgriezu pardevējam naudu, jo tā vienkārši bija godīgi (atdot nebija obligāti) . Kādam ko nozagsi, tas atspēlēsies desmitkārtīgi. Un otrādi.

Manuprāt, tie iekasētie 25 eiro nav tā vērti, lai iegūtu bēdīgu reputāciju. Par kādu var pateikt - "lūk tas ir godavīrs, es noteikti no viņa pirkšu atkal". Bet par otru var pateikt...

Комментарии (39)

I I 06.12.2022

:) EuroPark Latvia stāvlaukumā vienīgais variants kā novietot auto ir - NELIKT TUR, vai arī pasūtīt numurzīmi, kas būtu AA-1 :)

p.s. tur tak pilnīgi medij tos naba šoferus. Ja, piemēram, RIMI 3min nesamaksās būs sods.

G Gonzo23 06.12.2022

Tas, ka nestrādā aparāts nenozīm , ka stāvvieta ir bezmaksas. Ja jau saprotat, ka visi tikai dara savu darbu, tad nafig izliekat darbinieka datus publiski. Salīdzinājums: Jūs nemaksājat par stāvvietu, jo 1 no apmaksas veidiem nav pieejams ir tas pats, kas iziet caur kasi veikalā ar produktiem, jo neviena nebija pie konkrētās kases.

EuroParkFans 06.12.2022

_Tas, ka nestrādā aparāts nenozīm , ka stāvvieta ir bezmaksas_

Es izlasīju VISAS sūdzības par EuroPark. Tas neko nemainītu, ja es atstātu stāvlaukumu tulīt, kā secinātu, ka aparāts nestrādā. Tur stāvvietā ir ierīkota videokamera, kura darbojas līdzīgi fotoradaram. Tiklīdz tu iebrauc stāvvietā, tavs auto tiek reģistrēts un pēc tam vai nu automatiski vai manuāli tiek salīdzināts, vai mašīnas valsts numuram pretī ir apmaksājums. Citā sūdzībā kungs raksta, ka šis ir iebraucis stavvietā, iepazinies ar cenām un nolēmis braukt prom. Tam nav nekādas nozīmes - visu fiksē dators un šis dabūja samaksāt sodu.

Es skaidri uzrakstīju sūdzībā, ka sazvanīju operatoru, lai rastu rinājumu, un risinājuma KĀ samaksāt nebija. Aplikācija nav risinājums. Ne visiem ir smalki tālruņi, ne visiem ir Smart Id uzstadīts tālrunī, lai varētu ko maksāt caur internetbanku, un ne visi ir tik ļoti jauneklīgi, lai burtos pa tīklu, meklētu visādas aplikācijas un saprastu, kā ar viņām rīkoties, sevišķi, ja neesi rīdzinieks un tā stāvvieta nekad vairs nebūs vajadzīga.

S Stenlijs 10.01.2023

Nekas tiem krāpniekiem nav jāmaksā, auto nevar noslēgt distances līgumu un ar ko noslēguši līgumu Europark nemaz nezina. Pat ja ievada numuru tajā aparātā un jums netiek izsniegts darījumu apliecinošs dokuments tad ko tur ievada vai neievada nav nekādas nozīmes. Stāvvietas apmaksa ir brīvprātīga un sodīt par to var tikai CP, ja tur ir laika ierobežojums.

T taisnibascinitajs3 10.01.2023

O, interneta jursists, lai tev dzīvē veicas ar savu patiesību un bloķētajiem bankas kontiem.

S Stenlijs 12.01.2023

O taisnibas jurists pat neatšķir tiesu izpildītājus no parādu piedzinēju kantoriem. Lai kontu nobloķētu vispirms visas tiesu instances jāiziet. Tiesā šiem krāpniekiem nav nekādu cerību, tāpēc līdz tam nemaz nenonāks, bet parādu piedzinējiem nav pamata vērsties pret personu, kura nekādus līgumus nav slēgusi.
Jurist izstāsti kā automašīna var noslēgt līgumu?

Taču brīdinu, ka turpmāk atbildot uz manu komentāru tiek piemērots līgumsods 100eur. Šis ir uzskatāms par distances līgumu Civillikuma izpratnē un atbilde ir uzskatāma par piekrišanu.
Līgumsods netiek piemērots gadījumā, ja komentārā ir norādīts vārds un uzvārds, kā arī personas kods, bet komentārs satur tikai un vienīgi šādu tekstu: "Es esmu lohs un maksāju līgumsodus krāpnieku kantoriem un iesaku to darīt arī citiem!"

Līgumsoda apmaksa veicama uz Sudzibas.lv kontu.

L Lita Maslovska 01.02.2023

Aplikācija man nestrādā katru otro reizi! tā nav izeja, zvanu, man saka viss kārtībā, auto piereģistrēts, nekad nesaņemu soda kvīt? tikai Inkaso! Tā ir vienkāŗši ņirgāšanās, lai optimizētu nodokļus!

T taisnibascinitajs3 07.12.2022

"...kad stāvvietas izmantotājam nav iespējas norēķināties..."
Iespējas bija, Jums pa telefonu pateica, Jūs vienkārši izvēlējāties tās neizmantot, jo redz negribējās apgūt jaunu lietotni, kaut arī telefons rokās Jums bija un visu 5min būtu atrisinājusi.

EuroParkFans 07.12.2022

_Iespējas bija, Jums pa telefonu pateica, Jūs vienkārši izvēlējāties tās neizmantot_

Lai izmantotu aplikāciju ir jābūt:
1) Jaunā tipa tālrunim. Un ja man ir vecā Nokia ar podziņām?
2) Ir jāsēž internetā un jāmeklē, kur to aplikāciju var lejupielādēt. Kad esi apguvis to aplikāciju, pieļauju, ka norēķinašanās ir zibenīga. Bet lai uzstādītu un apgūtu aplikāciju ir jānokļūst mājās, jāsēž pie datora un jāmācās. Man ir 50 gadu, vēl tieku līdzi tehnikas attīstībai, bet kā ar senioriem?

Es neatteicos maksāt - zvanīju un meklēju risnājumu. Risinājums varēja būt pa tālruni reģistrēt numuru manam auto, paredzēto auto stāvēšanas laiku, un atsūtīt man SMS ar rēķina numuru, kuru apmaksāt, teiksim 24h laikā vai arī iebraukt uz EuroPark mītni un samaksāt tur uz vietas.

Ja pakalpojuma sniedzējam ir tehniskas problēmas - kaut kas tur salūzis, tad pakalpojuma lietotājam nav jākļūst par situācijas ķīlnieku un problēmas upuri.

Ja man nepatīk piedāvātās preces/ pakalpojuma kvalitāte un es to nepieņemu. Šajā situācijā atteikums netiek pieņemts. Iebrauci stāvvietā - izmanto vai nē, bet tu esi 25 eiro parādā. Kā arī, ar pakalpojuma noteikumiem es arī nevaru iepazīties neiebraucot stāvvietā. Ja man būtu kur apstāties un atstāt auto citur, pirms ienākt stāvvietā, kur iepazīties ar pakalpojuma sniedzēja noteikumiem un arī TEHNISKĀM PROBLĒMĀM, tad man nevajadzētu to stāvvietu apmeklēt. NEKUR citur nebija iespējams apstāties Skolas ielas rajonā.

T taisnibascinitajs3 07.12.2022

Pirmkārt Jums nebija vecā Nokia un 50 gadi vairs nav nekāds vecums, aci vecāki man pie 60 un skatās straumēšanas seriālus telefonā, paši tās ieinstalējot un reģistrējoties, norādot kartes datus.

"iebraukt uz EuroPark mītni un samaksāt tur uz vietas"
Jūs meklējāt sevis izdomātus risinājumus, uzņēmums tādus nepiedāvā. Jums pateica, ko darīt, ja kaut kas salūzis.

Ja veikalā nestrādā pašapkalpošanās kase ar skaidru naudu, es tak neņemu preci un nedodos ārā, bet meklēju citus risinājumus/kases.

"Iebrauci stāvvietā - izmanto vai nē, bet tu esi 25 eiro parādā."
Tāpēc stāvvietas ir dots pirmās 15min vai 1h par brīvu - ir laiks iepazīties ar noteikumiem un izbraukt no turienes.

S Stenlijs 10.01.2023

Nekas tiem krāpniekiem nav jāmaksā, auto nevar noslēgt distances līgumu un ar ko noslēguši līgumu Europark nemaz nezina tā kā lai iet bekot.

L Lita Maslovska 01.02.2023

Arī ar aplikācu dabūju inkasso! Diez kāpēc nekādu problēmu nav ar Mobilly? Viņiem ir gan internets gan aplikācija kas strādā!

EuroParkFans 07.12.2022

"Ja veikalā nestrādā pašapkalpošanās kase ar skaidru naudu, es tak neņemu preci un nedodos ārā, bet meklēju citus risinājumus/kases."

DEMAGOĢIJA! Preci, par kuru nevar samaksāt, atstāj veikalā. Pakalpojumu NEVAR atstāt. Un par tām 15 minūtēm par brīvu nevajag fantazēt un MELOT. Bez šīs ir vēl DAUDZ sūdzības par EuroPark. Un viena no sūdzībām tāda arī bija - cilvēks iebrauca, ieazinās ar cenām, nepatika un uzreiz aizbraucu meklēt kādu lētāku vietu. Bet tik un tā viņam atnāca sods 25 eiro apmērā.

Stāstu principu, kādā strādā šī stāvvieta:
1) Auto pietuvojas pie ieejas un fotoradars reģistrē iebraucošās mašīnas numuru.
2) Sistēmā manuāli vai automātiski tiek skenēti iebraucošo auto numuri un salīdzināti ar maksājuma reģistru

NAV nekādas 15 minūtes. Nav pat sekundes! Iebrauci - ja nesamaksāji, tad kļuvi par parādnieku 25 eiro apmērā, ja aparāts nestrādā.

T taisnibascinitajs3 07.12.2022

Un pie iebrauktuves vai tad nav ceļa zīme, kas paskaidro, ka maksas stāvvieta?

S Stenlijs 10.01.2023

Sodus par ceļa zīmju neievērošanu liek VP SUB nevis šaraškinu kantori.
Te iesnieguma piemērs, kā no šiem krāpniekiem atkratīties:
http://www.pasnodarbinatie.lv/sods/2017/04/19/iesniegums-cityparks-latvija-sia-par-netaisnigi-piemerotu-sodu/

L Lita Maslovska 01.02.2023

Kāda atpalicība, man ir gan aplikācija, gan internets, bet sods jau 53 EUR!

EuroParkFans 07.12.2022

"Un pie iebrauktuves vai tad nav ceļa zīme, kas paskaidro, ka maksas stāvvieta?"

Trollis? Izlasi par ko ir sūdzība!

T taisnibascinitajs3 07.12.2022

Jā, sūdzība ir par to, ka nevarējāt samaksāt, kā gribējāt. Jums Eurpark atbalsts paskaidro, kā varat samaksāt. Jūs izdomājat, ka jums tā nepatīk un tagad čīkstat, ka sods ir. Viss likumsakarīgi, loģiski domājošam cilvēkam. Bet tad Latvijā ir arī tādi kā Jūs.

EuroParkFans 07.12.2022

"Jums Eurpark atbalsts paskaidro, kā varat samaksāt"

Man NAV nekas jāuzstāda uz mana tālruņa!

Ar aplikāciju ir par maz, ir jābūt uzstādītam Smart Id, kas NAV mana izvēle, es lietoju kodu kalkulatoru.

Ļoti labi no ārpuses bija saskatāms norēķināšanas automāts. Ar uzņēmuma noteikumiem, es tiku iepazīstināts TIKAI ierodoties stāvietā. Un tikai ierodoties stāvietā un sākot lietot norēķināšanas aparātu, es konstatēju, ka aparāts nav darba kārtībā.

Es nepametu stāvietu nesamaksājis, bet sazinājos ar EuroPark operatoru, lai atrisinātu norēķināšanās problēmu. NAV TIESĪGS man kāds pieprasīt uzstādīt jebkādas aplikācijas uz mana tālruņa.

Ko tagad EuroPark varētu darīt? Viņi varētu izdzēst mana zvana reģistrāciju un sarunu, kura, šķiet, tika ierakstīta, lai iespējamas pārbaudes laikā, varētu paziņot, ka nekāds zvans nav bijis, un arī aparāts ir bijis darba kārtībā.

Ir tāda lieta, kā NOLEMTĪBAS kods. Ja kādam kaut ko novēl, un novēlejuma adresāts zina, ka ir noziedzies, tad kods uz viņu iedarbojas. Seko neveiksmju sērija. Piemēram, neveiksmīgi līgumi, nomas, NODOKĻI, ierobežojumi un uzņēmums ir spiests likvidēties. Izkrāpi kādam 25 eiro un pēc tam zaudē VISU.

T taisnibascinitajs3 07.12.2022

Jā, Jums ir taisnība kungs, ļoti atvainojos. Saprotu, tāpat kā neviens nav tiesīgs Jums likt mašīnā būt papīram un pildspalvai, kad novietojat mašīnu vietā, kur jānorāda apstāšanās laiks. Lai Jums veicas tālākajos dzīves piedzīvojumos. 😉

EuroParkFans 08.12.2022

_Jā, Jums ir taisnība kungs, ļoti atvainojos. Saprotu, tāpat kā neviens nav tiesīgs Jums likt mašīnā būt papīram un pildspalvai_

Uzņēmējiem šķiet, ka tehnika var nomainīt cilvēku. Kamdēļ algot kaut kādu laukuma pāraugu maiņu (2-3 darbinieki) - alga jāmaksā, jādod atvaļinājums, nodokļi jāiemaksā un jāapmaksā slimības lapas, ja to visu var izdarīt TEHNIKA. Bet tehnika nav cilvēks. Kaut kas uzdevumu ķēdē iziet no ierindas - salūza viens no aparātiem, un tad kādam ir jācieš. Pie dzīva cilvēka situācija būtu atrisināta ABĀM pusēm izdevīgi.

Nu un nākamais ir uzņēmuma REPUTĀCIJA un TAISNĪGUMS. Sodu piemēro, lai NEZOG, nevis lai sodītu par kādu neizpildītu procedūru. Proti, soda, lai nedomā izmantot stāvvietu un tad nemaksāt par pakalpojumu apzināti un ļaunprātīgi. Kāds aizmirsa čeku ielikt mašīnā vai nezināja, ka tā ir jādara. Kādam čeks bija NE UZ TO pusi vai NEPAREIZĀ vietā novietots, bet tādēļ uzņēmumā ir jābūt šādu pārpratumu risināšanas procedūrai. Atnāca tev sods, tad nobildē savu čeku, kurā ir attēlots laukuma izmantošanas un čeka iegādes laiks, un bildi nosūti soda prasītājam. Ja soda prasītājs parliecinās, ka pakalpojuma ņēmējs nemelo, tad to sodu pakalpojuma sniedzējs atceļ. Mērķis ir sodīt par negodprātību, nevis par precīzi neizpildītu pakalpojuma izmantošana procedūru. Tāpat arī operators, saņemot informāciju, ka uznēmuma tehnika nestrādā un alternatīvais apmaksas veids klientam nav pieejams vai nav izdevīgs, tad ir vēl trešais un ceturtais risinājums - kaut vai ievest to naudu pie operatora uz ofisu.

43 sūzības! Tas jau vairs nav uzņēmums, bet "Šaraškina" kantoris ar uzmetēju, nevis godavīru reputāciju. Dzīve ir taisnīga, uzmetēji savu dzīvi beidz bēdīgi. Izput, nokļūst cietumā un viens otru nogalina - naudu nesadala.

D Domaataajs 09.12.2022

a cik ilgi atstājāt mašīnu? vai mēģināji samaksāt, pirms braucāt projām? vai "aj, nestrādā, nau verc, bet es tev savu mobili atstāšu tāpat, nav mana problēma".
Tāpat aplikācijai nav obligāti smart-id (var nomainīt autorizācijas veidu uz "kodu kalkulators"). protams, par to ērtāk domāt nevis tad, kad vajag stāvvietu, bet tad, kad saņem sodu.
Par to sodu atcelšanu utt. - personīgi man ir bijis, ka nokritusi biļete - sodu atcēla, sieva ievadīja nepareizu numuru (sajauca ar manu mašīnu) - sodu atcēla. Ja Jūs būtu apmaksājis (izmantojot to pašu aplikāciju), tad jau arī varētu atcelt, bet ja Jums klaji pie kājas, nav taču pamatojuma atcelt..

D Domaataajs 09.12.2022

papildinot vēlos citēt Jūs - Ir tāda lieta, kā NOLEMTĪBAS kods. Ja kādam kaut ko novēl, un novēlejuma adresāts zina, ka ir noziedzies, tad kods uz viņu iedarbojas.

Novēlu Jums nākt pie prāta un risināt situāciju uzreiz, nevis pēc tam, kad saņemat sodu.

EuroParkFans 09.12.2022

Ja jūs būtu, tad jūs būtu ... Ja pakalpojuma sniedzējam kaut kas nestrādā, tas nestrādā pakalpojuma sniedzējam, nevis mums abiem. Es tev pazvanu uin informēju, ka aparāts nestrādā un aplikāciju /Smart Id u.t.t. man nav un nebūs. Piedāvā vēl trešo risinājumu! Ja tev nav risiinājuma - tātad norēķināšanās nebūs, it sevišķi, ka neko taustāmu no tevis neesmu saņēmis, kā piemēram, maizes kukulīti vai pienu, ko tev varētu atgriezt. Šo situāciju noteikti varētu uzvarēt tiesā, bet 25 eiro dēļ trūkst apņēmības. Ja varētu kādu tūkstoti šiem atņemt par morālām ciešamām, tad gan aizietu pie juristiem.

Bet! Es šiem novēlēju izputēt. Ja viņu sirdsapziņa ir tīra un viņi paļaujas uz Kristu, tad viņiem nekas nedraud Bet ja ne ..."uzņēmējdarbība" beigsies pie sasistas siles.

D Domaataajs 09.12.2022

A cik ilgi biji stāvvietā? Ja nevari samaksāt, brauc ārā, nevis, kā teicu iepriekš - "aj, nestrādā, nau verc, bet es tev savu mobili atstāšu tāpat, nav mana problēma". Tā kā nesniedz atbildi par to, cik ilgi biji stāvvietā, laikam tā arī bija, ka nometi auto un prom. un tagad saki, ka soda uzreiz (kas ir muļķības, arī viņiem rakstīts, ka vismaz 5 minūtes).
Neko taustāmu nesaņēmi? Tu atradi vietiņu, kur savu dranduļetu nolikt. Visas viņu stāvvietas ir privātīpašums un Tev jāievēro noteikumi. Noteikumus neievēro (nesamaksā) - dabū sodu (diezgan loģiski, ne?). Tev piedāvāja risinājumu - aplikācija. Ja neder, tad krati savu mobili ārā no turienes, nevis nomet.
Tā kā tas ir privātīpašums un īpašnieks var izdomāt, ko darīt ar savu mantu, nevienā tiesā neuzvarēsi. Par morālajām ciešanām? Aizej stūrī izraudi savas morālās ciešanas, ko saņēmi, jo po*ujā nometi mašīnu (visticamāk), jo nevēlējies atrast veidu, kā samaksāt. Pa telefonu prasīji, lai atsūta rēķinu vai vnk pateici, ka nestrādā un app nekačāsi? ja tā, tad redz kur rezultāts.

Nu spēcīgs novēlējums Jums. Tā kā viņi jau 20 gadus eksistē, skatos, ka būsi pirmais ar šādu novēlējumu, ja jau izputēs (ja vien viņi netic Kristum, varbūt tas viņus šos 20 gadus sargā). Labāk paprasi, lai Kristus apmaksā Tavu sodu, ko saņēmi, jo vnk izdomāji nemaksāt.

EuroParkFans 09.12.2022

"A cik ilgi biji stāvvietā? Ja nevari samaksāt, brauc ārā"

Mans "granduļets" stāvvietā atradās nepilnu stundu. Man bija svarīga tikšanās. Operatoru es sazvanīju jau no tikšanās vietas, lai sarunātu iespēju norēķināties. Es izlasīju VISAS 42 sūdzības pirms manējās. Viena no tām bija sekojoša - kungs iebrauca stāvvietā, iepazinās ar cenām un nolēma neizmantot stāvvietu - nekavējoties aizbrauca. Tik un tā viņam atsūtīja sodu 25 eiro apmērā. Kādēļ? Tādēļ ka iebraucot stāvvietā (šķērsojot vārtu robežu) IR NOSLĒGTS LĪGUMS. Tur fotoradars nobildē visus, kas iebrauc. Nu un ja skenējot iebraucošo numurus pretī nav apmaksājums, tā tiek piemērots sods - pilnīga automatizācija.

Viss ir salīdzinoši. Vai tavs auto ir lepnāks par manu "granduļetu"? Vai nav pirkts par tiem sodiem 25 eiro apmērā, kurus tu iešņāci nāsī? Hmm, drīz gaidāma atgriešanās pie sasistās siles. Konkurenti, pandēmija, nodokļi, atļaujas, citi saimnieki pilsētā, u.t.t. kas novedīs uzņēmumu līdz bankrotam. Bet ja tev sirdsapziņa ir tīra un tu esi ar Kristu - tev nav par ko uztraukties - arī turpmāk gulēsi naktīs mierīgi. :)

L Lita Maslovska 01.02.2023

LAIkam darbinieks! Biju ielikusi čeku zem slotiņas, izņēma, nofotografēja bez čeka, atsūtīja soda naudu, čeks tur pat mētājās, varēju pierādījumus sūtīt ar stāvvietas čeku, ar veikala čeku, viņiem viss vienalga! Citreiz apstājos Anderjostā, tālu jāiet līdz samaksas aparātam, nāku atpakaļ, manu auto jau fočē , bļāvu cik varēju, sods vienalga atnāca, kaut biju samaksājusi, atbilde: es jau nofotografēju, hahaha. Tā kā nevajag muldēt! Arī ar aplikāci u tās pašas problēmas, katru otro reizi zvanu un centru, vienalga atnāk inkasso, sods veiksmīgi pazūd. Acīmredzot soda naudām izdevīgāks nodokļu režīms! Inkasso arī, tur viss tas ākis! Nosplāuties par klientiem! Stāvvietu deficītu Rīgā dome lobē.

D Domaataajs 09.12.2022

"..lai sarunātu iespēju norēķināties".. Tad kāpēc nenorēķinājies? Kāpēc neprasīji citu veidu bez aplikācijas?
Pēc tās "nepilnās stundas" arī mēģināji samaksāt vai savāci dranduļetu un atā? Malacis, ka izlasīji. Šī ir īstā vieta, kur uzzināt patiesību par uzņēmuma darbību (sarkasms). Kungs teica = viena tante teica. Ne zini situāciju, ne ko (jā, arī es nezinu, bet tāpēc nekladzinu, ka tā bija). Nostāvēji savu nepilno stundu bez maksas, nu pats vainīgs.
Nezinu, kāds ir Tavs dranduļets un Tu nezini, kāds ir man. Tam nav nekāda starpība. Noteikumi kā žigulim, tā Teslai ir vienādi. Un jā, protams, strādāju arī Hesburger, policijā, If apdrošināšanā un visur citur, kur esmu komentējis. Lieliska loģika.
Esmu ateists, man Kristus ir tikpat nozīmīgs kā Krišna, Jahve, svētais makarons un citi. Par manu naktsmieru gan vari neuztraukties.

EuroParkFans 10.12.2022

Izaicini? Vakar atkal viens uz ceļa nositās...

D Domaataajs 11.12.2022

Laikam saprati, ka Tev tomēr nav taisnība, jo aizgāji uz pavisam citu tēmu.
Izaicini... Runā tā kā uz dueli mežonīgajos Rietumos. Jā, droši, izaicinu, mhm.

EuroParkFans 11.12.2022

Domāataajs

Kā gulējās pa nakti?! Tu vēl raksti?! Apsveicu!

P PatiesiibasMeka 11.12.2022

Pilns pulksteni tev noteikti nav, fanātiņ

EuroParkFans 11.12.2022

Bet tu pārbaudi! Šonakt 01:40 izjutīsi vēdergraizes, ja esi zadzis, krāpis, nepatiesi apsūdzējis.

Rīt atraksti vai tev bija apsardzība vai tomēr vēdergraizes.

L Lita Maslovska 01.02.2023

VAi visi europark dabinieki izjutīs tās vēdergraizes vai kā?

L Laicitineiekrit 27.12.2022

Europark- Mārtiņš Meisītis- cik var plēst cilvēkiem ādu pār acīm! Vai zelta podu trūkst? Vai kas vēl trūkst? Ka tik sodīt , ka tik noplēst pēdējo naudu, ka tik vēl nosūtīt tiesu izpildītājiem! Mežoņi kaut kādi!

L Lita Maslovska 01.02.2023

JAu iepriekš kāds teica, ka vienīgais kā nesaņemt inkasso ir nelikt europark stāvvietās auto , diemžel rīgas dome paŗūpējusies par stāvvietu deficītu, laikam roka roku mazgā? Super biznes, soda naudas un inkasso pakalpojumus ar PVN nepaliek, malači! Tā ka āzis atkal par dārznieku, tad jau viss čiki puki!

S Stenlijs 10.01.2023

Nekas tiem krāpniekiem nav jāmaksā, auto nevar noslēgt distances līgumu un personu ar ko noslēguši līgumu Europark nemaz nezina tā kā lai iet bekot. Nedodiet šiem nekādus datus, neveriet vīrusainās saites un nerakstiet iesniegumus, ja sūta pārādu piedzinēji, tad pieprasiet darījuma apliecinošu dokumentu(līgumu), kas it kā ir noslēgts. Šis nav līdzvērtīgi sabiedriskajam transportam, kur arī tiek slēgts distances līgums, bet ar to atšķirību, ka darījuma persona ir identificējama.

L Lita Maslovska 01.02.2023

Jā, tā arī ir izeja:)

S Stenlijs 14.02.2023

Pie tam vienīgā. Negodīgu komercpraksi nav ko atbalstīt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы