www.sudzibas.lv Dmitrijs Melehins un Alise iela 5 Krāpšana, maldināšana, naudas neatdošana, slikts serviss, netīrība

РешеноDmitrijs Melehins un Alise iela 5 - Krāpšana, maldināšana, naudas neatdošana, slikts serviss, netīrība

Dmitrijs Meļehins kopā ar Oksanu izīrē dzīvokļus un viņiem pieder zīmols OttoHome. Dzīvokļu viņiem esot ļoti daudz, viņi publiskajā vidē lepojas ar ļoti daudz īpašumiem, taču šo konkrēto dzīvokli Alises ielā 5 viņi izīrē caur Booking.com.

Savā sludinājumā ir redzamas ļoti labas atsauksmes, skaistas bildes un nekas neliecina, ka realitāte būtu pavisam citāda.

Es norezervēju dzīvokli ar vienu guļamistabu caur Booking dzīvokli Alises ielā 5. Manas rezervācijas screenshots ir redzams pielikumā. Rezervācija atspoguļoja to, ko es sagaidīju redzēt arī klātienē. Tur ir gan apraksts, gan bildes.

Rezultātā man tika piešķirts pavisam cits dzīvoklis, ar citu plānojumu, turklāt krietni sliktākā stāvoklī un arī ļoti netīrs. Sapelējis un nočurāts dušas aizkars, pods ar kaku traipiem un apčurātām apmalēm, nekad nemainīts vannas istabas paklājs, netīra, nemazgāta grīda, virtuve, par dezinfekciju nemaz nerunājot.

Es sazinājos ar Dmitriju uzreiz pēc tam, ka ienācu dzīvoklī un pamanīju, ka grīda nav mazgāta, virtuve nav mazgāta, plīts ir netīra un vannas istaba. Viņš solīja, ka atsūtīs tīrītāju.

Liels bija mans pārsteigums, kad es ieraudzīju puiku, kuram izskatījās nav vairāk kā 15 gadu. Es viņam jautāju, cik viņam gadu, viņš teica, ka 18, es lūdzu uzrādīt ID, jo man bija šaubas (ka viņš varētu būt Dmitrija īpašumu uzkopšanas darbinieks), un ir skaidri redzams, ka viņš nav nedz profesionālis, nedz pieredzējis telpu uzkopšanā. Steidzīgā un drudžainā slaucīšana, tīrīšana izskatījās ļoti bēdīgi, puisītis centās slaucīt, bet bija redzams, ka viņš nesaprot, ko dara. Ne viņam bija jelkādi telpu uzkopšanas līdzekļi, par dezinfekciju nemaz nerunājot.

Taču vislielākais šoks man bija tad, kad pacēlu gultas segu - uz palaga bija redzami brūni, cilvēku izdalījumu, izkārnījumu traipi ar apmatojuma matiem. Kaunuma vai ķermeņa apmatojumu. Grūti iedomāties, ko pretīgāku. Tātad, pat gultas veļas netika mainīta.

Kad puika aizgāja, es turpināju sarakstīties ar Dmitriju un teicu, ka nevēlos palikt šajā vietā un es gribētu sarunāt vismaz daļēju naudas atgriešanu, ja ne pilnībā.

Dmitrijs teica, ka nebūs. Nekas netiks atgriezts, apgalvoja, ka es esot norezervējusi Alises ielu 5, dzīvokli ar numuru 1, lai arī mana rezervācija joprojām ir un izskatās pavisam citāda.

Dmitrijs savā komunikācija jau no sākuma bija ļoti arogants, lecīgs un pašpārliecināts. Teica, lai sūdzos kur grib, rakstu kam grib. Kārtējā iluzorā neaizskaramība - daru ko gribu un man pie kājas, ka Tev kaut kas tur nepatīk. Šāda attieksme Latvijas vidē diemžēl nav sveša, tā ir zināma un tā diemžēl joprojām piemīt ļoti lielai daļai, taču jo sevišķi konkrētam sabiedrības slānim.

Taču es negrasos ar šo situāciju samierināties, šobrīd strādāju gan ar Booking.com, gan ar VDI, kā arī Patērētāju tiesību centru. Latvija ir pelnījusi labāku vidi, sabiedrību un darījumu attiecības.
Kretīni ir jāsoda, jāpārmāca un ja viņiem kaut kas nepatīk, lai brauc tur, kur šāda biznesa prakse ir iecienīta un atbalstāma. Nezinu.. Fidži Jaunlatvija? Krievija? To lai Dima pats izdomā.

Жалоба успешно разрешена Lietotajs2345 06.05.2024

Sūdzība ir tikusi uzklausīta un konflikts ir atrisināts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы