www.sudzibas.lv Continent.lv Slikts serviss

Continent.lv / Sia Intertrading - Slikts serviss

Pasūtīju preci - Samsung ārējo cieto disku 100 eiro vērtībā - internetveikalā continent.lv / SIA INTERTRADING / ar saņemšanas iespēju tā birojā.
Jau aizpildot pieteikuma formu, likās dīvaini, ka vienīgā informācija, kas tika prasīta, bija mans vārds un e-pasts.
Nākamajā dienā (16. decembrī) e-pastā saņēmu lūgumu no internetveikala atsūtīt savu telefona numuru, ko izdarīju. Gaidīju nedēļu, bet nesaņēmu ne atbildes ziņu, ne zvanu.
Pirms pasūtīt preci citā internetveikalā, nolēmu pats uzzvanīt uz continent.lv, lai uzzinātu, kas ar manu pasūtījumu notika. 22. decembrī uzzvanīju, man atbildēja, ka pasūtītā prece ir noliktavā un birojā būs pieejama rīt, 23. decembrī, pēc 14.00. Atteicu, ka tad nevarēšu izņemt, bet izņemšu uzreiz nākamajā darba dienā pēc svētkiem (28. decembrī).
28. decembrī ierados uzņēmuma birojā Jūrmalas gatvē 32. Izkārtņu nebija, ēkas durvis adresē aizslēgtas. Zvanīju uz internetveikalu. Teica, ka ir īstā ēka un durvis ir vaļā, lai ejot iekšā. Klauvēju apsargam pie loga, lai aizslēgtās durvis atver.
Ieejot biroja telpās, tur sēdēja pieci darbinieki. Es jautāju par pasūtīto preci. Man atbildēja, ka tādas uz vietas nav. Centās iegalvot, ka, acīmredzot, es neesmu pietiekami ātri ieradies un prece ir atgriezta noliktavā. Kad paskaidroju, ka iepriekš viņi paši man teica, ka to atvedīs uz biroju iepriekšējā darba dienā (23.12) un bija sarunāts, ka es šodien (28.12) atnākšu, darbinieku diskusijā tika izteikti citi pieņēmumi, tai skaitā, ka kāds cits preci no rīta ir paņēmis vai ka viņi ir kļūdījušies un to nav pasūtījuši no noliktavas vispār.
Man teica, lai atnāku rīt, ka prece būs birojā. Kad atbildēju, ka netaisos otrreiz braukt, jo esmu tērējis laiku un degvielu - braucis uz šejieni no otra pilsētas gala, man piedāvāja preci piegādāt rīt ar kurjeru bezmaksas. Lika nosaukt adresi, ko izdarīju, un darbinieks savā sašvīkātajā kladē to pierakstīja. Atkal aizdomīgi - nekādu citu informāciju neprasīja: ne vārdu, ne precīzu pasūtītās preces nosaukumu/aprakstu.
Protams, preci nākamajā dienā nesaņēmu. Nesaņēmu arī dienu vēlāk. Ir jau pagājusi nedēļa un to neesmu saņēmis. Tāpēc nolēmu to pasūtīt citur un vairs ar šo uzņēmummu laiku netērēt..
Nesaprotu, vai continent.lv darbinieki vairākkārt nekaunīgi meloja vai arī viņi cieš no smagiem atmiņas traucējumiem, bet tas, ko piedzīvoju, ir pilnīga neprofesionalitāte.
Labi, ka par preci nesamaksāju un man to nevajadzēja steidzami (lai gan nelietderīgi tiku izvazāts pa Rīgu), tā kā par notikušo un dažu cilvēku saskarsmes / organizatoriskajām prasmēm varu tikai pasmieties. Cilvēki ir apjukuši un viņiem laikam pat nav nekādas sistēmas, kā pasūtījumus uzskaitīt, bet tomēr izdomāja izveidot tirdzniecības uzņēmumu, kas kaut kā funkcionē.

C

Комментарии (1)

V Violetta Pīzele 21.04.2022

Continent.lv
Sia Intersale
Заказала один товар,прислали обсолютно другой.
Позвонила в компанию
Разговор сразу не задался.Мужчина вел себя дерзко,даже с какой то насмешкой.Своей вины не признают.Остался очень не приятный осадок.
Никому не советую заказывать товар в этом интернет магазиге.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы