www.sudzibas.lv Zelta Zivtiņa ZZ Zelta Zivtiņas tarifs VISI - Tele2 operators bez brīdinājuma bloķē SIM karti.

Zelta Zivtiņa - ZZ Zelta Zivtiņas tarifs VISI - Tele2 operators bez brīdinājuma bloķē SIM karti.

ZZ Zelta Zivtiņas tarifs VISI - Tele2 operators bez brīdinājuma bloķē SIM karti.
Labdien!
Es esmu ZZ lietotājs jau kā 8 gadus. Studēju Rīgā, dzīvoju Rīgas rajonā. Līdz šim izmantoju ZZ tarifu nr.3, biju patiešām apmierināts, jo varēju runāt visos populārākajos tīklos, cik gribu un tiešām bez jebkāda limita.
Mani zvanīšanas paradumi ir sekojoši. No rīta, pa ceļam uz darbu, piezvanu parasti saviem vecākiem, kuri dzīvo laukos un kuri lieto Okarti. Saruna ilgts aptuveni kādas 20-30 minūtes. Ja atliek vēl laiciņš, tad piezvanu savai draudzenei, tāpat papļāpājam 15-20 minūtes. Viņai ir Bites pieslēgums. Tad, kad ir pusdienas pārtraukums , tad , protams, ka gribu uzzvanīt kādam, jo taču man ir pieslēgts bezlimita tarifs VISI. Nu tā, pazvanu draugam, tam Amigo, draudzīgi parunājam kādas 20-30 minūtes. Kad pienāk vakars, aizbraucu mājās, tur dzīvoju viens. Protams, mani māc garlaicība. Gribās ar kādu parunāties. Tad vakarpusē piezvanu draudzenei uz BITI, vakarā mums sarunas ievelkās gan jau uz kādām 40-50 minūtēm, pēc sarunas ar draudzeni piezvanu saviem vecākiem uz Okarti, pajautāju, kā tad viņiem ir lauku saimniecībā veikušies darbi un pastāstu savus piedzīvojumus kā man ir gājis pa dienu. Saruna ilgst ap 30-50 minūtes. Un tā es šiem tuvajiem mīļajiem cilvēkiem zvanīju katru dienu, jo mani vecāki dzīvo dziļos laukos, viņiem nav interneta, bet draudzene dzīvo savā mazpilsētā un satikties mums ir iespējams tikai svētdienās.
Taču pirmdien 4. novembrī pa dienu Tele2 operators bez jebkāda brīdinājuma man nobloķēja SIM karti, liedzot man jādam piezvanīt un arī liedzot man saņemt ienākošos zvanus. Kad aizgāju uz Tele2 klientu apalpošanas centru, tad centra darbinieks uzreiz teica, ka es esot daudz zvanījis uz citiem operatoriem. Uz manu jautājumu, cik tad minūtes dienā drīkstu runāt ar draudzeni un cik ar vecākiem, darbinieks nemācēja atbildēt.
Nākamajā dienā pēc mana iesnieguma uzrakstīšanas tomēr man Tele2 operators sakarus manai Zelta zivtiņai atjaunoja.
Taču tagad baidos kādam zvanīt, un ja vēlreiz manu SIM karti šādi Tele2 operators atkārtoti nobloķē?
Kāpēc tad TV reklāmās tiek pateikts tas, ka Tarifs VISI iekļauj bezlimita zvanus uz visiem populārākajiem tīkliem Latvijā?
Kāpēc Tele2 operators noklusē tik ļoti svarīgo informāciju, tik tad minūtes dienā vai cik stundas mēnesī tiešām es drīkstu runāt ar saviem tuviniekiem , lai manu SIM karti operators nenobloķētu?
Kāpēc Tele2 masu mēdijos laiž maldinošu reklāmu? Jo patiesībā bezlimita tarifu plānam VISI ir kaut kāds limits, kuru zin tikai pats Tele2 drošības dienests.
Kāpēc manu SIM karti operators bloķēja bez jebkāda brīdinājuma?
Ja es būtu zinājis, ka nedrīkstu saviem radiniekiem zvanīt trīsreiz dienā no savas ZZ. tad noteikti es būtu izvēlējies citu mobilo sakaru operatoru. Es jūtos kā ar samazgām apliets.
Kāpēc Tele2 melo par bezlimita tarifu plānu VISI?
Kāpēc Tele2 piekopj negodīgu komercpraksi pret saviem klientiem?
Kā lai klients tiešām zin, cik ilgi klients drīkst runāt pa telefonu un cik reizes dienā klients drīkst uz vienu un to pašu nomuru zvanīt?
Kāpēc Tele2 noklusē tik ļoti svarīgo informāciju, kura būtu jāzin ikvienam Tarifa plāna VISI lietotājam?
Ar cieņu - vīlies Tele2 klients Jānis

J

Комментарии (12)

D Dailis Bezvārdis 07.11.2013

Tāpēc jau tas Tele2 ir vissūdīgākais un lielākais kretīnu un meļu kantoris ! Esmu veiksmīgi no viņiem ticis vaļā un jūtos gandarīts, ka Bitē maksāju 3 latus, mēnesī norunāju vidēji 20 stundas un nekādu ierobežojumu.

E Edzha Egliits 07.11.2013

Jāni, tu gan esi labs cilvēks, ka 2 reizes dienā zvani vecākiem un aprunājies. Malacis!

A afanasijs88 07.11.2013

Janis laikam ir gejs ja nav draudzenes

G Ginta 09.11.2013

Pati strādāju Tele2. Jā, stulbi, ka klientam netiek skaidri pateikts tas, ka mēnesī viņš nedrīkst uz citiem tīkliem runāt vairāk kā 50 h (mēnesī) Visu fiksē dators, ja zvaniet uz Bite, Okarte u.c, tad dienā vēlams runāt ne vairāk kā 2 h un, vēlams, lai sarunas būtu īsas, ne ilgāk par 20 minūtēm. Ja ir ilgākas sarunas, tad Tele2 sistēmas dators to fiksē un mēneša laikā aktīvo zvanītāju ieliek melnajā sarakstā .
Ja zvani uz tele2, ZZ, tad tiešām vari runāt neierobežoti. Tas visss izskaidrojams ar citu operatoru starpsavienojumu maksām.
Es ceru, ka Tele2 šo lietu sakārtos un publiski izliks visus noteikumus, cik garas drīkst būt sarunas.
Ne velti dzīvojam tādā Latvijā, kur uzņēmēji var darīt, ko un kā grib.
Jānim ieteiktu nopirkt otru ZZ un zvanīties no tās.

G Ginta 09.11.2013

Piebildīšu, ja tiešām vajag daudz zvanīt, labāk veiciet dienā vairākas īsas sarunas, ik pa laikam pārzvanot, nevis vienu garu sarunu. Tad jūs Tele2 nenobloķēs.
Kas attiecas par BITI, tad arī Bite bloķē tos, kuri daudz mīl runāt pa telefonu.
LMT Brīvība gan nebloķē aktīvos ilgrunātājus.

J Jānis ;) 09.11.2013

Tur jau tā lieta, ka zvanīju savai mammai, kura uz slimības gultas, tāpat zvanīju pa dienu draudzenei.
Es uzskatu, ka Tele2 pienākums ir tomēr brīdināt, ja kaut kas ir ticis pārkāpts. Nu nav normāli, , ka bez brīdinājuma viņi atslēdz telefonu.

C citramone 13.11.2013

Kad pazvanīju Tele2 operātoram lai pajautātu, kāpēc no 4. latiem mans rēķins bezmaksas tarifā pieaudzis līdz 8. latiem, nākošajā rītā mans rēķins jau bija 14. lati un 02 santīmi. Tagad baidos zvanīt un kaut ko jautāt operatoram, ja viņi par vienu zvanu ņem 6 lati. Tele2 pienākums ir tomēr brīdinātai tad pirms sarunas nevajadzēja brīdināt par tik dārgu sarunu ar operatoru? Rakstveidā viņi nesniedz paskaidrojumus vai komentārus. Atkārto kā papagaiļi, ka tas nevar būt. Bet jāmaksā ir tomēr man.Tele2 nav pienākums atbildēt par savām kļūdām, pienākums ir man maksāt viņiem naudu... Ko darīt??? Bagātajam taisnība, taču negribu viņus sponsorēt

A Antoņina Trukšāne 15.11.2013

Tele2 reklamē sevi kā lētāko operatoru, bet viņi ir vieni no dārgākajiem.
12 santīmi minūte maksā uz citiem tīkliem no ZZ.
Citiem operatoriem ir lētāk!

L LLAA 15.11.2013

Lietoju BITE un nekādu problēmu, un neuzskatu ka TELE2 ir lētākais operators, jo tāpat ārzemju zvani BITE ir lētāki kā TELE2, tas pats ar internetu, ja izmanto NR.3 un BITE-2, kā arī BITE piedāvā visus drošības pakalpojumus bez maksas un vienmēr zinu kāds būs mans rēķins, jo uz ekrāna stāv kontroles rīks, kas uzrāda rēķina summu :) Un jā, zvanot uz TELE-2 klientu servisu lietojot Nr.3 ir jāmaksā, tas vispār liekas absurds!

Latviešu tautas 25.11.2013

LMT Brīvība gan nebloķē aktīvos ilgrunātājus.
================
NEMELO! http://antireklama.lv/ru/lmt/2.html

Latviešu tautas 25.11.2013

http://antireklama.lv/ru/lmt/comments/topic-18298/3.html

Andris Sa 11.03.2020

ZZ Senioriem - zvani uz VISIEM tikliem ir maldināšana, tur iekļauti tikai LIELAKIE tikli

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы