Комментарии (5)

P Pelekais Latvietis 29.11.2019

Gan jau tādu pašu, kā sevi satika "Bitch face"
Tāpēc ar radās konflikts

Arkukušjans 29.11.2019

Godīgi sakot Hilfigera un Guess veikalos diezgan prastas spārdevējas, acīm redzot viņām darbs sīkbrenda veikalā par pārdevēju ir ambīciju kalngals un intelekta beigas...:D, riktīgas "Bitch face" :D
Reiz ieskrēju Guesā dominā, domāju fiksi džinsenes nopirkšu, jautāju izmēru vēl šo to, uzvedās tā ka baigo pakalpojumu man izdara :D , uzsita toreiz uz nerva...:D

Cūkurgailis 29.11.2019

tā pie mums notiek augsto zīmolu veikalos. pērc it kā dārgu preci, bet serviss kā tirgus placī

Saivii 29.11.2019

No laukiem sabraukushas pilseetas ziimolu veikalos straadaat un deguni gaisaa. Mammas govis slaucot lepojaas

J Jolanta Jola 15.02.2020

14.02 nopērkot dāvanu vīram ar atlaidi. Diemžēl vīram dāvana nederēja. 15.02 devos samainītu preci pret lielāku izmēru. Izrādās, ka to nav iespējams izdarīt. Kaut gan 14.02 teica, ka ir iespējams samainīt pret citu izmēru. Esmu vīlusies, pārdevējas melo un nekaunīgi maldina pircējus. Esmu patērētāja un zinot ka 14 dienu laikā man ir iespēja atgriezt preci, ja ar preci/ iepakojumu viss kārtībā un līdzi jābūt čekam. Mīļie pircēji esiet uzmanīgi! Tagad pirkšu tikai internet veikalā- tur iespējas ir lielākas!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы