www.sudzibas.lv Tele2 Automātiska pakalpojuma pieslēgšanā

Tele2 - Automātiska pakalpojuma pieslēgšanā

Mainot pieslēguma veidu, tiek automātiski pievienota go3 televīzija pirmo mēnesi bez maksas. Nav iespējams izvēlēties bez šī pakalpojuma. Pat, ja netiek atsūtītie pieejas dati izmantoti, pieslēgums tiek pievienots un nākamajā mēnesī samaksa tiek ņemta par neizmantotu pakalpojumu. Vēršoties pie Tele2 ar sūdzību, tiek saņemta atbilde, ka pakalpojumu paši esam pieslēguši un Tele2 nav pamats neiekļaut maksājumu rēķinā, kaut nemaz nebija iespējams šo bezmaksas "bonusu" neizvēlēties.

18.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Tele2 Latvija Ответ от представителя 19.09.2020

Mums žēl par šādu situāciju un esam nosūtījuši ziņojumu lietotājam, lai precizētu nepieciešamo informāciju šīs situācijas risināšanai.

E

Комментарии (9)

M Maris Klava 13.08.2020
Jusu internets

Jusu internets nejiet visu laiku lago es samaksasu pedejo rekinu un lauzisu ligumu ar jums ja man ira jamaksa 34 ero menesi

S Sudzibas.lv Admin 22.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T Tarya2020 07.09.2020
Forever operator busy on answear

I call on information number tele2 and all operator forever busy early morning. Morning.evening. forever busy. i call some days and never answear tele2 operator. I very angry .

S Sudzibas.lv Admin 22.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Klients45566 19.09.2020

Vispār jūs paši aktivizejat go3 pašam ir tele 2 un no go3.
Viņš nevar bez autorizācijas izveidoties pats no sevis konts taka nevajag muļķības rakstīt.

E Erika 19.09.2020

Pieslēgumu manstele2 mainot, nebija iespējams izvēlēties bez go3. Tas "bezmaksas" pakalpojums nāca klāt automātiski, bez iespējas atteikties. Saprotams būtu, ja kaut kadā veidā pakalpojumu aktivizētu, bet netika pat ievadīts tas kods, ko tele2 atsutija, lai pakalpojumu var sākt lietot. Kaut elementāru sms ar tekstu, ka pakalpojums turpmāk būs pa maksu jau nu gan varēja atsūtīt. Man nebūtu absolūti nekādas pretenzijas, ja pakalpojumu pati būtu ieķeksējusi, jo vēlētos pamēģināt to televīziju, bet man ne mazākā vēlme nebija un noteikti pēc šī arī nebūs lietot šo televīziju.

Klients45566 19.09.2020

Kādas muļķības nenāk nekas automātiski nenotiek jo tur caur internet banku jāreģistrē

E Erika 20.09.2020

Jā, caur internetbanku. Mainot pieslēguma veidu, automātiski go3 nāk "dāvanā" uz vienu mēnesi.

I Ieva 28.01.2021

Jā, man arī tā bija. Mans.tele2 mainot tarifu plānu tur parādījās dāvanā Go3 bez maksas 3 mēnešus. Kaut gan man viņu nemaz nevajadzēja un arī neizmantoju ne reizi. Tele2 pēc 3 mēnešiem sāka rēķinā piestādīt Go3 abonēšanas maksu. Nebija atgādinājums, ka bezmaksas periods beigsies, ka būs jāmaksā. Tele2 saka, ka vajadzēja atcelt abonēšanu, bet ne man to Go3 vajadzēja, ne es atcerējos, ka pirms 3 mēnešiem man piešķīra šādu "dāvaniņu".

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы