www.sudzibas.lv Sottomarino Preču piegāde ar milzīgu nokavēšanos, uzņēmuma nereaģēšana uz telefona zvaniem un e-pastiem

Sottomarino mēbeles - Preču piegāde ar milzīgu nokavēšanos, uzņēmuma nereaģēšana uz telefona zvaniem un e-pastiem

2018. gada 5. janvārī tika pasūtītas mīkstās mēbeles (dīvāns ar dekoratīvajiem spilveniem un 2 atpūtas krēsli) no uzņēmuma SIA "Sottomarino mēbeles", kura veikals atrodas Nīcgales ielā 18A, Rīgā. Pasūtījumu pieņēma uzņēmuma pārstāve Aleksandra Avdina. Pasūtījuma pieņemšanas dienā tika izrakstīts 50% avansa rēķins par summu 1067.35EUR, kas tās pašas dienas laikā tika apmaksāts. Preces piegāde tika noteikta pēc 1.5 mēneša, tas ir, līdz 16.02.2018. Pienāca 26. februāris, bet preču piegāde netika veikta un mēs netikām informēti par to kāpēc preču piegāde nav bijusi. Paši vairākkārt zvanījām Aleksandrai Avdinai pa norādīto tālruni, bet neviens neatbildēja. Tāpat uz norādīto tālruni un Aleksandras Avdinas e-pastu(no šīs e-pasta adreses tika sūtīts avansa rēķins) tika nosūtītas vairākas ziņas ar jautājumu, kāpēc nav notikusi preču piegāde un kad tā notiks. Atbilde netika saņemta. Pēc neskaitāmiem zvaniem un e-pastu sūtīšanas, saņēmām atbildi, ka preču piegāde būs marta sākumā. Beigu beigās pirmā preču piegāde notika tikai 14.03.2018. un tika piegādāts tikai viens dīvāns, bez atpūtas krēsliem un dekoratīvajiem dīvāna spilveniem(par to, ka nebūs visas preces no uzņēmuma pārstāvju puses netikām informēti). Atkal pēc atkārtotiem zvaniem un e-pastu sūtīšanas, saņēmām atbildi, ka pārējās preces tiks piegādāts pēc nedēļas. Reāli nākošā piegāde bija pēc 2 nedēļām. Šoreiz piegādāja 2 atpūtas krēslus un pusi no dekoratīvajiem spilveniem. Atkal pēc atkārtotiem zvaniem, saņēmām atbildi, ka trūkstošie spilveni tiks kaut kad piegādāti- konkrēts datums netika nosaukts. Spilvenus saņēmām 16.04.2018., kaut gan visam bija jābūt piegādātam jau 2 mēnešus agrāk. Un, ļoti iespējams, ja nebūtu intensīvi viņiem zvanījuši, rakstījuši, preces gaidītu vēl joprojām. Sausais atlikums ir tāds, tikām banāli maldināti ar solījumiem ik reizi, kad izdevās kādu no šī kantora sazvanīt, attieksme vienaldzīga, vēl vairāk, viņa pat neuzskatīja par elementāru pienākumu informēt mūs, ka preci negaidiet laikā. Labi, ka esošos dīvānus nebijām pārdevuši, tad 3 mēnešus uz grīdas sēdētu. Es noteikti neiesaku ar šo personu un šo firmu veikt darījumus, tā jūs pasargāsiet sevi no nepatīkamiem pārsteigumiem. Starp citu, iesniedzām PTCA iesniegumu par šo, bet atbilde bija, ka īsti jau izdarīt nevarēs neko, ja pat preci vispār nepiegādās(tāda sajūta bija no pirmās dienas, kad preci nesaņēmām laikā un par to nebijām informēti, un tad augstāk aprakstītais "piedzīvojums" 3mēnešu garumā), varētu mēs ar tukšu SIA tiesāties. Neuzķeraties uz laipnās pārdevējas un uzņēmuma līdzīpašnieces Aleksandras Avdinas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы