www.sudzibas.lv Skandi Motors krāpšana, slikts serviss

Skandi motors - krāpšana, slikts serviss

Visiem, kuri ir ieplānojuši iegādāties jaunu auto autosalons Skandi motors - silti iesaku izlasīt un 10 reizes apdomāt savu lēmumu. Man šī jau ir 3 auto tur nopirktā un tikai ar vienu bija viss ok. Ar pirmo "jauno auto" vispār atklājās briesmu lietas, kuras viņi man ar parakstu apliecinot lika nekad neizpaust trešajām personām, izņemot valsts iestādes. Meļi, krāpnieki un tādu pasaku stāstītāji...
20016. Gada 25. Februārī iegādājos "jaunu automašīnu" Hyundayix35 pie oficiālā dīlera skandi motors.
Šobrīd jau ceturto gadu cīnos ar skandi motors par to, ka mēs ar vīru uzskatām, ka skandi motors mums ir pārdevis auto ar defektu, kas izpaužas tā, ka apstājoties automašīnas motora darbība nav vienmērīga, ir aritmiska un automašīna raustās. Vairākkārt esam devuši salona servisā veikt pārbaudes, kuru laikā vienu reizi viņi ir sajutuši šo motora nevienmērīgo darbību. Pēc servisa auto normāli darbojas bez raustīšanās kādu mēnesi, tad atkal viss no sākuma. Esmu lūgusi salona servisa vadītājam, lai viņi paši veic neatkarīgo ekspertīzi un pierāda, ka man nav taisnība un ar auto viss ir kārtībā, ka tas nav rūpniecisks defekts – brāķis, viņi to nedara.
2019. Gada oktobrī vērsos ar problēmu pie cita jūsu oficiālā dīlera un viņi atrada, ka sveču bloka vadi ir sasviluši un neviena no svecēm nestrādā. Vadus 30.10.2019. Pēc garantijas nomainīja, bet problēma netika novērsta. Auto turpina raustīties un nevienmērīgi strādā apstājoties, īpaši no rīta piedarbinot.
Sia “skandi motors” 16.05.2019. Nosūtīju pieprasījumu sagatavot un izsniegt man pieņemšanas – nodošanas aktus par man piederošo automašīnu, kuru bieži nākas vest uz skandi motors garantijas servisu. No Skandi motors saņēmu 21.05.2019. Sagatavotu atteikumu izsniegt informāciju (vēstule nr. V-21/05/2019) .
07.06.2019. Un 15.10.2019. Nosūtīju atkārtotus divus pieteikumu ar lūgumu sagatavot un izsniegt servisa vēstures dokumentāciju, bet servisa vēstures dokumentācija netiek izsniegta un jūsu dīleris uzvedās prettiesiski un neatbilstoši.
Servisa vēsture nepieciešama, lai varētu ekspertiem citā servisā uzrādīt cik bieži auto tika nodota dīlerim Skandi motors defekta konstatēšanai un novēršanai.
Kā tādiem vispār ļauts tirgot un mānīt cilvēkus!?

06.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (2)

V vitols 06.11.2019

Nu un ka motors parastās!?Mašīna taču darbojās!

A ALEKSANDRS GUSEVS 23.01.2020

Mašīnai jābūt kārtībā,par to mēs maksājam.Uzrakstiet kā vis beidzās,man ar viņiem arī problēmas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы