www.sudzibas.lv K Senukai Slikts serviss

Senukai - Slikts serviss

Cilvēkiem ir jārēķinās kopš pasūtījuma veikšana as un rēķina noformēšanas apmaksai jāgaida gandrīz stunda līdz pasūtījuma saņemšanai (linolejs) , lai čeku noformētu uz personas kodu i vārdu klients tiek sūtīts no kases līdz info atkal no 8nfo līdz kasei (kas jaunajā veikalā nav mazas attālums.. Modernajā tualete nav padomāts par jebkādu āķīti kur pakārt mēteli vai somu. Iepirkšanās ļoti laika patērējoša.

30.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Senukai Support Ответ от представителя 02.12.2019

Labdien, Ieva!
Pateicamies, ka esat mūsu kliente un informējāt mūs par savu iepirkšanās pieredzi.
Mēs novērtējam mūsu klientu viedokli un tas mums ir svarīgs, jo tikai tādējādi varam risināt situācijas un uzlabot procesus, lai sniegtu labāku apkalpošanu mūsu klientiem. Atvainojamies par šo situāciju un nepatīkamo pieredzi. Ļoti ceram Jūs arī turpmāk sagaidīt mūsu veikalos!

I

Комментарии (3)

O Otis 30.11.2019

Es saprotu, ka konkrētā sūdzība bija par to ,ka nav āķītis.

O Otis 30.11.2019

Līdz test-drive netika, jo nebija āķīša. Mājās pārbaudīs, jo gan jau ''uz sāpju rēķina'' notina kādus pāris metrus ''saimniecībai''.

BondsBonds 30.11.2019

Nekad neesmu sapratis, kāpēc publiskajās tualetēs nav āķīši. Trīs skrūves kokā ieskrūvēt maksā neko salīdzinājumā ar iegūto ērtību, pievienoto vērtību. Kur man likt savu vērto jaku?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы