www.sudzibas.lv SEB Banka Aktīvā karte un bankas attieksme

SEB Banka - Aktīvā karte un bankas attieksme

Man ir aktīvā karte SEB bankā. Tā kā tagad ir grūti laiki, veikt ikmēneša atmaksu uz aktīvo karti paliek grūtāk. Griezos bankā ar lūgumu samazināt aktīvās kartes piešķirto summu par to summu, kuru jau esmu atmaksājusi (t.i. man piešķīra 1000 Ls, atmaksājusi esmu 400 Ls, lūdzu lai samazina uz 600 Ls), līdz ar to mans mēneša maksājums arī samazinātos. Darbiniece no sākuma saka, ka tas vispār neesot iespējams. Pēc tam saku - kāpēc nav iespējams, ja lūdzu samazināt tikai par summu, kādu esmu atmaksājusi. Tad viņa saka, ka es varot mēģināt rakstīt iesniegumu, bet banka varot man paprasīt atmaksāt visu neatmaksāto aktīvās kartes summu un visādi mēģināja mani atrunāt no iesnieguma rakstīšanas. Kas tā vispār būtu par bankas reakciju? Neko pārdabisku jau nelūdzu, bet galu galā mani var iestumt vēl lielākā bedrē, nekā šobrīd esmu. Nu ļoti "pretīmnākoša" banka un darbiniece, kurai protams ir pilnīgi vienalga, vai esmu maksātspējīga vai nē. Ar viņu runājot jutos kā ubadze, kura lūdz žēlastības dāvanas. Vai tad nebūtu jābūt tā, ka bankai kaut mazlietiņ būtu jārūpējas par saviem klientiem.

D

Комментарии (10)

B Baņkieris 02.03.2010

Banka jūs atrunāja tāpēc, ka viņi zaudē procentus un liela atšķirība vai maksāt procentus no 1000Ls vai 600Ls.
Bankas tikai runā, ka viņus intresē klients, bet īstenībā viņus intresē tikai un vienīgi peļņa!
NEESIET NAIVI!

Y yello 02.03.2010

Tai kartei jāmaksā % par visu limitu vai tikai neatmaksāto? Ja esi atmaksājusi 400 LVL, un tev jāmaksā naudiņa tikai par atlikušo, tad neredzu problēmu...

J jokupe 03.03.2010

Esmu nordea klients un man banka tieši tādu priekšlikumu ar izteica. Un es laimīgs, šie apmierionāti. Man gan ir personīgais klientu menedžeris un varbūt tas ir no svara.

S savējais 03.03.2010

% jāmaksā par izmantoto summu - to, kura nav atmaksāta, līdz ar to uz % banka neko nezaudētu, ja jums kredītlimits samazinātos! Es domāju, ka vajadzētu doties uz citu filiāli un uzrakstīt iesniegumu, ar lūgumu samazināt izsniegtā kredīta lielumu par to summu, kuru jūs esat jau atmaksājusi! Pieļauju, ka vienkārši šī konkrētā darbiniece jums ir trāpījusies nekompetenta! Ar nekompetenci SEB bankā es arī esmu saskāries - man martā beidzas norēķinu kartes termiņš un es gribēju uzrakstīt bankā iesniegumu par to, lai jauno karti man pārsūta uz citu filiāli. Bankas darbiniece apgalvoja, ka es to varu izdarīt tikai pēc 22. marta, kas nedod man nekādas garantijas, ka 1. aprīlī man būs uz rokām derīga karte. nākošajā dienā piezvanīju uz SEB info tālruni, kur man laipni pastāstīja, ka es varot iesniegumu rakstīt kaut šodien un man nav jāgaida līdz 22. martam, taču pati karte gan būs gatava tikai pēc šī datuma. Tāpat viņa mani informēja, ka es šo iesniegumu varu aizpildīt ibankā un man nav jāiet uz nekādu filiāli. Filiāles darbiniece šādu iespēju man pat nepieminēja!
Tāpēc domājams, arī jūsu, Aija, gadījumā pie vainas ir vienkārši bankas darbinieces nekompetence un nevēlēšanās kaut ko darīt, nevis BANKAS nostāja! Nākošreiz, kad ar ko tādu sakarsieties, nekautrējieties palūgt pasaukt nodaļas vadītāju vai vecāko menedžeri! Redzēsiet, kā attieksme pamainīsies! :D
Bet šajā gadījumā - aizejiet uz citu filiāli un rakstiet droši savu iesniegumu! ;)

а Андрей 03.03.2010

Savējais, seb darbinieks? :D
Мне в принципи вобще похуй, я кридиты не буру и надеюсь не буду брать !
Что бы не говорили об этом банке мне он нарвется, учитывая тот факт что я в протяжение долгова времени искал дешевый и дружелюбный банк ... по мне так самый дружелюбный это DNB, а по дешевлености SEB... к примеру так называемый "ШВЕДСКИЙ" банк swedbank в последние время обнаглел ... чтоб посмотреть в своем банке баланс надо платить 0.10 LS если у вас -0.01 сантим то они заберут у тебя карточку и делай новую за 3 лата ... и так каждый раз?!! да-ну на-фиг переходите как я в SEB и у вас не будет ни каких проблем к примеру с какимито левыми минусами ... или как крайбанка просто так снимает деньги ... парекс так вобще .. если долг есть то снимут без твоего разрешения...
а что нащет твоей проблемы Aija посуди логично если ты даш камуто в долг под процент, ты бы поменяла ? учитывая тот факт что тыб потеряла проценты от выручки ?
я бы нет!

D D 03.03.2010

Nu ir traki ar tiem kredītiem, bet jācenšas kaut pa druskai maksāt, jo citādi iemetīs tev -600 Ls kontā, kuri tūlīt jāsamaksā, ja ne- kredītpiedziņas firmai nodod. Un, protams, ka banka negrib neko zaudēt.

S savējais 03.03.2010

Delux - nebūt ne! Es nestrādāju nevienā no bankām! Tikai dalos ar savu pieredzi! :D

V Vox 03.03.2010

Ne banka ar jums runāja, bet darbiniece. "Krīzes" laikos bieži tiek izmantoti nekompetenti, mazapmaksāti, nikni darbinieki. Man arī bija neliela problēma šajā bankā dēļ darbinieces nekompetences, savu problēmu atrisināju palielinot balss skaļumu. Varu ieteikt meklēt citas ausis un saprātu šajā bankā, kaut kur tas viss noteikti ir.

F Freids 03.03.2010

а что нащет твоей проблемы Aija посуди логично если ты даш камуто в долг под процент, ты бы поменяла ? учитывая тот факт что тыб потеряла проценты от выручки ?
я бы нет!
---
Delux, soglasis, no jest zhe raznica, eto zhe bank, a ne prosto pidrila tipa tebja...

A Aija 11.04.2010

Visu veiksmīgi esmu atrisinājusi, iesniegumu iesniegusi un kad otrā dienā gāju parakstīt jauno līgumu, bankas darbiniece smaidīja kā maija saulīte.
Rezultātā maksājums (kopējais) samazinājās par 20 Ls. Šajā gadījumā, protams, ka % maksājums paliek nemainīgs, mainījās pamatsummas atmaksa.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы