Rīgas Satiksme - Rīdzinieka Karte - slikts serviss

Jau sen zināju, ka tehniski e-taloni un rīdzinieku kartes ir diezgan nekvalitatīvi pakalpojumi, bet nu, kārtējo reizi ar to saskaroties... Turklāt - problēmas sen zināmas, bet risinājumus rīgas satiksme nemeklē un nepiedāvā. Tātad: svētdienas vakarā laicīgi nopērku sev mēneša biļeti vienam transporta līdzeklim - tramvajam, lai kā parasti ar 1. Tramvaju varētu braukt uz darbu, bet tā kā dažkārt šo tramvaju lietoju arī brīvdienās, nolemju iegādāties mēneša biļeti par 35 eiro, tātad - gan darba, gan brīvdienām vienam transportam. Un tā tad nu ir mana lielā kļūda, jo svētdienas vakarā iekāpjot 5. Maršruta tramvajā, zinot, ka man ir arī brīvdienu braucieni uz manas rīdzinieka kartes, nereģistrēju karti. Un lūk, tagad visu mēnesi man jābrauc ar 5. Maršruta tramvaju, kas darba dienās ir totāli neizdevīgi, jo 1. Tramvajs kursē daudz biežāk. Un vienīgais ko Rīgas Satisme var piedāvāt - pēc dirnēšanas klientu centra rindās un iesnieguma rakstīšanas (tas prasīs vismaz 1 stundu mana laika, kura man nav) - atgriezt man 75% no mēnešbiļetes cenas. Tātad - es zaudēju vismaz 1 h mana laika, un 8,75 eiro tikai tāpēc, ka svētdienas vakarā noreģistrēju rīdzinieka kartes e-talonu nepareizā tramvajā. Normāls 21. Gadsimta serviss būtu tad, ja cilvēks var aiziet uz to stulbo klientu centru un viņam vienkārši pārreģistrē šajā e-talonu sistēmā no viena maršruta tramvaja uz otru, vēl normālāk būtu, ja pats varētu to pārreģistrēt elektroniski. Par ko es maksāju Rīgai nodokļus, par ko? Par ļoti sliktiem pakalpojumiem, pilnīgi neatbilstošiem mūsdienu prasībām.

Комментарии (5)

M Mego izmeklētājs 28.10.2019

Lūk tāpec man ir divi e taloni

N Naiva Ridziniece 28.10.2019

Nu jā, es prasīšu lai man izsniedz 2 gab Rīdzinieka kartes, bet šaubos vai viņi tam piekritīs. Bet prasīšu! Jo man kā rīdziniecei, kas maksā nodokļus šaj pilsētai (un pamēģini nenomaksāt) pienākas abi šie pakalpojumi - gan brīvdienu braucieni ar atlaidi, gan mēneškarte. Nezinu... kā ir ja mēneškarti uzliek uz parastās kartes - tad tas ir dārgāk?

N Naiva Ridziniece 28.10.2019

Bāc, beidzot pieleca - mēnešbiļeti nevar likt uz Rīdzinieka kartes. Mēmešbiļeti jāpērk kā parasto e-talonu (jo man nav atlaide tik un tā), brīvdienu braucienus - lieku uz Rīdzinieka kartes. Sorry par manu stulbumu, bet varbūt kādam noderēs!

⛔️ 28.10.2019

Lepojies, ka esi rīdziniece, Latgalē cilvēki joprojām brauc par šmigu uz zirgu ratiem.

N Naiva Ridziniece 28.10.2019

Redz, tu iedod ģedam šmigu un tevi aizved ar tiem ratiem kur vajag. Bet es iedodu Rīgas Satiksmei 35 eiro undabūnu FIGU - viņi mani nevd tur kur man vajag. Tā, ka atvaino - Latgalē sanāk pa česno!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы